Cum sa ai un corp FIT

In acest articol am sa iti spun 6 puncte cheie, 6 actiuni si 6 strategi pe te indemn sa le ai in vedere si sa le implementezi daca iti doresti si ai ambitia sa scapi de grasimea de pe burta, sa ai soldurile mai subtirele, brate ferme si fund rotund.

E adevarat, s-ar putea ca si fiecare, luate separat, sa iti aduca rezultate.

INSA odata ce le implementezi pe toate si te concentrezi sa le aplici pe fiecare in viata ta de zi cu zi, vei vedea schimbarile adevarate si rezultatele pe care ti le doresti.

Nu poti sa slabesti si sa te definesti fara sport, la fel cum nu poti sa faci sport fara sa ai o alimentatie care sa-ti dea energie sa tragi de tine la exercitii.

Tocmai de aceea citeste mai jos si da-ti silinta sa te folosesti de fiecare, atata timp cat iti doresti si ai ambitie sa schimbi ceea ce vezi in oglinda si nu-ti place.

1. Creste-ti puterea si forta.

Nu degeaba in sloganul Femeia Fit e inclus indemnul fii puternica: Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!

 

 Pentru a avea un corp FIT si definit e VITAL sa iti cresti forta, sa devii mai puternica!

O spun in sfaturile de fitness pentru incepatoare, o repet in detalierea schimbarilor care vin odata cu antrenamentul cu greutati si te asigur ca NU vei fi mare, dar vei fi puternica radicand greutati!

Nici nu poti sa iti imaginezi cat de usor este sa ajungi la formele pe care le doresti, sa scapi de burtica sau de coapsele groase, odata ce scopul tau este sa devii mai puternica si sa-ti cresti forta. Fii Puternica TU

Fara sa te bag in detalii, am sa iti explic pe scurt: O forta mai mare te face sa impingi greutati mai mari. Greutati care nu te fac mare!!! Odata ce impingi greutati mai mari, muschii tai se dezvolta. Cu muschi mai mari, ai un metabolism mai rapid si arzi grasime. Adica cu forta mai mare ajungi sa arzi mai usor si mai rapid grasimea. E chiar atat de simplu!

Si nu numai asta, dar mutatul mobilei prin casa sau caratul sacoselor pline de cumparaturi pana la 4 va fi floare la ureche pentru tine!

Cand te focusezi sa-ti provoci corpul, sa-ti impingi limitele si sa descoperi ceea ce este de fapt capabil sa faca, iti garantez ca vei fi uimita de rezultatele tale, de felul in care vei arata si de abilitatile fara limite pe care TU le ai, in tine!

Cand ai ca obiectiv sa devii puternica sunt sanse mari sa-ti doresti sa urmezi o metoda de antrenament care sa-ti aduca asta. Pentru a fi puternica trebuie fie sa te antrenezi cu greutati, fie sa stapanesti foarte bine exercitii cu greutatea corpului, fie sa faci o combinatie a celor doua.

In toate cele trei cazuri, iti trebuie un PLAN.  Daca ai nevoie de un plan de antrenament concret, cu exercitii, numar de serii si repetari, alimentatie calculata pentru nevoile si gusturile tale, te indemn sa accesezi programul de fitness Forme FIT GYM pe care il gasesti aici.

2. Nu te infometa!

Urmatorul aspect la care trebuie sa fii atenta daca vrei un corp FIT este sa eviti sa te infometezi! Nu uita ca am zis un corp FIT si nu un corp slab!

Daca te intereseaza strict sa scazi cifra de pe cantar si nu cum arati tu in oglinda, atunci din partea mea mananca numa frunze de varza toata ziua!!!

In schimb, daca vrei sa ai picioarele tonifiate cu aceea dungulita laterala pe coapsa, fundul tare si bombat care arata bestial in niste blugi, umeri rotunjori care dau bine in maieu si abdomenul definit cu curba aceea senzuala dintre talie si sold, specifica femeilor, atunci ai face bine sa mananci mai mult decat verdeturi toata ziua!

Imi pare rau sa te dezamagesc, dar muschii nu cresc din verdeturi si legume!

Cheia pentru un corp atletic si frumos definit nu este sa te infometezi, ci  SA MANANCI! Sa mananci alimentele care trebuie, in cantitatile care trebuie!

Am facut o serie de articole in care te ghidez cum sa slabesti sanatos si sa mananci ce trebuie pentru a scapa de grasime, de burtica si sa ai energie sa te antrenezi pentru un corp FIT . Poti sa vezi prima parte aici, si a doua parte chiar aici. Si tot timpul poti lua ca model alimentatia mea. Detaliata aici si aici!Mananca Mancare adevarata

Ca si cititoare fidela, cred ca stii la ce ma refer cand spun „alimentele care trebuie“, dar si daca optiunile tale nu merg mana-n mana cu ceea ce recomand eu, sfatul meu este sa alegi INTOTDEAUNA mancarea adevarata! Si lasa deoparte mancarea moderna, ce vine ambata in cutii atragatoare si junk food!

In felul acesta iti garantez ca te vei simti satula, fara pofte de dulce si nevoia constanta sa rontai ceva intre mese si corpul tau va arata mai bine cu fiecare saptamana ce trece.

Chiar de Paste ma gandeam la momentul in care am decis sa elimit tot ce ii procesat din alimentatia mea si sa raman la alimente adevarate, care nu vin in conserve sau cutii de carton, ci sunt cat mai naturale. A fost cea mai buna decizie a vietii mele!!

Dinafara arata ca si curata nebunie, dar crede-ma odata ce nu mai mananci alimente procesate, pline de zaharuri si chimicale folosite doar ca sa mananci mai mult, nivelul tau de energie, vitalitatea si pofta de viata iti va urca si grasimea de pe corp va scadea!

3. Renunta la ideea ca un corp FIT il obtii prin nenumarate ore de alergat pe banda! Nu-i adevarat!

Ok, nu ma refer la cele care faceti sprinturi pe banda. Cand spun alergat marea majoritate a oamenilor se refera la a alerga zeci de kilometri, pentru minute nesfarsite, in pasi de testoasa pe banda de alergat.Nu alerga pentru un corp FIT

Dupa opinia mea majoritatea oamenilor care se folosesc de alergat sa intre in forma, agraveaza de fapt lucrurile: 1) Pentru ca forma lor de alergare e teribila si isi arunca picoarele si mainile in toate partile in timp ce se lupta sa ramana pe banda. 2) Pentru ca se bazeaza pe alergat pentru a-si mentine masa musculara, ceea ce, lasa-ma sa-ti spun, e MEGA prostie!

E alegerea ta daca iti place sa alergi, n-am nimic impotriva sa o faci! Atata timp cat alergatul este un accesoriu si nu un inlocuitor al antrenamentului fitness din sala de forta.

Crede-ma alergatul te va face mai usoara si cu mai putine kilograme pe cantar, insa nu iti va aduce curbele feminine si sexy pe care le doresti. Vei fi o varianta mai mica a aceleasi persoane grase, a skinny fat girl, si nu o tipa definita, tonifiata si FIT!

 Si pentru asta, baga la cap primul punct din aceasta lista!

4. Lasa de-oparte credinta ca scapi de burtica cu sute si sute de abdomene.E un mit!

Era o vreme in care si eu am crezut la fel. Ajungeam acasa de la servici si nu era seara sa nu bag ca o eroina 200 de abdomene pe seara. Pana si 300! Vai, vai…imi plang de mila, mie si spatelui meu! Atata efort fara nici un pic de rezultate.

Poti sa mananci toate produsele dietetice din lume, toate batoanele proteice de pe piata si bea cola dietetic toata ziua ca si 1000 de abdomene pe seara nu o sa-ti aduca abdomenul  plat si definit la care visezi.

Nu ii poti spune corpului de unde sa arda grasime, la fel cum nu ii poti spune unde sa o depuna.

Grasimea de pe abdomen nu e exceptie de la regula aceasta, si sute si sute de abdonele nu te scapa de burtica!

O alimentatie sanatoasa si bine pusa la punct, combinata cu un antrenament inteligent si o atitudine pozitiva sunt arma fatala pentru grasimea de burtica, si poti sa vezi in detaliu despre ce vorbesc chiar AICI.

Eu una de curand am inceput un astfel de antrenament, focusat exclusiv sa imi aduca un abdomen perfect, si stii ceva?! A trecut prima saptamana si NU am facut NICI UN crunch in el!

Si asta pentru ca abdomenele NU SUNT SOLUTIA SA SCAPI DE BURTICA!

5. Nu te antrena pentru oboseala, antreneaza-te pentru sanatate.

 

Doar pentru ca la finalul antrenamentului tau ai puterea sa mergi pe picioarele tale pana la masina sau autobuz, fara sa iti fie frica ca lesini pe drum, aia nu inseamna ca nu te-ai antrenat destul sau suficient de intens.

E o credinta prost inradacinata in mintea societatii noastre ca pentru a obtine ceva trebuie sa muncesti mult si foarte greu. Poate pentru unele lucruri se aplica, insa cand vine vorba de sport  si miscare eu sustin mereu ca fitness-ul trebuie sa-ti ridice calitatea vietii si nu sa ti-o distruga.

Fitness-ul e menit sa-ti ridice calitatea vietii! – Olivia Femeia Fit

Da inteleg, e suuuper cool sa iesi din sala rosie ca racul, uda leoarca si gafaind de mama focului, aratand tuturor cat de TARE te-ai antrenat tu, insa sa faci asta cu regularitate fara sa te gandesti si la faptul ca in 10, 20, 30 de ani de acum inainte vei vrea sa te misti la fel de bine precum o faci acum si nu sa tremuri din toate incheieturile sau sa-ti fie teama sa te lasi pe sold, e nebunie curata. Antreneaza-te pentru sanatate

 

Oricat de mult ti-ai dori un corp FIT acum, trebuie sa te gandesti si on the long run ce doresti sa obtii.

Sa te antrenezi doar pentru oboseala, sa faci sute si sute de repetari cu forma gresita fara sa tii cont de ceea ce ar trebui sa simti si, constienta, sa treci prin miscare safe and strong, e prostie si oricate kilograme in minus ti-ar aduce, nu compenseaza stricaciunile majore asupra sanatatii corpului tau pe viitor.

In realitate, cheia succesului in tot ceea ce faci, nu este sa depui ore nenumarate de efort ineficient, ci sa-ti investesti energia si efortul in directia cea buna si sa obtii echilibrul tau. Trebuie sa te antrenezi mai bine, si NU mai mult!

6. Incepe acum. Fa ceva!

Daca tot amani si cauti tot timpul scuze sau momentul perfect, nu vei arata in veci asa cum iti doresti!

Da stiu, te sperie gandul ca s-ar putea sa nu reusesti…cu toate avem aceasta teama.

Insa daca urmezi programul specializat  de tonifiere si slabire la sala sunt sanse mari SA REUSESTI!

Forme Fit GYM e creat special sa te ia de la inceput. Iti explic ce si cum sa faci si ce antrenamente sa ai pentru slabire. Vei descoperi binenteles ce sa mananci inainte si dupa antrenament sa dai grasimea de pe burta jos sau ce gustari sunt cele mai potrivite pentru silueta.

Apasa pe poza de mai jos sa descoperi sitemul modern care iti va aduce un corp tonifiat si FIT!

Forme Fit Gym Ghidul Femeii la Sala de Fitness

E scarry ca s-ar putea sa iti pui din nou sperantele in ceva si acel ceva sa nu functiuneze la tine, sa nu dea rezultate!

Te sperie gandul ca vei fi dezamagita din nou…..Si de aceea amani si nu faci nimic pentru tine!

Dar crede-ma ca…

Aplicand aceste 6 actiuni de mai sus alaturi de un program de fitness pentru femei asa cum este Forme Fit GYM vei reusi sa iti contruiesti o silueta FIT!

Lamentandu-te in stanga si-n dreapta ca ‘M-am ingrasat….Nu ma mai incap hainele….Uite ce sunculite am‘ nu-ti aduce nimic…..Poate doar compasiunea falsa a celor din jur.

Nu te face mai increzatoare. Si nici nu iti scade numarul la pantaloni.

Actiunea…Actiunea iti da putere!

Faptul ca faci ceva si nu astepti sa pice din cer. Mentalitatea acesta de plangacioasa trebuie sa o schimbi. Incepe ACUM

Faptul ca iti asumi responsabilitatea si faci ceva sa iti fie mai bine, asta te face puternica si te duce la rezultat!

Inceput e greu, momentul acela in care decizi: „La naiba, tre sa fac ceva pentru mine“, insa orice calatorie incepe cu un prim pas si orice munte e cucerit de la baza.

Deageaba stai si citesti in fata calculatorului tot ce scriu eu aici sau ce citesti pe altundeva, daca nu iti ridici fain-frumos funduletul acela de pe scaun si chiar faci ceva!!!

S-ar putea sa nu iti iasa din prima, s-ar putea sa nu iti iasa din a doua, dar indiferent de rezultat macar stii ca ai incercat!

Cum era aia cu Edison si becul?! „Nu am gresit! Am gasit doar 10.000 de moduri care nu functioneaza

Ei bine tu ai mai sus 6 actiuni care functioneaza si care iti garanteaza ca vei obtine un corp FIT si definit, cu fund bombat, picioare tonifiate si subtirele, brate stong si abdomen plat.

Pe care alegi sa le aplici?Pe care? Azi! Acum!

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si NU inceta sa lupti pentru corpul fit la care tanjesti!