Motivatie pentru slabire cu coach femeia Fit Elena


Motivatia pentru slabire se pierde usor.

O vad la clientele mele, la mamici cu copii, la femei cu afaceri, la femei cu timp, la antrenoarea de fitness si pana si la mine.

Lipsa de motivatie nu cruteaza pe nimeni si cand apare, toate obiectivele se disipeaza.

Este o stare de spirit vicleana. Vine lejera, se instaleaza usor-usor si cat ai clipi nu mai ai nici un pic de chef pentru orice tine de exercitii sau alimentatie sanatoasa pentru slabire.

Insa cum faci? Cum faci sa iti propui sa dai jos kilogramele in plus? Cum faci sa iti mentii motivatia pentru slabire?

Ei bine, i-am adresat aceasta intrebare Elenei, coach Femeia Fit, si bine am facut.

Plecand chiar de la cuvantul “MOTIVATIE” Elena a pregatit o formula completa in 9 pasi care sa te sustina sa iti mentii motivatia si sa ai rezultate in calatoria ta de slabire (sau chiar ingrasare).

Formula completa trateaza atat elementele evidente din acest proces al motivatie (gen miscarea sau alimentatia) insa trateaza si elemente mai subtile, mai esoterice, ale motivatie: mentalitate, iubire de sine, obicei.

3 Rutine de Exercitii Pentru Fese Ridicate si Bombate

- DESCARCA-TI  GHIDUL  GRATUIT -

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des?


Iata formula completa in 9 pasi pentru a-ti mentine motivatia si a avea succes in slabire:


Pasul 1: Miscarea – este cea care porneste motivatia.

Miscarea corpului incurajeaza mintea sa imbratiseze viata. Corpul tau iubeste miscarea si a fost construit pentru miscare.

Exercitiile fizice ne ridica starea de spirit, contribuie la cresterea nivelului de endorfine, contribuie la cresterea stimei de sine si contracareaza depresia.

Atunci cand ne punem sangele in miscare, ne simtim tot mai bine, deoarece activitatea fizica pastreaza echilibrul neurochimic la nivelul intregului creier. Insa, pentru a te bucura de aceste beneficii pe termen lung este necesar sa faci miscare consecvent si sa te antrenezi inteligent pentru un corp armonios si mai ales sanatos.

Daca simti ca nu te descurci de una singura cu exercitiile si ai nevoie de ghidare in antrenamentele tale, iti recomand sa te uiti peste programele de antrenamente pentru slabire si tonifiere marca Femeia Fit

Pasul 2: Obieceiul – este elementul care sustine motivatia.

Obiceiul. Pentru incepatori, beneficiile miscarii asupra vointei sunt imediate. Insa, la fel de rapid, motivatia este prima care dispare. Aminteste-ti mereu ca munca, perseverenta si beneficiile ei raman. Obiceiul bate motivatia. Fa ce ai de facut chiar daca nu ai chef. 
Iubeste disciplina. Si lucreaza la atitudinea ta asupra ei. Intre tine si atingerea obiectivului tau se afla 2 lucruri.

  1. Cat de mult crezi in puterea ta de a reusi?
  2. Cat de mult crezi in disciplina ta zilnica?

Convingerea, dorinta si asteptarile realiste sunt 3 elemente cheie care iti vor aduce succesul.

Pasul 3: Timpul – este elementul pe care trebuie sa il ai de partea ta

Prioritizeaza miscarea. Pune-o pe lista ta in top 3 prioritati zilnic. Daca miscarea este obiceiul cel mai greu de implementat, acum, pentru tine, ar fi bine sa-ti incepi ziua cu un antrenament. Sau sa ai grija sa-l faci in prima parte a zilei.
Cand faci lucrul cel mai greu chiar de dimineata, ai prima victorie pe zi. Te simti implinita si ziua decurge mai bine.

Fandari Laterale Alernativ
Fandari Laterale Alernativ

Te asigur ca vei avea o mare satisfactie la sfarsitul zilei, stiind ca ai facut acel ceva atat de important pentru tine si care te-a adus mai aproape spre atingerea telului tau.

Vezi intreg materialul video in care Elena detaliaza acesti 9 pasi in direct. Daca nu ai timp sa te uiti efectiv la video, iti reamintensc ca el poate rula in fundal in timp ce tu gatesti cina. Ascultarea audio functioneaza la fel de bine.

Pasul 4: Iertare – iertare pentru tine

Accepta-te acum exact asa cum esti, si mergi inainte cu iubire pentru sine.
In fiecare dimineata incepe o noua mica viata. Avem nevoie de iubirea pura fata de ceea ce suntem, constientizand totodata dorinta sinelui de a evolua.

Aminteste-ti mereu ca trecutul nu trebuie sa semene cu viitorul si ca poti face lucrurile diferit chiar de astazi. Accepta, iarta si mergi inainte!

Pasul 5: Viata – realizeaza ca motivatia iti creste calitatea vietii

Multi dintre noi omitem sa fim fericiti la momentul prezent, gandindu-ne ca o vom face atunci cand ne vom atinge obiectivele. Din pacate, pornind gresit, nu vom fi fericiti nici cand vom ajunge in acel moment mult visat.

Fii recunoscatoare pentru ceea ce ai acum, lucrand in acelasi timp sa obtii ceea ce iti doresti.
Doar asa poti atrage mai mult bine in viata ta. Ai incredere in tine si fa tot ce poti pentru a-ti creste calitatea vietii.

Pasul 6: Auto-cunoasterea – pe masura ce te cunosti mai bine intelegi ce anume te mentine motivata

Dorinta ta este o provocare care iti pune la incercare vointa, iar un obiectiv pe termen lung necesita timp si atentie.
Ce anume iti poate distrage atentia de la obiectivul tau? Ce te poate face in momentul in care tu te angajezi in procesul de slabire sau de transformare sa-ti distraga atentia de la obiectivul tau?

Ajuta sa iti notezi obiectivele in jurmal si sa le detaliezi in cel mai mic amanunt.

Jurnal De Antrenament

Este foarte important sa stii ce anume te face sa cedezi pentru a avea posibilitatea sa-ti oferi sprijin si a influenta logistic aceste elemente (sa nu ai dulciuri in dulap). Astfel eviti capcanele care te duc sa iti pierzi motivatia pentru slabire.

Cunoasterea greselilor tale poate fi o strategie de succes. Trece-ti obstacolele pe o lista, tine un jurnal, vezi ce s-a intamplat in trecut si cum poti indrepta. Autocunoasterea sta la baza autocontrolului.

Pasul 7: Tel – pe cat mai puternic pe atat mai valoros pentru motivatie

Ai nevoie de un tel foarte puternic care sa-ti hraneasca motivatia pana reusesti sa obtii ce ti-ai propus.

Miscarea zilnica si hrana sanatoasa duc la o minte si la un corp sanatos.

Este important sa ai asteptari realiste, sa ai incredere si sa faci pasi marunti dar siguri.
Scrie-ti motivatia interioara pe o foaie de hartie si tine-o cu tine in portofel sau pune-o ca screensaver pe telefon, pune-o la vedere, pentru a-ti aminti de ce sa fii tare si de ce sa te mentii pe pozitii.

Pasul 8: Iubire – iubire de sine si iubire pentru calatorie

Doar cu rabdare si iubire poti invata, poti creste si astfel te poti transforma.

Corpul tau este bunul tau prieten si te sustine in fiecare secunda sa fii sanatoasa. Insa si el are nevoie de ajutorul tau, sa faci alegeri bune.

Faptul ca iti arunci cuvinte urate sau te urasti pentru ceea ce vezi in oglinda nu te ajuta nici pe tine si nici nu e benefic procesului de slabire. Debaraseaza-te de aceasta energie si porneste dintr-un loc de iubire.

Iubeste mai mult calatoria decat destinatia si imbratiseaza provocarile!

Pasul 9: Energie – iubire de sine si iubire pentru calatorie

Avem nevoie de sanatate pentru a ne realiza cu succes activitatile cotidiene. Sanatatea este energie.
De ce crezi tu ca esti mai vioaie si energica atunci cand esti in forma buna?!

Pentru un corp sanatos este foarte important sa te antrenezi inteligent(iar aici gasesti un program de slabire pentru acasa), sa mananci usor si sanatos. Adaungi un somn de calitate – un alt factor foarte important – si presarezi totul cu iubire de sine si ai reteta magica pentru sanatate si energie.

Iata, ai mai sus 9 pasi care iti vor garanta mentinerea motivatiei si rezultatele in slabire:
M – miscare
O – obicei
T – timp
I – iertare
V – viata
A – autocunoastere
T – tel
I – iubire
E – energie

Ia cate unul si aplica-l. Fa din el un obicei si adauga altul pana cand observi ca lipsa de motivatie apare din ce in ce mai rar sau chiar deloc.

Pana data viitoate te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si parcurge acesti 9 pasi pentru motivatie.