Exercitii avansate pentru fese e ceea ce ti-am pregatit in meniul de astazi.

Suna bine? Ma bucur!

Daca esti cumva inca la inceput te invit sa treci prin materialele de aici, aici sau aici (toate cu exercitii pentru fesieri)

Insa daca deja faci exercitii pentru fesieri de mai mult timp, astazi te invit si pe tine la ceva nou.

Setul de 5 exercitii avansate de astazi vine dintr-o sesiune de exercitii realizata in direct pe pagina de Facebook.

Nu stiu daca stiai, insa de ceva timp mi-am facut un obicei ca Lunea la ora 19:00 sa intru in direct pe Facebook si sa fac exercitii cu fanele de acolo.

Asa ca daca ai cont intra si da follow la pagina si vino cu mine la urmatoarea sesiune in direct.

Bun, pana atunci vreau sa stii ca am ales exercitiile astfel incat sa le poti face usor fie acasa, cu ajutorul canapelei, sau in sala de fitness folosindu-te de o banca de exercitii.

3 Rutine de Exercitii Pentru Fese Ridicate si Bombate

- DESCARCA-TI  GHIDUL  GRATUIT -

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des?

Miscarile te ajuta sa obtii bombare si tonifiere pentru ca tintesc muschii fesieri complet, atat din fata, pentru a aduce adancime, cat si din lateral pentru a ajuta la conturare.

Ele fac parte din antrenamnetele incluse in programul Fund Fabulos si au un efect atat de bun incat trebuia sa le impartasesc cu tine aici.

Chiar vreau sa aud ca le incerci si revii la postare sa imi scrii in comentarii care dintre cele 5 ti se pare mai interesant.

Asa ca fara dar si poate, iata cele 5 exercitii avansate pentru fese rotunde si ferme:

  • 1) Podul Fundului cu Picioarele Elevate
  • 2) Thrustul Soldului
  • 3) Abductii Ample din Culcat
  • 4) Balansari Pistoane
  • 5) Hyper Invers pe Suport (1 si 2)


Iti povesteam cum le-am facut intr-un live pe facebook.
Ei bine, iata si tutorialul in care ti le arat si iti descriu forma corecta de exercutie pas cu pas:


Tine minte sa ajustezi aceste exercitii in functie de nivelul tau de fitness si experienta.
Daca nu poti face podul fundului inversat incepe cu podul fundului clasic de aici


Iar daca aceste 5 exercitii avansate pentru fese iti deschid apetitul si vrei sa incerci ceva si mai complet, atunci te invit sa intri in programul de antrenamente pentru fesieri Fund Fabulos.

Urmand dedicat un program specializat care iti arata exact ce exercitii sa faci, cum sa le combini, cate serii, repetari sa faci poti fi sigura ce vei vedea o transformare radicala in forma si tonifierea feselor tale.

Acum, asa cum mentionam mai sus, te indemn sa le incerci si sa imi scrii in comenatrii care dintre aceste 5 exercitii ti se pare interesant.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa incerci aceste exercitii avansate pentru fese rotunde.