Exercitiile pentru fese cu banda elastica bucla te salveaza cand te antrenezi acasa.

Mai ales acum cand incercam sa ne mentinem in forma sau sa slabim acasa si cautam sa nu cheltuim averi pe echipamente de fitness.

Exercitiile de astazi lucreaza in adancime muschii fesieri, sunt usor de combinat cu alte exercitii si vin in diferite versiuni.

Am sa iti demontrez 12 dintre aceste exercitii pentru fese si sper sa te inspire sa le incluzi in antrenamentele tale.

Personal iubesc exercitiile cu banda elastica deoarece:

1) se pot face oriunde: acasa, la sala de fitness, pe terasa, in camin si asta pentru ca banda elastica este un echipament mic de fitness, pe care il poti lua usor in bagaj

2) pun tensiune progresiva asupra muschiului si ajuta la tonifiere rapida: cu cat intinzi banda mai mult cu atat creste tensiunea pe care o simti in muschi

3 Rutine de Exercitii Pentru Fese Ridicate si Bombate

- DESCARCA-TI  GHIDUL  GRATUIT -

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des?

3) sunt foarte multe versiuni de exercitii si iti poti lucra tot corpul: umeri, brate, abdomen, picioare, fund, spate precum iti arat in acest video


O banda elastica e foarte accesibila ca si pret, mica si usor de depozitat si vine in diverse duritati si culori. Daca nu ai o banda elastica bucla o poti comanda din galeria de aici -> https://bit.ly/DecathlonFemeiaFit .

Ca si la orice alte exercitii partea cea importanta si cea care te va ajuta sa vezi rezultate rapide de pe urma lor este sa faci miscarea cu forma corecta.

Fii atenta la pasi de forma corecta pe care ii dau in video si exerseaza miscarea de mai multe ori in rand cu mine. O data ce te simti stapana, include aceste exercitii in antrenamentele tale pentru fese sau, si mai bine, intra in programul specializat pentru fese bombate de aici<<

Si iata am ajuns la

12 Exercitii pentru Fese cu Banda Elastica Bucla

In material ti-am pregatit o serie de exercitii care incep de la cele mai cunoscute miscari (genuflexiuni) si ajunge treptat la miscari mai deosebite si speciale, precum tras printre picioare.


1. Genuflexiuni cu Banda Elastica

2. Indreptari cu Banda Elastica

3. Genuflexiuni Sumo cu Banda Elastica

4. Abductii din Sezut cu Banda Elastica

5. Hidrante cu Banda Elastica

6. Scoica Laterala cu Banda Elastica (tutorial complet aici)

7. Podul Fundului cu Banda Elastica

8. Pistoane cu Banda Elastica

9. Thrustul Soldului cu Banda Elastica

10. Mers in Lateral cu Banda Elastica

11. Tras Printre Picioare cu Banda Elastica

12. Abductii Laterale din Picioare cu Banda Elastica

Iar acum hai sa le vezi pas cu pas si sa le incerci alaturi de mine:


Ei bine iata, acestea sunt cele 12 exercitii pentru fese cu banda elastica bucla pe care se merita sa le incluzi in antrenamentele tale.

Le poti face ca atare sau combina cu alte exercitii pentru fesieri.
Iar daca nu stii cum ar trebui sa arate un antrenamnet complet cu focus pe fund, atunci te invit sa te alaturi programului de 6 saptamani Fund Fabulos.



Cum iti spun in video, mereu imi place sa aud feedback de la tine, asa ca foloseste casuta de comentarii si scrie-mi care exercitiu e nou pentru tine si vrei sa il incerci.

Pana data viitoare te invit sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa incerci aceste exercitii pentru fese cu banda elastica bucla.