De la un fund mic si plat la unul rotund, tare si activ cu exercitii pentru fese femei.

Mama Natura nu mi-a dat un posterior generos si tocmai de aceea am ajuns sa studiez, sa descos, sa testez si sa aplic cu mare patima exercitiile pentru fese….mult mai mult decat orice alte miscari in fitness.

De la exercitii unice, la rutine tintite sau circuite ce lucreaza fundul pentru a-l forta sa se transforme, exercitiile pentru fese sunt specialitatea mea si mereu ma vei auzi vorbind aici despre ele.

Dar oare esti si tu in aceeasi situatie ca si mine?

Primul pas este sa iti descarci ghidul gratuit “Ridica-ti Fundul – exercitii pentru fese bombate si ferme”

Daca ai deja acest ghid insa nu l-ai deschis si nu faci exercitiile din el, atunci cu siguranta ratezi beneficiile despre care iti vorbesc mai jos.

Vezi tu, cand am inceput sa fac exercitii pentru fund singurul lucru pe care il doream a fost sa imi ridic si sa imi tonifiez posteriorul.

Nimic rau in asta, nu-i asa?!

N-avea nici o forma in pantaloni.

Blugi erau plati, iar cand imbracam o rochita mulata abia ca vedeai o curbura mica mica peste fund.

Il vroiam mai rotund. Mai bombat. Mai tare, iar amaratele de genuflexiuni nu au dat nici un rezultat la mine.

Tranzitionand catre miscari mai moderne si tintite au venit si primele schimbari.

A fost foarte greu si uneori simteam exercitiile ca niste injectii dureroase in fund, insa dupa vreo 4 luni de antrenamente specializate, am vazut in oglinda un fund mai ridicat, mai rotunjor si mai tonifiat.

Am adaugat 3 centimetri peste solduri si am scapat de aceea dunga de grasime de sub fund.

Insa tonifierea si bombarea nu a fost singurul castig de pe urma acestor noi tehnici adaugate in antrenamentele mele.

Usor usor am observat cateva castiguri pe care pot sa le numesc beneficii indirecte ale exercitiilor pentru fese.

Sunt beneficii pe care le vei vedea indiferent de varsta, indiferent ca faci exercitii acasa sau la sala si indiferent ca ai avut sau nu ghinionul de a mosteni o pereche de fese moi si pleostite.

Poate si tu  esti interesata de exercitii doar pentru ca vrei sa iti imbunatatesti aspectul fizic, insa crede-ma ca vei vedea castiguri si mai valoroase de pe urma lor.

Stiind asta si fiind pasionata de aceasta zona corporala, am inclus in toate, dar absolut toate, programele de fitness Femeia Fit, miscari si tehnici care tintesc si antreneaza fesieri.

Atata timp cat faci exercitii specializate pentru fund, combinate in circuite ce tintesc muschiul complet si combinat (asa cum sunt cele din trainingul dedicat Fund Fabulos in 24 de zile), iata cele 3 beneficii indirecte la care sa te astepti.

 

Beneficiul nr 1: Exercitiile pentru fese te apara de dureri de spate.

Un beneficiu nu atat de evident, insa cu impact atat de mare pentru sanatatea ta pe termen lung.

Vezi tu, alaturi de abdomen, podul pelvian si lombari, muschii fesieri fac parte din centura naturala a corpului.

Centura – mijlocul – protejeaza spatele inferior de dureri, apara organele interne si face transferul de forte din partea inferioara catre partea superioara.

 

Dupa cum stii, tasarea de vertebre care penseaza nervii este cauza principala a durerilor de spate si sciatica.

Insa si tasarea aceasta vine si ea de undeva.

Postura gresita de spate arcuit si fundul scos in afara fiind un lucru evident la persoanele cu mijloc moale si nelucrat (tinta usoara a durerilor lombare).

Exercitiile pentru fese iti pot corecta complet aceasta postura gresita.

Cand ai muschii fundului tonifiati si lucrati, acestia aduc soldul intr-o pozitie neutra si intreg corpul se aliniaza mai corect.

Cele mai ideale miscari pentru asta sunt: podul fundului, thrustul soldului, buna dimineata, tras printre picioare la scripete, curl pe minge (poza de mai sus), fandari, etc.

Cu aceste exercitii pentru fese, posteriorul si abdomenul este intarit si suficient de puternic sa iti tina coloana intr-o postura dreapta, evitand astfel curbarea si tasarea de vertebre.

Vei avea o postura corecta atat cand stai pe scaun, cand mergi pe tocuri sau cand astepti la coada sa iti platesti cumparaturile.

Iar asta te ajuta ca ocolesti pentru mult timp durerile criminale de spate.

 

Beneficiul nr 2: Exercitiile pentru fese iti imbunatatesc viata sexuala

Eh, la acesta probabil nu te asteptai!

Desi mult mai evidenta la femei decat la barbati, ambele sexe au de castigat de pe urma acestui beneficiu (daca intelegi ce vreau sa spun)

Toata lumea stie ca exercitiile ajuta la energie si tonifiere musculara, insa putina lume cunoaste ca exercitiile cresc performanta sexuala.

Ai auzit ca exercitiile Kegel sunt cheia placerilor tale sexuale datorita faptului ca intaresc muschii podului pelvian.

Aceasta zona este fundatia senzatiilor tale sexuale: ofera suport pentru pelvis, organe, iar cand este intarit te ajuta sa simti placeri sexuale nebunesti.

Insa pe cat de importanta este pentru reproducere si placere, 1 din 5 femei nu isi simt mai deloc zona aceasta si nu reusesc sa ajunga niciodata la orgasm.

Si aici intra in joc exercitiile pentru fese care ating, intaresc si sensibilizeaza zona podului pelvian.

Exercitiile pentru fese nu doar ca te ajuta sa simti fundul mai bine si sa iti fie usor sa il contractezi, insa te ajuta sa ai mai mult control si sensibilitate in zona pelviana, lucru care te face sa te bucuri si mai mult de momentele tale de amor.

Rutina ta de exercitii trebuie sa includa si: abductii laterale cu sau fara rezistenta, scoica laterala, hidrante, podul fundului fluture si neaparat exercitii cu banda elastica.

 

Este dovedit faptul ca antrenand muschii placerii (fese, interiorul coapselor si flexorii soldului) ajungi sa fii mult mai constienta de corpul tau, sa ai forta pentru a-ti sustine partenerul, o flexibilitate mai mare pentru pozitii interesante si o vitalitate favorabila orgasmului.

Si sa fim serioase, exercitiile nu mai par o corvoada cand auzi ca iti imbunatatesc placerile sexuale.

 

Beneficiul nr 3: Exercitiile pentru fese te scapa de celulita

Celulita ba-to vina, apare atat datorita tesutului conectiv rigid care trage inspre in jos, dar si datorita pungilor de grasime care imping prin piele (mai multe despre asta aici).

Nu este o boala!

9 din 10 femei sufera de celulita pe coapse, 70%  dintre noi avand-o pe cea urata de gradul II sau chiar III.

Ei bine, exercitiile care lucreaza coapsele si fesierii au un dublu efect de minimizare.

Ele tintesc direct muschiul. Acesta devine activ si incepe sa topeasca din tesutul adipos dinauntru.

Un strat de grasime mai mic impinge tot mai putin inafara, iar zona de deasupra pielii se niveleaza si devine tot mai fina.

Dar asta nu este tot!

Partea cea mai tare – pe care putine femei o cunosc – este ca, datorita proceselor interne prin care trece fibra musculara cu exercitii, inclusiv tesutul conectiv de deasupra devine mai maleabil si fin.

Cu mai putina grasime pe coapse si o piele mai flexibila, automat se imbunatateste considerabil aspectul urat de coaja de portocala de pe coapse. Mult mai rapid si mult mai usor de mentinut pe termen lung.

Un training specializat precum Fund Fabulos in 24 de zile iti va arata exact ce exercitii sa faci pentru coapse fine, cu rezultate mai bune decat daca ai face lucrurile de capul tau.

Insa, sincer iti spun ca, toate exercitiile pentru fese functioneaza impotriva celulitei.

Singura conditie este sa le faci consecvent si sa le combini in rutine speciale anti-celulita ce lucreaza coapsele, posteriorul si ating si zona aceea din spatele picioarelor unde se vede cel mai proeminent grasimea.

Cremele si tratamentele superficiale de salon nu au cum sa aiba acest efect dublu asupra coapselor si soldurilor tale.

Cand folosesti un proces natural, complet, ce functioneaza din adancime  iti va fi si mai usor sa mentii rezultatele, asigurandu-te ca ai coapse fine si fara celulita atat acum cat si vara viitoare.

 

Bun, acum ca ai  vazut aceste 3 beneficii indirecte tu sa imi spui care dintre ele te vor motiva sa faci exercitii pentru fese?

Este pentru ca vrei sa scapi de dureri de spate? Pentru ca vrei sa o viata sexuala cu senzatii mai tari sau pentru ca te-ai saturat pana peste cap de celulita?

Evident ca trebuie sa investesti ceva timp pentru a le face, insa asa cum ai vazut mai sus, un fund tonifiat si ridicat nu este singurul castig pe care ai sa-l vezi realizand miscari ce tintesc fesierii.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica Fii Femeia Fit si incearca exercitiile pentru fese!