Antrenament cu Greutati

 

Iti tot spun aici ca antrenamentul cu greutati iti aduce tot felul de beneficii: de la forme definite, sexy si sculptate, la forta mai mare sa te descurci de una singura sa-ti cari bicicleta la etaj, la victori impotriva fricii, multa voie buna and much more.

Nu trebuie sa iti fie teama sa te antrenezi printre barbatii care trag de fiare si nici sa astepti momentul perfect sau ca toate planetele sa se alinieze sa iti faci un abonament la sala. Cel mai bun moment sa incepi este ACUM si inainte sa calci prima oara in sala asigura-te ca citesti cele 12 sfaturi pentru o incepatoare in sala de forta.

Am vazut asta zilele trecute si m-am gandit ca ti-ar prinde bine sa vizualizezi in desene, culori si sheme cateva dintre motivele importante si castigurile valoroase pe care le vei avea in urma antrenamentului cu greutati.

 

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Enjoy si scrie-mi un comment cu beneficiul cel mai evident pentru tine!

 

 

Infographic-10Motive sa ridici greutati

 

Punctul 9 suna cel mai appealing…..  iar pentru mine e motivul principal pentru care ma antrenez cu greutati, mananc sanatos si simplu, dorm si nu imi pierd noptile in Club.

Ce zici?

Care e motivul care te determina sau te-ar determina sa te antrenezi cu greutati?

 

Nu uita de sistemul complet si antrenamentul cu greutati pe care ti-l propun eu pentru a scapa de kilogramele in plus si a-ti tonifia musculatura:

 

Forme Fit – Ghidul Femeii Moderne pentru un Corp Tonifiat si Fit

Forme Fit - Sistemul

 

Apasa pe link (sau poza) pentru a descoperi acest pachet complet de alimentatie, atitudine si antrenament pentru forme fit.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si lift weights for all the right reasons!