Mantre Femeia Fit

 

Ca tot e saptamana magica in care ne sarbatorim pe noi, femeile, m-am gandit ca e momentul ideal sa demarez o lista de mantre pe care sa le ai in fata si dupa care sa te ghidezi atunci cand lupti sa devii o femeie frumoasa… o femeie puternica si o femeie FIT!

Am reusit sa structurez toate cele 100 de mantre in 3 mari categorii. Si anume: atitudine, alimentatie si antrenament…hmmm…cam foarte asemanator cu cei 3 A din Fese Ferme (nu uita ca saptamana aceasta iti poti lua antrenamentul pentru acasa la pret special, asa ca vezi pagina de Fese Ferme si cumpara-ti pachetul).

Am sa incep astazi cu partea de atitudine…nu de alta, insa anul trecut pe vreme aceasta am publicat un alt articol despre atitudinea femeii FIT: femeia activa care ‘ia boul de coarne’, iasa din cuibusorul de confort cald si dulce si lupta sa devina o varianta mai buna a SA!…afla aici tu ce tip de femeie esti.

Here we go…Feel free to take one mantra and apply it to your own lifestyle ūüėČ

 

1.    Antreneaza-te pentru ca iti iubesti corpul si nu pentru ca il urasti.

 

 

2.¬†¬† ¬†Formele sexy si curbele feminine nu se obtin usor.¬† E greu sa le construiesti, sa le micesti sau sa le schimbi. Pentru a obtine curbe atletice feminine e nevoie de timp, multa munca si perseverenta. Pentru a pierde curbe atletice feminine e nevoie de mult mai putin timp si multa delasare. Un ZAMBET, e o forma frumoasa si poate aparea instant….asa ca nu-ti pierde aceasta curba feminina EVER!

 

3.    Nu numai ca este bine sa iesi cat mai des din zona ta de confort, dar este si indicat. Lucru care se aplica si la antrenamentul la sala.

 

 

4.    Antreneaza-te cu greutati. Ignora privirile celor din sala. Doar pentru ca marea majoritate a femeilor din sala lucreaza intr-un fel, aia nu inseamna ca tu gresesti undeva. Inseamna doar ca tu sti mai multe decat ele si sti ce vrei sa obtii.

 

 

5.    Nu te compara constant cu alte femei. Sa ai oameni care te inspira e minunat, insa tu trebuie sa devii cea mai buna varianta a ta si nu o copie a alcuiva.

 

 

6.    Daca chiar te intereseaza sa iti masori progresul, atunci fa-o prin mai multe metode, nu doar cu cantarul. Tine o evidenta a circumferintelor tale, a modului cum arati in oglinda. Tine o evidenta a intensitatii antrenamentului tau si a recordurilor personale. Noteaza-ti nivelele de energie si starile pe care le ai inspre, la si dupa sala. Noteaza-ti alegerile alimentare pe care le faci, increderea pe care o ai…cantarul este o metoda de masurare, insa nu te defineste. Tu esti definita prin ceea ce faci, cum te simti, cum te comporti cu altii.

 

7.     Bucura-te de timpul tau de antrenament. E un dar pentru tine. E timpul TAU. Timpul in care ai grija de corpul tau, de sanatatea si frumusetea ta.
8.   Sa fii mereu dezamagita deoarece nu esti la fel de slaba/ puternica/ definita/ tonifiata/ subtire/ micuta ca si altcineva, inseamna sa iti adresezi doar ganduri negative si urate la adresa ta. Fii mandra DE UNICITATEA TA!
9.¬†¬† ¬†¬† Seteaza-ti obiective pozitive orientate spre performanta. De exemplu sa ai un obiectiv precum ‚ÄĚvreau sa fac 3 flotari¬† corecte‚ÄĚ e mult mai pozitiv decat sa spui ‚Äúvreau sa scap de grasimea ce imi atarna pe brate‚ÄĚ


10.    Bucura-te si celebreaza fiecare reusita, ca e in sala de forta ca e inafara, e reusita ta proprie si merita sarbatorita!
11.   Calatoria ta spre slabire, pasi tai pe cararea de ardere grasimi, nivelul de fitness sau corpul perfect se refera la a deveni o varianta mult mai buna a TA. Nu incerca sa imiti pe altcineva: pune accent pe punctele tare forte.
12.    Viata e facuta sa fie savurata! Descreteste-ti fruntea, destinde-te si razi din cand in cand!
13.    Nu vei fi mare daca ridici greutati. Un regim aiurea si o alimentatie proasta te fac mare si grasa.
14.    Daca poti sa te ridici de pe un scaun, atunci poti sa faci genuflexiuni cu bara.

 

Iubeste-ti Corpul

 

15.¬†¬† ¬†‚ÄúGreu‚ÄĚ sau ‚Äúgreutati‚ÄĚ e o expresie relativa, asa ca te sfatuiesc sa te concentrezi pe propria ta putere si sa determini ce inseamna pentru tine ‘greu’ cand vine vorba de antrenamentul cu greutati.

 

16.    Marea majoritate a oamenilor nu au idee de ceea ce sunt in stare sa faca pana nu incearca.
17.¬†¬† ¬†In unele zile vei avea recorduri personale, iar in altele vei “negocia” cu tine daca sa mergi sau nu la sala‚Ķindiferent, tine fruntea sus si avanseaza cu perseverenta.

 

18.    Tine minte ca progresul, indiferent ca e cel din sala de fitness sau cu referinta la schimbari fizice, la slabire, progreul nu e niciodata linear. Vor fi suisuri si coborasuri si e normal sa fie asa. Ai rabdare si cu incredere in tine, nu renunta.

 

19. Nu conteaza o marime anume si nu incerca sa intri in niste tipare le societatii! Lupta sa ajungi cea mai buna versiune a ta si doar a TA!

 

20. Apreciaza-ti corpul pentru ceea ce poate sa faca AZI si ingrijeste-l ca MAINE sa fie cel putin la fel!

 

21. Fa ceea ce iti place. Poate iti plac circuitele, poate clasele de cicling, sau poate vrei sa devi mai puternica. Cel mai bun antrenament e cel pe care il faci si cel la finalul caruia pleci din sala cu zambetul pe buze.

 

22. Corpul meu este templul meu, este casa mea. Am sa il ingrijesc cu atentia si respectul pe care il merita. -promite-ti asta!

 

23. Fii increzatoare cand te antrenezi in sala de forta. Sa nu iti pese de ceea ce fac alti sau ce ar putea crede ei despre tine. Tu esti acolo sa devii mai buna si sa vezi de ce esti in stare sa relizezi.

 

24. Atata timp cat evoluezi frica va fii mereu acolo. Fa din frica un camarad de calatorie si nu o bariera in drum.

 

25. Momentul perfect sa incepi ceva pentru tine este ACUM! Nu ieri, nu alaltaieri si nu acum doua luni, AZI

 

26. Odihna, relaxarea si recuperarea sunt la fel de importante precum alimentatia si antrenamentul. Pune-le in aplicare!

 

 

Urmeaza mantrele de antrenament si alimentatie asa ca stai pe aproape si urmareste Femeia Fit pe Facebook!


Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit! si always compare yourself with YOU!

.

.