Metode de slabit a la Femeia FIT

Toate femeile sunt constiente si stiu ca daca mananca “prostii” se ingrasa.

Ne e frica sa nu se puna pe coapse, sa nu ne creasca aripioarele, sa nu facem burta, dar tot nu putem sa refuzam o portie sanatoasa de macaroane sau o invitatie la prajiturica.

Ne infometam, numaram in prostie calorii, tinem diete peste diete, bem pastile, ceaiuri sau ierburi cu ferma convingere ca, peste noapte, ne vom trezi cu 5kg mai slabe.

De multe ori ma minunez cat de multa energie si bani pot investi anumite femei in solutii de slabire absurde si de scurta durata, care nu aduc altceva decat gaura in portofel si vise spulberate….gen masaje anticelulitice, electrostimulare si alte nebunii.

Stiinta asta a slabirii nu e asa dificila, insa de obicei tindem sa complicam lucrurile mai mult decat e nevoie.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Evitam sa recunoastem adevarata problema si sa vedem solutia corecta, doar pentru ca drumul, pe care trebuie sa il parcurgem pana la destinatia dorita, e muuult mai lung, mai anevoios si trebuie sa dam dovada de ambitie si consecventa.

Iata mai jos 50 de metode sanatoase de slabit. Nu poarta nume fancy, nu le vezi in reclame, dar sunt simple si usor de aplicat. Sunt sfaturi intuitive, care nu trebuie privite ca niste solutii sau metode de slabit, ci mai degraba ca un stil de viata sustenabil pe care il poti implementa imediat si mentine pentru o perioada lunga de timp.

Fa o provocare personala, implementeaza in fiecare zi cate una din urmatoarele 50 de sfaturi si te asigur nu numai ca vei avea mai multa energie si pofta de viata, insa vei pierde si kilogramele in plus.

50 de Metode de slabit à la Femeia Fit:

1. Scapa de prostii. Nu le tine in casa deoarece vei fi mai tentata sa le mananci.
2. Porneste o provocare de “alimentatie sanatoasa” cu colegele tale.
3. Nu fa cumparaturi cu foame-ngat.
4. Alimentele a caror ingrediente nu le poti pronunta, nu au ce cauta la tine in frigider.
5. Evita indulcitori lichizi sau pastilutele, sunt la fel de rele ca zaharul.
6. Fa o lista de restaurante cu mancaruri sanatoase pentru atunci cand vrei/trebe sa mananci in oras.
7. Cand esti cu treaba prin oras ia alune si fructe la tine.
8. Exclude de pe lista margarina sub orice forma sau brand.
9. Tine un jurnal alimentar si noteaza zilnic ce mananci.
10. Dormi 7-8 h pe noapte.
11. Stai departe de McDonals, KFC, shaworme si covrigarii.
12. Nu cumpara prostii. Atunci cand le ai la indemana cel mai probabil le vei si manca.
13. Alege proapat sau congelat in favoarea celor la conserva.
14. Fa o lista de cumparaturi si nu te abate de la ea.
15. Evita bauturile dulci.
16. Gateste-ti mancarea pe care o consumi de una singura, cat de des poti.
17. Adauga legume la orice masa.
18. Inlocuieste desertul cu fructe.
19. Mananca in portii mai mici.
20. Bea cel putin 3Litri de apa pe zi.
21. Ia-ti proteine din lactate cel mult o data pe zi.
22. Mananca mancaruri dulci de la natura, nu adauga zahar.
23. Evita sa folosesti dressinguri din comert.
24. Mananca fructele intregi, nu in sucuri.
25. Gateste la cuptor, nu mai folosi in nici un caz uleiul vegetal.
26. Lasa cerealele fitness de-oparte si incearca fulgii de ovaz.
27. Mananca lent si mesteca de cel putin 8ori fiecare imbucatura.
28. Cafeaua simpla te face supla.
29. Foloseste mirodenii si verdeturi pentru diversitate si afla cum sa nu te saturi de salate.
30. Mananca proteine la fiecare masa.
31. Consuma mancarea la masa si nu in fata calculatorului sau la TV.
32. Nu astepta ziua de Luni, incepe ACUM.
33. Spune “NU” ferm la orice oferta de prajiturele.
34. Pregateste cate o gustare sanatoasa pentru la birou.
35. Cumpara pentru mai multe zile si portioneaza.
36. Foloseste mustar in loc de maioneza.
37. Evita pe cat posibil painea si pastele.
38. Foloseste zilnic grasimi sanatoase.
39. Nu manca pana explodezi.
40. Nu socializa aproape de mese pline cu prostii.
41. Bea ceai verde.
42. Investeste-ti bani in produse naturale, din piata.
43. Firbe ouale, in loc sa le prajesti.
44. NU, NU, NU mai folosi VEGETA!
45. Daca e dintr-o cutie, punga sau ambalaj mai bine nu il manca.
46. Inlocuieste smantana cu iaurt.
47. Mananca de 4-5 ori pe zi.
48. Nu totul se invarte in jurul unui cartof. Inlocuieste-l cu alte legume.
49.  Consuma alcool doar la ocazii speciale.
 50.  Opteaza pentru mezeluri din camara in favoarea celor in vid.

Iar daca vrei sa duci lucrurile si mai departe si sa fii sigura ca mananci exact ceea CE trebuie, in cantitatile – CAT- care trebuie si combini alimentele asa CUM trebuie pentru a scadea in greutate si sa fii fericita cu silueta si formele tonifiate pe care le vezi in oglinda, te indemn sa te uiti peste programul de nutritie si exercitii acasa Fese Ferme (apasa aici sa afli mai multe)

Fese Ferme-Program Antrenament pentru Acasa

 

Apasa pe acest link si descopera cum folosind aceste 50 de metode si alte secrete de nutritie detaliate in ghidul alimentar te vor ajuta sa slabesti rapid, fara sa faci foame si fara sa te frustrezi ca ai reguli prea stricte de nutritie (principiile Femeia Fit fiind usor si rapid de implementat)

Iata ai mai sus 50 de mini-sfaturi care sa te ajute sa faci putina ordine in bucataria ta. Sunt sfaturi simple si practice, care DACA LE APLICI te vor ajuta in lupta ta cu kilogramele in plus.

 

Pana data viitoare te incurajez sa: Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si foloseste aceste 50 de metode rapide de slabit