Mantre Femeia Fit Alimentatie

 

Saptamana trecuta am scris primele mantre despre atitudinea femeii care isi doreste, urmareste, se antreneaza si mananca sanatos pentru a obtine un corp FIT si puternic. Vezi mantrele de atitudine aici.

 

M-am gandit sa continui cu mantrele de alimentatie si sa le enumar cat mai pe scurt si detaliat in acest articol, iar partea de antrenament sa o las la final…I’ll save the best for last;)

 

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Here we go:

 

27.    Daca nu se strica in 7-10 zile, nu il manca!

 

28.    Nutritia din jurul antrenamentului este foarte importanta. Nu o neglija.

 

29.    Stil de alimentatie echilibrat e cel pe care poti sa il sustii pentru o perioada lunga de timp, nimic mai mult.

 

30.    Dietele, prin definitie sunt pe termen scurt. Alimentatia sanatoasa e ceva sustenabil pe termen lung.
31.    Tine tot timpul la indemana o lista de retete la care poti apela. Atunci cand nu te simti creativa in bucatarie te va ajuta sa te inspiri din alte parti, incearca pagina de bunatati Femeia Fit.
32.    Aprovizioneaza-ti friginerul cu o sursa de carne/oua/peste gatita pe care sa o adaugi langa legume sau la salata. In acest fel pregatirea unei mese iti va lua considerabil mai putin timp.
33.    Elimina de la gatit uleiurile de floarea soarelui. Foloseste ulei de masline, unt, cocos sau chiar untura de casa.
34.    Daca incerci sa slabesti, consuma surse naturale de proteine. Te vor tine saturata pentru mai mult timp.
35.    Foloseste o tigaie cu teflon. Eviti sa folosesti prea mult ulei.

 

36.    Fast food-ul nu este o recompensa adecvata dupa o zi grea de sala.

 

37.    Pe cat posibil, mananca carne de la animale crescute cat mai natural, fara hormoni sau concentrate.

 

38.    La fiecare masa mananca legume verzi si colorate. Tinteste pentru o varietate mare de legume si verdeturi astfel incat corpul tau sa aiba surse diferite de nutrienti.  Crude, prajite, fierte, pe grill, pe aburi – fii creativa si incerca feluri diferite de preparare.

 

39.    Concentreaza-te pe a manca mancare adevarata, neprocesata, cat mai naturala, inainte de a-ti bate capul cu numarul de calorii sau macronutrienti.

 

40.    Indiferent de stilul alimentar nu poti da gres cu proteine si legume la fiecare masa. Adauga o a treia componenta de grasimi sanatoase, ori de cate ori ai ocazia: avocado, nuci, migdale, ulei de cocos, unt, alune.

 

41.    Cauta sa dormi 7-8 h pe noapte, intr-o camera intunecata fara lumina palpaietoare de la vreun device electronic.

 

42.    Identifica-ti slabiciunile alimentare si lucreaza sa le indrepti, nu doar munca ta  in sala de fitness iti aduce rezultate, ci si munca din bucatatrie.

 

43.    Hidrateaza-ti corpul cu cel putin 2-3Litri de apa pe zi.

 

44.  Nu e ceva pentru azi, maine sau cateva luni….E un stil de viata.

 

45.  Daca nu stii sa gatesti low-carb cauta pe net ca sunt o gramada de retete.

 

46.  In mesele pe care le gatesti cu manuta ta sti ce ai pus, in mesele de la restaurant nu stii ce s-a pus.

 

47. Fa-ti o lista cu alimentele naturale pe care vrei sa le mananci si nu te abate de la ea cand esti la cumparaturi.

 

48. Cel mai usor lucru pe care il poti face pentru slabire, mai multa energie peste zi si forta la sala este sa scoti zaharul si granele din alimentatie si sa le inlocuiesti cu legume, carne si grasimi sanatoase.

 

49. Un  ceai verde inainte de antrenamentul de seara iti da un boost de energie si te lasa sa te odihnesti bine.

 

50. Nu cauta diete minune de slabit, ceea ce iti va aduce rezultate si te va ajuta sa nu te ingrasi inapoi este o alimentatie echilibrata si nutritiva din alimente naturale.

 

51. Fa-ti cumparaturile in piata, pune in cos alimente naturale de la tarani si sprijina munca acestora prin gestul tau.

 

52. Nu cumpara alimente pe care stii ca nu e bine sa le mananci: dulciuri, pufuleti, rontaieli, covrigei.

 

53. Gateste azi mai mult pentru ca si maine sa ai rapid ceva la-ndemana sa mananci. Resturile de ieri sunt delicioase cand matele iti chioraie.

 

54. Poti coace deserturi delicioase chiar si fara zahar sau faina, uite un exemplu…si mai unu.

 

55. Zilele de weekend nu inseamna time-off de la mancarea sanatoasa. Si pune in aplicare regulile simple de dezmat care sa te impiedice sa rupi frigiderul.

 

56. Mananca incet daca vrei sa slabesti, nu infuleca.

 

57. Pregateste-ti mesele in ziua in care stii ca ai mai mult timp, pentru ca in zilele aglomerate sa nu sari pe porcarii.

 

58. Bea cafeaua fara zahar sau lapte. Cu timpul te vei obisnui cu gustul delicios si aromat al cafelei negre.

 

59. Daca ai fost la sala si te-ai antrenat, mananca o portie buna de carne si carbohidrati.

 

60. Alimentatia e menita sa iti hraneasca corpul si sa fie gustoasa, una fara alta nu functioneaza pentru sanatate si fitness.

 

 

Te indemn sa vezi care se aplica stilului tau de alimentatie si cum poti face sa le pui in aplicare. Knowing is not enough, we must act.

 

Pana data viitoare te insemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si choose to eat healthy!

.

.

PS: Scrie-mi un comentariu daca vrei sa discutam mai in detaliu unul dintre punctele de mai sus si hai pe Facebook.