Genuflexiuni cu Haltera pe cutie

Genuflexiunile pe cutie sunt cea mai eficienta metoda de a practica pentru prima oara genuflexiuni cu haltera in sala de fitness.

Aceasta este, in opinia mea, cea mai sigura varianta de genuflexiuni pentru a invata tiparul de miscare corect in acest exercitiu complex si greu de invatat pentru majoritatea celor care se antreneaza la sala.

Pe langa asta, genuflexiunile pe cutie sunt si o arma puternica pentru a construi niste picioare frumos definite si strong.

Ce arata mai bine intr-un high heel si un short pants?

Un picior tonifiat cu gambe suav conturate si cvadricepsi definiti ce formeaza dungulita laterala de pe coapsa. Sau o buturuga de picior plin de grasime si celulita care tremura tot cand pasesti?

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Nu-mi zi, ca stiu raspunsul.

Si mai mult stiu si solutia pentru ca tu sa scapi de picioarele moi si gelatinoase si, increzatoare, sa-ti dezvelesti picioarele tonifiate intr-o fustita misto.

Si sa nu mai vorbesc ca varianta acesta de genu iti lucreaza fundul la fel de bine ca orice tip de genuflexiune cu haltera la sala.

Pe langa ce ti-am spus mai sus, mai exista cel putin 3 avantaje pentru care genuflexiunile pe cutie ar trebui sa fie parte din antrenamentele tale:

 

#1. Primul si cel mai valoros avantaj pentru a face genuflexiuni pe cutie e ca poti sa exersezi miscarea corecta si sa avansezi in siguranta catre genuflexiuni complete cu haltera.

Genuflexiunile complete cu haltera sunt un exercitiu valoros, dar, lasa-ma sa-ti spun, ca sunt si (pardon my french) al naibi de grele de dominat.

Nu ca nu le poti invata dupa ce repeti si repeti luni sau chiar ani la rand…din contra, le poti invata.

Insa una e sa le inveti dupa ce domini principiile de baza ale miscarii si esti stapana pe tine lucrand cu haltera in spate si alta e sa iti pun o haltera la ceafa si sa te pun sa faci genuflexiuni.

Daca poti face, fara probleme, genuflexiuni complete cu greutatea corpului, fara sa te ridici pe varfuri, sa cazi in fata sau sa treci cu genunchii prea mult inainte, genuflexiunile cu haltera pe cutie sunt urmatorul pas de progresie pentru tine.

Genuflexiunile pe cutie te ajuta sa inveti tiparul de miscare corecta si sa ajungi la genuflexiuni complete mult mai rapid si mai in siguranta.

 

#2. Al doilea mare avantaj de pe urma genuflexiunilor pe cutie e ca sunt usor adaptabile si bune atat pentru incepatori, cat si pentru experimetati in sala de fitness.

Esti complet incepatoare si nu ai mai facut o genuflexiune cu bara in spate in viata ta?

Te simti increzatoare sa cobori pana la paralel, dar ti-e teama ca mai jos nu poti sa revii usor? Ok. Pune o cutie, o banca sau doua steppere si incearca genuflexiuni pe cutie.

Ai facut genuflexiuni cu haltera la sala, dar nu stii ce inseamna si cat de bine se simti muschii cand cobori controlat pe un suport? Ok. Pune o cutie, o banca sau doua steppere si incearca genuflexiuni pe cutie. Coboara nivelul suportului si aseaza-l mai jos atunci cand te-ai obisnuit cu nivelul de sus.

Progreseaza la exercitiu si progreseaza la rezultate!

 

#3. Al treilea avantaj al genuflexiunilor pe cutie e ca trebuie sa fie cineva langa tine sa iti spuna pana unde ai coborat in genuflexiune.

Nivelul la care fixezi suportul iti spune daca esti la paralel, daca esti sub paralel sau daca ai ajuns in punctul de maxim fara sa curbezi spatele inferior si sa lasi fundul sa cada inauntru.

Poi vedea exact nivelul pana la care ai coborat, dupa inaltimea la care ti-ai fixat suportul.

Mai jos inseamna mai bine, mai sus inseamna mai safe, la mijloc inseamna bine si safe.

Iata, ai mai sus avantajele ‚tehnice‘ ale genuflexiunilor cu haltera pe cutie.

Ca sa ii descoperi beneficiile si impactul major pe care il poate avea in conturarea unor picioare definite si tonifiate, te indemn sa le incluzi inantrenamentele tale.

Incepe cu 4 serii a 5repetari cu o greutate comfortabila (bara) si fixeaza-ti suportul imediat sub genunchi.

Cand esti stapana pe miscare, variaza lucrurile si treci la 3 serii a 10-12 repetari si un suport mai jos.

Iar ca sa fii sigura ca faci miscarea cum trebuie si exersezi cu forma corecta, uita-te, vizualizeaza si re-vizualizeaza acest turorial misto pe care l-am pregati pentru tine:

Cum sa faci genuflexiuni cu haltera pe cutie pentru picioare tonifiate si definite:

Daca iti place video-ul si gasesti folositoare sfaturile din el, te rog, da-mi un like si subscrie la canalul de TouTube.

Totodata vreau sa stii ca am inclus acest exercitiu pentru picioare definite si tonifiate in antrenamentul amazonian din Forme Fit – programul creat special pentru conturarea formelor feminine cu exercitii la sala de fitness.

Apasa pe link-ul de mai jos pentru a descoperii tot ceea ce cuprinde acest ghid, iar daca vrei si ai nevoie de un sistem complet de exercitii la sala si nutritie pentru a arde celulita de pe picioare, a avea coapse tonifiate, un fund tare si ridicat si un corp conturat frumos, ia-ti acest ghid pentru antrenamente moderne pentru femeii moderne.

Forme Fit – Ghidul Femeii Moderne pentru un Corp Tonifiat si Fit

FormeFit-Ghidul Femeii cu Exercitii La Sala

 

 

 

Pana data viitoare te incurajez sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si pentru un pachet complet de exercitii si nutritie pentru la sala de fitness acceseaza Forme Fit!

 

 

Related posts: