Exercitii pentru Fese

Daca nu le faci pierzi!

Probabil ca stii…

Insa daca nu stii, iti spun ca specialitatea mea sunt antrenamentele eficiente pentru fese si exercitii pentru fese rotunde si ferme. (<- apasa pe link sa descarci ghidul meu gratuit de exercitii pentru fese)

Asa cum fiecare doctor isi alege o specialitate si eu mi-am ales specialitatea: un fund rotund, bombat si ridicat.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Am invatat, cercetez, mereu studiez si aplic diverse metode si tehnici de antrenament pentru toate partile corporale, dar, n-am ce-i face, fesele ma atrag cel mai tare.

In opinia mea o pereche de fese ridicate si rotunde arata bestial la o doamna sau domnisoara.

Ba mai mult, un fund mic si rotund e o trasatura mare de sex-appeal la barbati.

Nu pot sa-ti ascund ca, unul dintre motivele pentru care ma atrage asa de tare sa descopar mereu cum sa iti lucrezi eficient fesieri si care sunt cele mai bune exercitii pentru fese, e si faptul ca n-am avut norocul de o pereche de fese spectaculoase…

Stii cum e, fiecare isi doreste ceea ce nu are…nu-i asa?.

Desi sunt constienta ca nu voi avea niciodata fund J-Lo sau Kim K. , la fel de bine stiu ca forma lor frumoasa poate fi mereu imbunatatita.

Asta, prin a-ti lucra fundul cu cateva exercitii ce ii ridica si bombeaza, realizate strategic sub tensiuni tri-fazice, ce ating toate cele 3 grupe din fesieri.

Am cercetat, testat, retestat sute de exercitii pentru fesieri si le-am pus cap-coada in acest ghid ce iti dezvaluie cum iti ridici si bombezi fesierii, fara ore in sir de efort si fara sa faci aceleasi exercitii plictisitoare.

 

Ei bine, astazi am sa iti dau o rutina de antrenament pentru fund ce cuprinde 3 dintre cele mai eficiente exercitii pentru fese ridicate si mari.

 

Inainte de asta nu uita sa iti descarci ghidul gratuit cu exercitii pentru fese de aici<<

 

In aceasta rutina de antrenament pentru fese vei face toate aceste 3 exercitii si vei antrena din diferite unghiuri muschii fesierii.

Atat din fata, ca sa ii ajuti sa se bombeze si sa capete adancime, cat si din lateral, pentru a se contura mai rotunzi si compacti.

Poti obtine rezultate foarte bune si daca faci doar 2 din aceste trei exercitii pentru fese?

Binenteles ca poti, dar combinandu-le vei avea rezultate magnifice.

Vei vedea mereu schimbari in forma feselor tale daca faci doar aceste exercitii pentru fese?

Ma indoiesc, deoarece chiar daca sunt foarte bune si eficiente, un antrenament bun pentru fesieri include mereu varietate si in exercitii si in numarul de reptari sau scheme de antrenament.

Sunt acestea singurele exercitii eficiente pentru fese?

Nicidecum (sa vezi training-ul de fesieri cate tipuri de exercitii pentru fese cuprinde), insa sunt minim-minimorum pe care te indemn sa le faci pentru un posterior frumos conturat si bombat.

 

Ok, sa-i dam drumul.

Avand in minte faptul ca stii deja ce inseamna sa incorporezi in incalzirea ta exercitii de intinderea flexorilor soldurilor si exercitii de activare fese, iata rutina de antrenament pentru fesieri pe care ti-o propun:

 

Rutina de antrenament pentru fese ridicate si mari

 

1a (fii atenta la notatie) Podul Fundului – unul dintre cele mai bune exerciti pentru adancirea si bombarea feselor.

Asa cum iti explic si in video-ul de mai jos, este foarte important sa duci soldul in extensie maxima si sa strangi fesele tare-tare in pozitia de sus pe fiecare repetare. In felul acesta, simti mai bine fesierii si te feresti sa iti accidentezi spatele inferior.

 

 

1b) Fandari din Mers cu gantere – un exercitiu bestial care lucreaza picioarele, dar atinge atat de bine fesele, ca te trezesti cu febra musculara a doua zi.

La fandari din mers cheia e sa faci pasul larg, sa mentii trunchiul drept si sa impingi in calcai pentru ridicare.

 

2) Ultimul, dar nu ce din urma exercitiu eficient pentru fesieri e scoica laterala cu banda elastica

 

Acum ca ai vazut aceste trei exercitii eficiente pentru fese, iata cateva sfaturi si cum iti recomand sa combini aceste miscari pentru antrenamente bestiale pentru fund:

Cum combini aceste 3 exercitii pentru fese ridicate si mari?

1) Fa Podul Fundului cu o greutate care iti permite sa mergi in extensie maxima si sa simti cum lucreaza fesele. Realizeaza 3 serii a cate 10 repetari pe fiecare serie si concentreaza-te sa strangi tare fesele in pozitia de sus.

2) Combina Podul Fundului in super-serie (1a, 1b) cu Fandari din Mers (3 serii a cate 8 pasi pe picior).

Super-seria presupune sa alternezi mereu intre doua exercitii, cu pauza mica intre serii. Adica faci prima serie din exercitiul 1a, o pauza scurta (cat iti ia sa treci la exercitiul urmator), continui cu prima serie din exercitiul 1b, o pauza scurta, a doua serie din exercitiul 1a, o pauza scurta, a doua serie din exercitiul 1b, o pauza scurta…. si tot asa pana faci toate cele 3 serii complete pentru ambele exercitii.

3) Cand ai terminat cele trei super-serii de Podul Fundului si Fandari din Mers, continua cu Scoica Laterala 2serii x 20 repetari pe parte, repetari concentrate si legate.

Vei vedea ca dupa doua serii vei primi injectii in fese, nu alta.

4) Fii mandra ca tocmai ce ai terminat o rutina bestiala de exercitii pentru fese ridicate si mari.

 

Totodata, pentru ca  nu vreau sa intampini alte obstacole daca esti determinata sa obtii fese ridicate si mari, iata cateva sfaturi bonus: 

a) adapteaza greutatile dupa nivelul tau de fitness si echipamentul din dotare. Fa-le doar cu greutatea corpului sau chiar cu gantera/bidon cu apa daca te antrenezi acasa si foloseste mereu haltera cand esti la sala.

b) concentreaza-te pe miscare si nu grabi repetarile. Pentru ca muschii sa lucreze bine si sa vezi rezultate rapid, trebuie sa faci o legatura puternica dintre minte si muschi.

c) fa aceste exercitii de 3 ori pe saptamana si incearca mereu sa progresezi la greutatile folosite

d) pentru un training tintit suta la suta DOAR pe bombarea si ridicarea feselor, cu rezultate mult mai rapide decat orice ai incercat pana acum, ia-ti chiar azi programul specializat pe fesieri: Fund Fabulos in 24 de zile apasa aici

 

Inainte sa pleci lasa-mi un comentariu mai jos si zi-mi cum a fost.

Cu ce greutati ai lucrat si cum te-ai simtit dupa aceste 3 exercitii pentru fese:)

 

Totodata iti reamintesc ca ti-am pregatit un ghid complet GRATUIT pentru tonifierea si ridicarea fesierilor.

 

Apasa aici si descarca-ti ghidul GRATUIT Ridica-ti Fundul.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si pune in aplicare aceste exercitii pentru fese ridicate si tari!