Ridica-Tti Fundul Exercitii pentru fese

“Orice femeie isi doreste un fund rotund si bombat.” a fost raspunsul meu cand cineva m-a intrebat “Cum ai vrea sa arate fundul tau?”

Vorbesc din experienta proprie cand spun ca de fiecare data cand imi cumpar o pereche de blugi, primul lucru pe care il analizez si il cercetez in detaliu, este cum imi arata derrierul in ei.

Ma sucesc in fata oglinzi, cand la stanga cand la dreapta, cand din fata cand din spate si studiez atent daca croiul pantalonului imi lateste soldul, daca forma imi aplatizeaza fesele sau daca, imi sta cum vreau eu, adica imi ridica fundul.

Acest aspect e foarte important in a alege jeansi perfecti.

Blugi mei preferati pe care ii port constant si care ma salveaza din multe blocaje vestimentare sunt aceia care imi evidentiaza si, in special, imi amplifica formele rotunde si sexy ale fundului meu. Iti suna cunoscut?!

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

>> Descarca ghidul gratuit pentru fesieri AICI <<

Dar bine, bine …. Blugii pot fi de la Gas, Lee, Levis sau orice marca faimoasa, pot costa sute de lei si pot avea un croi extraordinar insa atata timp cat ne chinuim sa indesam in ei un fund lasat si niste fese pufoase cu siguranta nu vor putea face minuni asupra formelor noastre.

Fara forme rotunde si ferme poti sa vizezi cu ochii in soare si sa speri la nesfarsit ca fundul tau va arata grozav in perechea de blugi ce te-a costat o groaza de bani.

In cazul femeilor, forma fundului pe langa faptul ca ne face sa alegem hainele cu care ne imbracam, joaca un rol important cand vine vorba de a atrage privirile sexului opus.

Se intampla foarte des sa observ, in viata de zi cu zi, ca formele sexy ale unei femei sunt cele care atrag privirile barbatilor din jur si, uneori, chiar si ale noastre, celelalte femei.

Mi se pare mie sau unei femeie cu forme atractive si fund perfect ii este mai usor sa treaca  prin viata?!

Nu spun ca este corect, insa pana la urma e un fapt al vietii.

Suntem invidioase si vrem sa luam locul unei  femei cu un posterior perfect care, pasind agale, atrage ca un magnet privirile barbatilor.

Daca vrei sa acaparezi atentia unui brabat, sa ajungi sa te simti bine in pielea ta si sa iti placa ce vezi in oglinda trebuie sa ai forme atractive si sexy, si fundul e o piesa importanta in acest puzzle.

Am sa iti povestesc putin despre mine si despre calatoria mea spre fundul perfect:

Nu pot sa ma plang deoarece dintotdeauna fundul meu a avut o forma cat de cat “ok”, zic eu ;).

In functie de cum oscila greutatea corpului meu aveam mai multa sau mai putina grasime(celulita) pe el, insa forma era cat de cat in proportii bune cu intreg corpul.

Chiar si asa, pentru ca sunt o perfectionista, mi-am dorit tot timpul sa ajung sa am fundul perfect.

Pentru mine “fundul perfect” inseamna fese rotunde, ferme si ridicate (nu neaparat foarte mici) care arata bine atat intr-o pereche de pantaloni scurti albi cat si intr-o fusta mulata.

Cand am inceput sa ma concentrez pe aceasta parte a corpului si sa imi antrenez fundul, dupa sfaturile valoroase ale antrenorului meu personal, mi-am dat seama cu stupoare ca am, literalmente, un fund adormit.

Chiar daca ajunsesem sa fac genuflexiuni cu greutati impresionante, oricat de mult incercam nu reuseam nicidecum sa imi trezesc si sa imi activez muschii fesieri.

La exercitiile de baza, simple (fara greutati) care solicitau incordarea fundului nu puteam sa imi contract in mod corespunzator fesele.

Era un chin sa imi imaginez miscarea, dar sa nu pot sa o fac.

Eram frustrata si nu intelegeam ce se intampla.

Imi era groaza sa fac exercitiile pentru ca stiam ca nu le faceam corect….

Insa nu am renuntat.

Am continuat sa fiu deschisa la informatiile ce le primeam de la antrenorul meu de fitness, sa imi inving frica de esec si sa aplic cu rabdare si perseverenta miscarile fundamentale pentru fund la fiecare sedinta de antrenament.

Am citit o gramada de articole si am vizualizat multe videouri despre explicarea formei corecte la exercitiile pentru fund.

Insa toata munca si determinarea mea nu au fost in zadar. Tot stresul, concentrarea si sudoarea s-au meritat.

Acum nu numai ca am o forma mai buna a exercitiilor, mi-e mult mai usor sa imi incord muschii fesieri la orice exercitiu si striu carti intregi de informatii despre  antrenarea lui.

Simt cum fundul se contracta si lucreaza la multe dintre exercitiile din sala si am ajuns sa imi folosesc corect posteriorul si sa imi menajez spatele inferior.

Insa, cel mai important e ca observ schimbari in viata de zi cu zi.

Imi este mult mai usor sa fac unele miscari banale, precum ridicatul cheilor de pe jos sau caratul cumparaturilor pana la etajul 4.

Cand ma uit in oglinda il vad mai rotund, il simt mai tare si nu mai tremura asemenea unei gelatine.

Fundul meu arata foarte bine in noi pantaloni scurti ce i-am cumparat iar iubitul meu nu numai ca imi complimenteaza din ce in ce mai des forma posteriorului meu, dar pe deasupra incearca sa il atinga de fiecare data cand are ocazia:).

Sunt recunoscatoare si bucuroasa pentru rezultatele muncii mele de pana acum, dar stiu ca mai am multe de invatat (perfectionista din mine imi sopteste la ureche:)).

Mai trebuie sa muncesc ceva ore bune, sa fac si urmatorii pasi catre destinatia mea, catre imaginea mea de fund perfect….Insa ladies sincer va spun ca se merita fiecare secunda!

Stiu cat de frustrant poate fi pentru o femeie si ce impact negativ are asupra increderii in noi un fund lasat, pufos si inestetic.

Un fund ferm si rotund e foarte important pentru noi femeile, insa la fel de important, poate chiar vital as spune, este sa detii informatia corecta cand vine vorba de antrenarea lui.

De cand am lansat acest blog vroiam sa dau un ghid cititoarelor mele (femei) si sa le ofer o mana de ajutor catre obtinerea formelor perfecte.

In cele din urma am decis ca acest ghid sa contina informatii fundamentale si un program de ridicare si intarire a uneia dintre cele mai “pretioase” parti ale corpului nostru….si pe langa toate acestea, cel mai bestial e, ca e gratuit 🙂

Ridica-ti fundul – Exercitii pentru fese rotunde si ferme este un ghid gratuit ce cuprinde un program de exercitii specifice pentru trezirea, activarea si intarirea….cui ?!….ai ghicit…a fundului.

Indiferent de varsta pe care o ai (ca esti tanara de 21 de ani sau mama de 50), daca mergi la sala regulat sau faci miscare doar din cand in cand acasa, daca ai sau nu un fund frumos de la mama natura, exercitiile din acest ghid te va ajuta sa ai un posterior cu forme mai rotunde si fese mai ferme.

Acest raport te va invata care sunt miscarile esentiale pentru a-ti activa muschii de mult adormiti si a-ti tonifia fibrele fundului tau.

 

Sunt miscari si exercitii pe care le practic si eu la antrenamentele mele, care sunt sigura ca vor fi o resursa valoroasa in calatoria ta catre fundul perfect.

Pentru a avea acces la ebook-ul gratuit Femeia Fit, Ridica-ti fundul  – Exercitii pentru fese rotunde si ferme tot ce trebuie sa faci este sa iti introduci numele si adresa de email pe care sa primesti exemplarul tau din acest ghid.

Asa ca hai!

Alatura-te celorlalte femei din aceasta comunitate si fa primul pas cate un fund rotund si bombat.

ridica-ti-fundul-3d-1


>> Descarca ghidul AICI <<

 

 

PS: Ajuta-ma sa raspandesc vestea si trimite prietenelor tale acest articol, iar data viitoare cand ve-ti savura o cafea impreuna poate povestiti despre exercitiile din acest ghid:).

PPS: Daca ai deja acest ghid, te-a convins si vrei sa treci la nivelul urmator si sa faci un program specializat pentru fesieri, garanta sa iti aduca un fund fabulos in 24 de zile, apasa aici!

Pana data viitoare Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!

 

Related posts: