Ce sa mananci seara pentru a slabi

Ce sa mananc seara pentru a  slabi – Idei de mese incluse.

Dupa ce am dezbatut pe larg intr-un articol precedent ca mancatul seara NU ingrasa, azi am sa iti dau cateva sfaturi si idei de ce sa mananci seara pentru a porni si mentine slabirea.

 

Inainte sa treci mai departe te invit sa parcurgi articolul de mai sus, iar in caz ca nu o faci tin sa iti reamintesc.

 

Mancatul seara nu ingrasa, atata timp cat:

a) nu depasesti necesarul tau caloric de peste zi (aviz celor care se trezesc mereu rontaind, gustand si infulecand pe rupte si incheie ziua cu o cina copioasa) si

b) iei o cina sanatoasa, ce promoveaza slabirea …si nu te indopi cu shaworma

Ei bine, daca tii cont de aceste doua aspecte poti manca si la ora 19 si la ora 22 seara ca nu te ingrasi.

Gasesti folositoare aceste sfaturi?

Descarca-ti Ghidul GRATUIT

si descopera cele 8 greseli care iti pot sabota slabirea in 2021

In schimb, atata timp cat mananci mult si dezordonat peste zi si inchei ziua cu o masa grea, si cu putini nutrienti (gen macaroane cu branza sau o punga de pufuleti)  iti spun sigur ca te ingrasi.

Cina care te ajuta sa grabesti slabirea nu trebuie sa fie sofisticata, greu de gatit sau seaca.

Poti manca sanatos, gustos si diversificat seara la cina, in timp ce te asiguri ca slabesti.

 

Poti manca sanatos, gustos si diversificat seara la cina in timp ce te asigur ca slabesti.

Bianca este una dintre clientele mele care a slabit 14 kilograme, aplicand sfaturile pe care le vei gasi mai jos.

Bianca Inainte si Dupa

Bianca zice:

“Usor nu mi-a fost si inca n-am terminat. Nu ma opresc aici, vreau ca acest obicei sa-l urmez de acum incolo si anume mancatul sanatos si mersul la sala. Specific, merg la sala de 3 ori pe sapt, si incerc sa mananc cat mai sanatos si anume fara prajeli in ulei de floarea soarelui, doar in ulei de cocos sau de masline si unt, fara sucuri de nici un fel, doar apa plata sau cu lamaie.

 

[ Poti observa usor alimentele care o ’’ajutau’’ pe Bianca sa ia in greutate, fata de cele ce o ajuta sa scape de kilogramele in plus. ]

 

Am renuntat la painea alba si tot ce inseamna carbohidrati albi, mananc carbo, dar doar integrali. Nu mai mananac dulciuri. Le-am inlocuit cu fructe, cand mi-e pofta de ceva dulce manc un mar sau o banana, bineinteles ca mai am si scapari cand mergem la cineva in vizita sau la un gratar, dar imediat de a doua zi imi intru din nou in ritmul meu si anume cel sanatos. Am reusit sa spun nu cartofilor prajiti, la snitel, gogosi, clatite, langosi toate chestiile astea ce le fac pt .copii pt ca stiti cum sunt copii, pe ei nu-i poti pune la regim 🙂

 

Ei bine daca esti in cazul Biancai si nu stii ce sa mananci, azi am sa te ajut cu cateva idei pe care le folosesc eu si clientele mele pentru a slabi.

 

Ce sa mananc seara pentru a slabi – idei de cina

  1. Somon (sau orice alt peste) cu legume inabusite

 

2. Salata usoara de seara (cu somon / pui / vita)

 

3. Snitel de pui (in ulei de masline, ou si faina de ovaz) cu legume fierte si castraveti murati

 

4. Supa crema de apio si morcov a carei reteta o gasesti aici

idei de cina pentru slabit - supa de morcov cu apio

5. Legume colorate la tava si bucati de pui rumenite, gatite asa la gramada sa mai ramana si pentru ziua ce vine

mese pentru slabit - pui cu legume

 

Acestea ar fi cateva exemple.
Dupa cum observi cina in ziua in care nu faci exercitii se bazeaza pe carne sau peste cu legume si e servita in portii rezonabile.

Ok, acum hai sa iti spun cateva principii dupa care sa te ghidezi cand alegi o cina buna pentru slabit.

 

Ce sa mananc seara pentru a slabi – principii Femeia Fit de urmat:

  1. Gateste-ti cina din alimente naturale, cat mai putin procesate. Aici nu gresesti cand alegi legume de diferite culori, verdeturi si o portie de carne (pozele de mai sus fiind descriptive in acest sens).

  2. Supele si ciorbele de legume sunt o versiune de cina lejera, pe care o poti manca daca simti foamea, fara sa treci peste caloriile zilnice.

  3. Nu sarii peste masa de dupa antrenament, chiar daca aceasta pica seara tarziu. E foarte important sa mananci dupa exercitii si efort fizic. Atata timp cat iti consumi carbohidratii in jurul sesiunilor tale de antrenament nu trebuie sa iti fie frica ca te ingrasa, ba chiar slabesti. Vezi mai jos idei de cina dupa antrenament.

  4. Evita alimentele procesate (cu multe calorii, dar sarace in nutrienti). Aici de evitat paine, paste, macaroane, placintele, dulciuri, sosuri si tot ceea ce vine in punga, conserva si plastic.

  5. Nu folosi sosuri din comert. Inlocuieste ketchup-ul cu bulion de casa, tzatzichi cu kefir si verdeturi sau fa in casa acest sos de gratar. Sosurile din comert sunt pline de potentiatori de gust, zahar, sare si te impiedica sa slabesti.

  6. Daca te stii ‚rea de foame’ mai bine mananca ceva la cina, decat sa te trezesti cu noaptea in cap si sa rupi frigiderul.

  7. Mananca in farfurii mici si mananca LENT masa de seara daca vrei sa slabesti. Un truc simplu, insa trecut cu vederea de foarte multe femei. Te saturi si ramai satula pentru mai mult timp cand iti mesteci bine mancarea din farfurie (si aici afli de ce).

  8. Dezmiarda-te: fa din cina o ceremonie, cu farfuriile si tacamurile bune, o lumanare frumoasa si o muzica buna. Este un prilej in care toata familia este la masa, asa ca de ce sa nu fie asemenea unei sarbatori. (asta te va face sa fii mai prezenta si sa te bucuri mai mult de cina)

  9. Cina in oras este tot o cina si ar trebui sa urmeze aceleasi principii sanatoase de mai sus.

Si un ultimul sfat:

     10. Evita sa te pui in pat cu stomacul plin si nu te indopa la cina…sau oricare masa!

 

Ce sa mananc seara pentru a slabi – idei de cina dupa antrenament si exercitii

 

Ai facut exercitii (acasa sau la sala)?

Te-ai antrenat fortos printre gantere si aparate si, ajunsa acasa, nu stii ce sa mananci ca sa nu pierzi tot efortul din sala?

Multe tipe aleg varianta cea mai proasta si sar peste masa de dupa antrenament pe motiv ca e prea tarziu.

Pe langa faptul ca ignora principul 3 si 6 (mare greseala) isi si saboteaza toate rezultatele in slabire pentru care muncesc pe rupte in sala.

Muschii sunt singuri care iti grabesc arderile metalobile si slabirea.
Trebuie sa ii antrenezi si sa ii lucrezi pentru ai avea activi.
Exercitiile fizice precum genuflexiuni, indreptari, podul fundului, ramat, flotari te ajuta sa faci asta.

Insa, poate acum este bine sa stii un secret in fitness: in prima faza, exercitiile fizice sau un antrenament de fitness cu gantere si greutati, iti distrug muschii.

In sesiunile tale de exercitii pe care le faci, cauzezi mici rupturi in tesutul muscular.

Ei bine, pentru ca muschii sa se refaca mai mandri si mai puternici, ca Fat Frumos, au nevoie de 2 componente cheie: proteine (carne, oua, peste) si carbohidrati buni (orez, ovaz, catof, dovleac placintar, pastarnac, etc).

Daca te abtii si nu le dai muschilor aceea masa hranitoare de dupa antrenament, pur si simplu iti anulezi tot efortul de la exercitii si ajungi cu muschii blegiti care iti tin pe loc slabirea.

Asa ajungi sa te simti lipsita de enrgie, mereu cu pofte pe mancare si fara chef de exercitii.

In schimb, daca masa de dupa antrenament (cina sa zicem) iti este formata din aceste doua componente cheie – proteine si carbohidrati –  dai corpului suficienti nutrienti sa tina de muschi si sa promoveze slabirea.

 

Astfel, iata idei de cina ca si masa de dupa antrenament:

 

  1. Pui marinat cu cartof dulce si varza de bruxelle – cina dupa antrenament si exercitii

cina dupa antrenament - pui cu cartof dulce

2.  Somon cu orez negru, brocoli si cartof dulce, ce merge la fix cand nu ai apetitul mare

 

3. Ovaz fiert in apa cu pudra proteica si bucati de banana…ce-i drept o idee de cina dupa antrenament mai dulceaga, dar tare bine merge cand ai pofta de ceva dulce

 

Uite, ai mai sus atat idei de cina bune pentru slabit, cat si sfaturi valoroase si usor de aplicat pentru a nu te impotmoli in detalii.

Dupa cum vezi, ideile de cina nu sunt sofisticate, nu sunt seci si cu siguranta nu iti iau ore intregi sa le gatesti (le-am gatit eu pe toate si stiu)

Toate exemplele de cina buna pentru slabit se bazeaza pe principiile pe care le aplic eu si clientele mele si care vin din strategia moderatiei inclusa in ghidul alimenta Farfuria Fit

 

Am realizat acest ghid alimentar pentru femei asa ca mine: tipe ce vor sa ajunga in forma lor cea mai buna, dar fara sa tina diete prostesti si sa rabde foame.

Pe langa faptul ca imi indum clientele care sunt alimentele de care sa se fereasca sau ce sa puna tot mai des in farfurie, daca vor slabire, le ajut sa decopere cand si cat sa manance pentru a da jos kilogramele in plus, rapid si fara efort.

Descopera mai multe aici<<

 

Bun, si inainte sa te las…

Scrie-mi in comentarii mai jos un singur principiu pe care iti propui sa il pui in aplicare la cina de azi.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si inspira-te din aceste idei de cina pentru slabit.