Cat de repede am sa vad rezultate la fund cu exercitiile pentru fese – o intrebare pe care probabil ti-o pui si tu!

Aceasta este cu singuranta cea mai frecventa intrebare pe care o primesc de la femeile care fac exercitiile din ghidul gratuit Ridica-ti Fundul este:

De cand am lansat ghidul gratuit cu exercitii si pana in prezent am avut parte de schimbari si rezultate impresionante la fesieri.
Atat pentru femeile care folosesc exercitiile mele cat si pentru mine.

Apropos. Daca nu ai acest material gratuit, te indemn sa il descarcarci de aici: Ridica-ti Fundul -Exercitii pentru Fese Rotunde si Ferme

Multe femei mi-au scris ca sunt foarte multumite de rezultate si ca, doar dupa doua saptamani, vad un fund mai ridicat si ferm.

Alte tipe mi-au trimis poze realizand podul fundului cu copilul pe sold, iar unele ca ati adaugat aceste exercitii in antrenamentul de la sala de fitness.

Cum medici isi aleg la un moment dat specializarea pe care vor sa profeseze: chirurgi, internisti, neurologi…

Asa mi-am ales si eu specializarea si m-am perfectionat in:
fermitatea fundului
puterea posteriorului
desavarsirea derierului
booty building…intelegi ce vreau sa zic.

Dar sa revenim…

Sunt multi factori care determina cat de repede vezi rezultate la fund cu exercitii pentru fese, si mai jos vei descoperi cei care chiar conteaza.

Scrie-mi emailul tau la care sa iti trimit acest​e 6 exercitii pentru slabire acasa>>

  Ia-ti ghidul GRATUIT de slabire acasa

6 Exercitii pentru Slabire si Tonifiere Acasa in 9minute pe zi

Ei vin in urma in urma studieri sutelor de cliente pe care le-am ajutat de-a lungul timpului sa isi tonifieze si ridice fesierii, iar astazi ii vei afla si tu.

Cat de repede vad rezultate la fund cu exercitii pentru fese?

Acum un an jumatate ti-as fi dat un raspuns sumar, scurt si cu siguranta incomplet la aceasta intrebare.

Acum, dupa experienta mea proprie din sala de forta si noile informatii in aceasta privinta, pot sa te fac sa intelegi mai bine, ba chiar sa iti explic mai complet de ce unor femei le ia mai putin iar altora mai mult timp ( + mai multa efort) pentru a-si tonifia si ridica fundul.

Asa ca hai sa vedem:

Cat de repede am sa vad rezultate cu exercitiile pentru fese?


Depinde de…

Mostenirea ta genetica si cu ce te-a inzestrat Mama Natura.

Daca esti o tipa cu o mostenire genetica buna primita de la parinti, adica ai deja forma fundului conturata si adancimea potrivita, inseamna ca nu prea trebuie sa te strofoci pentru a vedea rezultate.

Pentru un fund impecabil trebuie doar sa nu te ingrasi si sa fii activa.

In cazul tau daca mananci cat-de-cat bine si faci exercitii din cand in cand, vei avea fundul acela rotund si bombat tot anul.

In schimb, daca esti ca noi, restul de 93% dintre femei (inclusiv moi) ce NU se numara printre fericitele castigatoare ale unei mosteniri care sa favorizeze posteriorul, atunci iti spun sincer ca vei avea mult de munca si va trebui sa investesti rabdare, efort si nenumarate exercitii pentru fund pentru a construi si mentine un fund tare si ferm.

Mostenirea genetica joaca un rol vital in conturarea fundului, iar daca cele norocoase pot obtine rezultate chiar dupa doua saptamani, celorlalte le poate lua cateva saptamani, luni sau chiar ani buni pentru a obtine un aspect fizic placut al fundului.

Desi acum pare imposibil sa ai fundul lui J-Lo sau cel al braziliencelor, asta nu trebuie sa te impiedice sa aplici sfaturile pe care ti le dau mai jos.

Te asigur ca poti avea un fund tare si bombat, chiar daca Mama Natura nu te-a inzestrat cu mosteniri bune! Doar ca trebuie sa te astepti la multa munca, rabdare si muuult exercitiu pentru a-l contura.

Cu o mosternire genetica firava si un fund moale si bleg doar un program specializat pentru fesieri te va salva sa iti ridici si tonifiezi fundul, fara sa faci cu nervii ca nu vezi rezultate cu genuflexiunile pe care le faci.


Depinde…

Daca ii activezi si il trezesti la viata in fiecare zi.

Da, stiu!

Nici eu nu as fi crezut asta, dar am aflat ca desi sunt o grupa mare de muschi si foarte importanta pentru corpul uman, fesieri sunt unul dintre cei mai lenesi muschi din corp.

Statul pe scaun, job-urile de birou, viata sedentara si mersul cu masina il adorm si il pun intr-o stare de amnezie completa.

Cu cat il activezi si il trezesti la viata mai mult, cu atat il inviorezi, il pui in miscare si il ajuti sa se porneasca spre schimbare.

Fundul perfect este rezultatul unei muncii consecvente si, desi nu trebuie sa te antrenezi zilnic, merita sa incepi cu  o rutina zilnica de activare al fundului.

Ca si exemplu, rutina mea zilnica de exercitii pentru activarea fundului cuprinde doar 3 exercitii: scoica laterala, fandari, podul fundului …toate ce sunt cuprinse si in rutina de activare din ghidul gratuit Ridica-ti Fundul.

O rutina zilnica de exercitii va face minuni pentru forma si vitalitatea fundului tau. Incepe simplu cu 3 exercitii, fara greutati, care sa iti trezesca la viata posteriorul.


Depinde…

Daca faci exercitiile cu forma buna si mintea atenta.

Ehhh…asta da!

Mai bine faci 5 repetari cu forma corecta, in care simti cum se activeaza si strage fundul, decat 20 de repetari cu o forma gresita si necoordonata.

Cand vine vorba de trezirea, activarea si intarirea fundului, exercitiile cu greutatea corpului sunt punctul de start.

Trebuie sa devii maestra si sa activezi fundul pe tot intervalul de miscare la aceste exercitii, inainte sa adaugi alte tensiuni si greutati.

Realizand exercitiile cu forma corecta si intarind legatura dintre minte si muschi, vei reusi sa propulsezi rezultatele posteriorului tau, chiar si fara sa apelezi la greutati.

Incarcatura progresiva este recomandata pentru rotunjirea si ridicarea fundului, dar este total ineficienta cand exercitiul nu se realizeaza cu o forma corecta si o activare optima a fundului.

Castigi de 10 ori mai mult de pe urma exercitiile pentru fund cu greutatea corpului, realizate cu forma corecta, decat exercitiile cu incarcatura mare, forma pocita si minim de activare.


Depinde…

Daca cresti dificultatea exercitiilor si greutatea folosita.

Cand stapanesti forma corecta a exercitiilor facute doar cu greutatea corpului, urmatorul pas spre reusita este sa adaugi tensiune.

Aceasta poate fi sub forma ganterelor, bara si/sau discuri, benzi elastice sau sa cresti dificultatea exercitiilor tale.

Vrei sa stimulezi fundul sa creasca? Sa capete forma si volum?

Atunci creste progresiv incarcatura si dificultatea exercitiilor pe care le faci.

Fa mai multe repetari, adauga o serie in plus, creste sau scade tempo-ul exercitiului, adauga mai multa tensiune si nu iti fie frica sa folosesti greutati.

Foloseste ganterele sau bara cu discuri din sala de forta, iar  acasa fa podul fundului cu copilul pe sold.

Pe tine cine te opreste sa faci podul fundului cu bara de greutati?

Mai multa tensiune la exercitii mai multa adancime a fundului.


Depinde …

Daca iti antrenezi suficient de des fundul si folosesti exercitii variate.

Unu-doua exercitii o data pe saptamana nu sunt suficiente, mai ales daca ai o genetica proasta.

Acum vreo doi ani eram destul de frustrata si suparata ca fundul meu nu are o forma bombata, tare si ferma.

E adevarat ca, pe atunci, nu aveam un obiectiv specific pentru el, dar tot vroiam sa fie ridicat si ferm….cine nu vrea?!

Mult mai tarziu aveam sa inteleg ca daca vreau un fund bombat, un singur exercitiu pe saptamana nu era suficient.

Acum, in fiecare antrenament am doua, chiar trei exercitii care lucreaza fundul si alte 1-2 accesorii.

De la podul fundului cu haltera, la podul fundului intr-un picior, la thrustul soldului cu gantere, la thrustul soldului intr-un picior, la step-up, fandari, indreptari, swing-uri, genuflexiuni-toate stilurile si formele, abductii cu banda sau scoica cu banda, toate antrenamentele mele sunt concentrate in jurul acestor gen de exercitii.

Tinteste fundul din diferite unghiuri cu exercitii variate de 3-4 ori pe saptamana.

Si Fund Fabulos este trainingul specializat care cuprinde 34 de exercitii progresive doar pentru tonifiere si ridicarea fesierilor.


Depinde…

Daca mananci suficient de bine.

Fese rotunde si tari

Acesta este propabil unul dintre cele mai ignorate aspecte pentru care rezultatului posteriorului tau are de suferit si exercitiile pentru fese nu isi fac efectul asa de rapid.

Pentru a capata forma aceea rotunda si perfecta muschiul fundului trebuie sa creasca, sa se dezvolte.

Deageaba faci tu exercitii specifice pentru fund, te chinui cu greutati mari si tragi tare de ai febra musculara incat ti-e greu sa te asezi pe scaun, daca nu te hranesti bine si nu dai suficient combustibil muschiului sa creasca, acesta va ramane plat.

Muschiul se reface, creste si devine mai puternic dupa antrenament.

Principul R-O-N (recuperare-odihna-nutrienti) se aplica aici, la fel ca la orice grupa musculara si cu cat te hranesti suficient, cu atat vei vedea rezultate mai rapide in forma fundului tau.

O alimentatie cu suficiente proteine (la fiecare masa) alaturi de cat mai multe legume si verdeturi, imbogatite cu grasimi sanatoase din avocado, nuci, alune, migdale, ulei de masline, cocos sau unt, nu numai ca te aduce la kilogramele ideale, dar iti si ajuta, sprijina si accelereaza rezultatele fundului tau.

Fundul infloreste cand primeste recuperare, odihna si nutrienti buni in mancare!



Iti va lua 2 luni, 2 saptamani sau doi ani pentru a vedea rezultate la fund cu exercitii pentru fese? Asta nu iti pot spune!

Totul depinde de aspectele de mai sus (si poate si altele) care se aplica in cazul tau si doar al tau.

DAR, pot sa iti spun cu siguranta ca daca urmezi sfaturile de mai sus si folosesti cu regularitate si inteligent exercitiile pentru fese in antrenamentul tau, vei avea acel fund bombat si bine conturat pe care ti-l doresti.

Iar daca chiar nu stii ce exercitii variate sa faci pentru asta te indemn sa descoperi mai multe despre trainingul specializat: Fund Fabulos in 24 de zile

Am luat toate strategiile pe care le-am descoperit prin esecuri si reusite, le-am perfectat dupa genetica romancelor si le-am pus in acest ghid specializat.
Este usor de parcurs, creste in intensitate de la saptamana la alta si te va ajuta sa scapi de fesele moi si pleostite, chiar daca ai o genetica proasta.

Programul celor 24 de zile de exercitii este tintit sa iti ridice si bombeze fesierii si iata ce rezultate au fetele:

Apasa aici si descopera calea rapida si garantata catre un fund bombat si ridcat, fara ore in sir de efort si fara exercitii plictisitoare si ineficiente.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit! si ia-ti exemplarul tau din trainingul Fund Fabulos!