Exercitii Pentru Spate

Vad femei ce pun accentul la sala doar pe partile corporale din fata si ignora pe cele din spate.

Ce-i drept, exercitiile pentru spate nu sunt usoare si

La urma urmei abdomenul, pieptul si picioarele sunt cele pe care le vezi zilnic in oglinda si care te-ar face cea mai fericita sa fie tonifiate si definite.

Dar, sa nu uitam ca si spatele este parte integranta din tine si ca sunculite rotunjoare pe langa sutien arata oribil.

Un spate definit, al carui muschi tonifiati se dezvaluie misterios, arata bestial intr-o rochita decoltata si atrage privirile barbatilor, ca albinele la miere.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Pe langa asta, un spate usor lat (asa in limitele gusturilor feminine) te ajuta sa obtii mai usor forma aceea de clepsidra a trupului tau.

Si sa nu mai vorbim de faptul ca doar muschii antrenati si puternici iti apara coloana de dureri de spate!

Doar cateva motive pentru care iti recomand exercitii pentru spate

Iata top 5 exercitii pentru spate pe care sa le incluzi in antrenamentele tale pentru a-ti contura un spate tonifiat si definit.

 

1)      Tractiuni sau Tractiuni cu priza Supinata (Chin-ups)

Nu exista dubii ca tractiunile sunt unul dintre cele mai puternice exercitii pentru un spate bestial.

Dar, sa fim serioase

Cate dintre femei isi pot ridica intreaga greutatea corporala pana la bara.

Cred ca mai putin de 1%….poate chiar mai putin.

Si ce? Restul de 99% de femei nu merita un spate frumos conturat?

Nicidecum!

Restul de 99 de femei trebuie sa adapteze si sa faca alte variante de tractiuni care sa contruiasca un spate puternic.

Si aici ajung la varianta de tractiuni cea mai potrivita pentru femei ce vor un spate tonifiat, dar nu pot face tractiuni: Tras in jos la scripete cu priza Supinata

Tras in jos e un exercitiu bun pentru inceput, care imita foarte bine miscarea de la chin-ups si, totodata, pune bazele unui spate puternic care sa avanseze spre tractiuni complete.

La tras in jos la scripete nu iti lucrezi doar muschii spatelui, ci ,datorita pozitiei mainilor, palmele spre tine, intra mult in exercitiu si bicepsul care te ajuta sa iti construiesti brate definite si fara grasime.

Iata mai jos video tutorial in care vezi cum sa executi acest exercitiu valoros:

 

 2) Ramat Invers

Imi place la nebunie aceste exercitiu.

Miscare de tras pe orizontala in care te folosesti doar de greutatea corpului sa iti tonifiezi muschii spatelui in timp ce iti intaresti mijlocul.

Il faci foarte usor atat daca esti complet incepatoare, cat si daca esti mai experimentata si vrei sa faci lucrurile mai interesante.

Daca vrei sa stii de ce imi place acest exercitiu si cum sa il folosesti in sala de fitness citeste acest articol dedicat lui.

Si binenteles, adaug aici video tutorial cu forma corecta:

 

3) Ramat din Aplecat cu o singura mana

Pe cat de usor pare de realizat, pe atat de des il vezi ‚pocit‘ prin sala de fitness…de femei, dar si de barbati.

Cand este realizat corect, face minuni pentru intarirea muschilor.

Datorita realizarii lui pe o singura parte fortezi abdomenul sa se opuna rotatiei si ajungi sa-ti tonifiezi si mijlocul

 

 

4) Face Pull

Un exercitiu mai putin cunoscut, inclusiv de barbati cu vechime in sala, dar care este exceptional pentru definirea spatelui superior.

 

FacePull este un exercitiu accesoriu pe care poti sa il faci des si cu mult volum, fara sa iti dea febra musculara.

 

5) Ramat din Aplecat cu Sprijin

E varianta cea mai sigura si foarte buna pentru orice tipa complet incepatoare la sala de forta.

Implica mai putina munca pentru abdomen (pozitia pe banca mai stabila), insa iti permite sa folosesti greutati mai mari si sa te focusezi sa faci miscarea cotrolat si corect.

 

Iata, ai mai sus 5 exercitii la sala bestiale pentru un spate definit si frumos conturat.

  1. Tractiuni sau Tras in Jos La Scripete
  2. Ramat Invers la Inele
  3. Ramat din Aplecat cu o Mana (Gantera)
  4. Face-Pull (pentru partea superioara)
  5. Ramat din Aplecat cu Sprijin

Aceste exercitii sunt puse strategic in planul de antrenamente la sala pentru fete si femei ce se intinde pe 12 saptamani din Forme Fit GYM.

Pe masura ce devii mai puternica si stapana pe exercitii, antrenamentele progreseaza din etapa Base, catre  cea de Scale si Level Up, astfel incat sa fortam corpul sa se transforme sigur si garantat.

In Forme Fit GYM combini exercitii ce iti lucreaza mai multe zone corporale in aceeasi sesiune, in timp ce arzi tesutul adipos din zonele cu probleme si iti pune in evidenta punctele senzual feminine (fese, abdomen, spate, umeri).

Fata de antrenamentele pe zile si grupe de muschii, cu antrenamentele din Forme Fit GYM reusesti sa obtii un corp tonifiat si o silueta supla, cu jumatate din timpul pe care il petreci acum in sala de fitness.

 

Scrie-mi intr-un comment mai jos care dintre aceste 5 exercitii pentru spate le faci deja la sala si care este nou pentru tine.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si foloseste acest exercitii pentru un spate puternic si aratos!