Le poti folosi azi!

Nu doar fesierii sunt o zona corporala ce da batai de cap femeilor (si rezolvam asta cu trainingul specializat pentru fesieri de aici)

Picioarele groase sau moi, coapsele cu celulita si gambele botocanoase sunt un alt cosmar al multor fete si femei, in special in sezonul de vara cand toate vrem sa purtam fustite sau pantaloni scurti fara stres.

Ei bine, ai ajuns la tinta deoarece mai jos vei descoperi 10 stiluri de genuflexiuni pe care le poti folosi incepand de azi sa inlaturi aceste probleme.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Ca si exercitiu, genuflexiunile lucreaza muschii coadricepsului si targeteaza partea din fata a picioarelor, cu putin accent pe fesieri sau femurali.

Ele sunt bune pentru ati creste circulatia sanguina in coapse, unul dintre motivele principale pentru care celulita se da foarte greu jos din aceasta zona si pentru ati defini acea linie suava pe partea laterala a coapsei, ce este atat de sexy cand porti pantaloni scurti.

Daca esti o tipa ce are picioarele moi sau botocanoase si vrei subtiere si ‘alungirea’ muschiului, atunci genuflexiunile nu trebuie sa lipseasca din lista exercitiilor pe care le faci.

In caz ca nu stiai, picioarele subtiri si fine se obtin cand intaresti muschiul coapsei cu exercitii si topesti din tesutul adipos si grasimea de deasupra cu o nutritie sanatoasa si curata.

Tocmai de aceea daca faci deja genuflexiuni si iti vezi picioarele groase, uita-te mai atenta la ceea ce mananci si cat mananci inainte sa dai vina pe acest exercitiu valoros. De cele mai multe ori grasimea si celulita sunt cauza unor coapse mari si nu muschii(exceptie facand fetele predispuse genetic sa aiba asa coapse).

Exista antrenori care jura pe genuflexiuni ca fiind cele mai bune pentru fesierii sau femurali (partea din spate a picioarelor), insa acestia cu siguranta nu au auzit de thrustul soldului, podul fundului sau indreptari ca miscari dovedite de studii moderne ca activeaza si tintesc aceste zone pana la de trei ori mai mult decat genuflexiunile.

Si acum ca ai aflat cum te ajuta genuflexiunile sa obtii picioare subtiri si fine, hai sa vedem aceste variante pe care ti le-am promis astazi.

 

Sunt 10 stiluri de genuflexiuni puse in ordinea cresteri dificultatii.

Primele sunt pentru absolut incepatoare. O versiune cea mai usoara si miscarea de baza pe care orice persoana trebuie sa o stapaneasca cat mai bine.

La variantele ce urmeaza crestem treptat si dificultatea lor si implicit sunt bune pentru tipele intermediare, iar ultimele din lista sunt bestiale pentru femeile avansate ce vor sa se provoace, si joace, cu versiunile mai interesante.

Indiferent ca esti incepatoare sau avansata se merita sa treci prin toate si sa tintesti spre a le face cu o forma cat mai corecta si mintea focusata pe miscare.

 

10 Stiluri de genuflexiuni pentru picioare subtiri si fine

 

1. Genuflexiuni la paralel – prima si cea mai fundamentala miscare pe care o femeie (dar si barbat) trebuie sa o faca cu forma coreta. Realizand zilnic genuflexiuni cu forma coreta te asiguri ca nu iti pierzi mobilitatea la solduri si gambe, dar si lucrezi muschii ce te ajuta sa obtii picioare subtiri.

 

 

2. Genuflexiuni Sumo cu Lift – sunt o versiune care iti lucreaza foarte bin einteriorul coapsei in pozitia de jos (sumo) si tintesc partea de sus a fesierilor cand incluzi si liftul piciorului asa cum vezi in video mai jos.

 

 

3. Genuflexiuni Pulsate – adauga o tensiune suplimentara datorita acestui puls pe care il introducem: ne ridicam si coboram mentinand mereu tensiunea in muschii

 

 

4. Genuflexiunile cu Haltera in Spate. Cel mai complex si valoros exercitiu pentru picioare subtiri pe care il poti realiza in sala de fitness. In varianta de baza (recomandat pentru complet incepatoare) le facem cu o cutie/banca pe post de suport pentru a estima mai bine nivelul pana la care coboram (sub genunchi) si a controla mai usor miscarea. O data ce le stapanesti pe cele pe cutie, poti trece la genuflexiuni complete urmand sfaturile de forma corecta de aici.

 

 

5. Genuflexiuni cu Haltera/Gantera/Kettlebel in Fata – sunt o versiune mai avansata a genuflexiunilor pe care iti recomand sa o incerci dupa ce esti experta la cele de mai sus. Genuflexiunile cu haltera in fata iti permit sa iei tensiunea de pe coloana (haltera sta pe umeri in fata) sa cobori mai adanc in miscare (tintesti fesierii ceva mai mult) si sa activezi muschii abdomenului pentru a mentine pozitia buna in miscare. La acestea de obicei lucrezi cu o greutate mai mica decat la cele cu haltera in fata si te focusezi sa nu lasi genunchii sa cada inauntru. Iata aici si varianta cu o singura greutate la piept

 

 

6. Genuflexiuni cu Impins deasupra capului (Thruster) – urmatoarele pe lista sunt acest stil de genuflexiune in care greutatile sunt la nivelul umerilor si o data ce faci ridicarea le si impingi deasupra capului intr-o miscare fluida si compacta. Thrusterul este un exercitiu mai avansat care te forteaza sa incordezi bine mijlocul pentru a mentine pozitia corecta in exercitiu.

Aici poti sa descoperi toate beneficiile acestui exercitiu precum si cum topeste el celulita de pe coapse si fese.

Versiunea mai usoara a thruster-ului ar fi genuflexiunile cu greutati la umeri de aici.

 

7. Genuflexiuni Bulgaresti – acestea sunt mai mult un stil de fandare insa au demunirea de genuflexiuni asa ca merita sa fie in aceasta lista de 10. Versiunea aceasta de genu, cu piciorul din spate elevat, sunt de fapt foarte provocante pentru echilibru si lucreaza foarte bine atat picioarele cat si fesierii. E nevoie de multa coordonare pentru a mentine miscarea si tocmai de accea testeaza-le initial doar cu greutatea corpului si ulterior adauga greutati.

8. Genuflexiuni de Curtoazie – sunt un stil de genuflexiune care personal imi plac mult si asta datorita faptului ca lucreaza ceva mai mult si muschii fesieri. Nu le-as recomanda in schimb persoanelor care au dureri de genunchi sau nu stapanesc variantele de mai sus.

 

 

9. Genuflexiuni Dinamice – in aceasta categorie intra toate stilurile de genuflexiuni care presupun sa faci miscarea intr-un mod activ, gen cu saritura. Aici intra: genuflexiunile cu saritura, genuflexiunile in&out sau genuflexiunile surfer de mai jos. Fiind atat de antrenante se potrivesc in special tipelor avansate.

 

si ultimele, insa nu si cele din urma sunt 10. Genuflexiunile Pistol si regele genuflexiunilor cu greutatea corpului ce iti lucreaza extraordinar de bine muschii pentru a te ajuta sa obtii picioare subtiri si fine. Sunt cel mai avansat stil de genuflexiune care exista si personal am simtit o adevarata implinire cand am reusit sa le fac (dupa vreo 3 luni de exersat )

 

Ok, acestea sunt 10 stiluri de genuflexiuni care te vor ajuta sa ai picioare subtiri si fine in sezonul pantalonilor si fustitelor de vara.

Hai, incepe cu cele de la punctul 1 si testeaza sa vezi care este nivelul de dificultate la care poti ajunge la acest exercitiu. Tinteste pentru o serie de 10 repetari corecte si o data ce le poti face, treci la urmatoarea versiune.

Cum ziceam, exercitiile sunt super bune pentru a-ti tonifia muschii, insa nu uita ca cea mai puternica solutie pentru a topi grasimea de deasupra este doar nutritia ta si ceea ce pui in farfurie. Asa ca mare grija acolo, da!

Nu uita sa arunci un ochii aici peste programele de exercitii si nutritie ce le-am creat special pentru femei ce nici nu stiu ce exercitii sa faca pentru a-si tonifia si subtia sulieta si nici nu stiu ce, cum si cat sa manance pentru a da jos din kilograme intr-un mod sanatos si usor mentenabil.

Te incurajez sa imi scrii in comentarii mai jos care dintre acestea le faceai deja si care sunt noi pentur tine.

 

Pana data viitoare te incurajez sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si incearca aceste genuflexiuni pentru topit celulita!