Picioare Fine

 

 

Trebuie sa il incerci daca vrei sa vezi ce inseamna sa transpiri cu adevarat!

Lumea stie ca trebuie sa faci cardio pentru slabire.

 

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Pe langa faptul ca aceasta nu e o afirmatie adevarata daca vrei sa slabesti sanatos si sa mentii kilogramele jos, nu toata lumea are timp sa alerge in nestire 30-45-60 de minute pe banda pentru putin de transpiratie si calorii arse.

De pilda, eu acord prioritate unei incalziri bune si unui antrenament cu greutati reusit, iar daca mai ramane timp si vlaga, mai adaug ceva ‘cardio‘ (il pun in ghilimele ca nu e cardio-ul la care te astepti) la final.

 

Stiu ca daca trag, ridic, imping sau mut ditamai ganterele si haltera cu discuri imi impulsionez muschiuletii sa lucreze pentru a-mi arde din grasimea corporala si a-mi grabi arderile metabolice.

 

Pe langa asta, antrenamentul cu greutati imi pune sangele in miscare, ma face sa transpir si isi face big time treaba sa arda calorii.

Dar dupa 45-50 de minute de genuflexiuni cu haltera si discuri, de tractiuni negative, de thrustul soldului intr-un picior cu 20de repetari per serie si alte exercitii cine mai are chef si timp sa alegre 30-40 de minute pe banda.

Nu stiu despre tine, dar eu una nu!

 

Si nu pentru ca nu imi place sa ma antrenez sau sa scot untul din mine, ci pentru ca stiu ca exista alte tipuri de cardio mult mai eficiente si, mai important mai, scurte.

Eu una nu sunt genul care sa petreaca ore intregi la sala…O ora jumate mi se pare mult peste nivelul meu acceptabil si rareori se intampla sa am antrenamente asa lungi.

Merg, imi fac antrenamentul strong si scurt.

Ma concentrez sa imi imping limitele, sa fie mai bun ca altadata si sa give my best.

La mine more is not better, better is better

Ii dau prioritate si ma predau lui cand sunt in gym, dar totodata stiu ca am o viata care ma asteapta afara, ca am prieteni cu care vreau sa ma vad, ca am un business pe care vreau sa il dezvolt, ca am o familie de hranit si o casa de intretinut.

Ma gandesc ca nici tu nu esti departe de mine si ca nu poti petrece ore intregi la sala de fitness.

Tocmai de aceea iti spun ca ai si poti apela la alte tipuri de cardio mai fun, mai eficiente si mai scurte decat plictisitul de alergat pe banda.

Poti face circuite de exercitii care te ajuta sa slabesti in timp ce iti lucreaza muschiuletii, iar unul bun poate fi de 10-15 sau maxim 20 de minute.

Poti baga un HIIT rapid ca accesoriu la workout, pe care a) il poti face oriunde, b) cu minim de echipament (poti face un hiit doar cu greutatea corpului) si c) in 12 minute traspiri de mama focului.

Un complex metabolic, o scara des- sau crescatoare, o piramida, un lant de exercitii sau o Tabata de 4 minute care te rupe (uite aici un exemplu)

 

Astazi am sa iti arat un alt tip de cardio care e scurt si suuper-sweaty.

 

Finisher – short and sweaty sessions

 

E vorba de finishers sau, cum zice google translate in romana, finisor/terminator.

Finisher-ul intra in aceeasi categorie cu celelate tipuri de cardio de mai sus.

Ideea unui finisher este sa te termine cu adevarat, adica sa nu mai ai vlaga sa continui antrenamentul dupa aceea. Sa te lase lata pe podea, intr-o balta de transpiratie cu singura dorinta sa ajungi la masa hranitoare de dupa antrenament.

Ce imi place la un finisher e ca de obicei nu ia mai mult de 4-7 minute si e un accesoriu bestial antrenamentului tau cu greutati cand esti in criza de timp.

Poti sa fii inventiva si face exercitii doar pentru partea inferioara (picioare) sau doar partea superioara (umeri, brate, abs) sau sa le combini

Din nou, ideea e sa tragi tare, dar pentru scurt timp. Antrenamentele mele de pe YouTube sunt un exemplu clar ca poti lucra rapid, dar eficient.

Daca esti ca mine si gandul ca trebuie sa alergi monoton pe un aparat de cardio pentru 30-60 de minute iti da cosmaruri noaptea, atunci te provoc sa incerci acest finisher pentru picioare.

E scurt, e eficient, vei transpira si te vor arde coapsele de numa la final…numa bun de dat jos celulita!

 

 

 

 

Cum arata acest finisher pentru picioare fine:

10 secunde de genuflexiuni, 10 secunde pauza, 10 secunde geuflexiuni cu saritura, 10 secunde pauza totul de 6ori sau mai mult... depinde cat te tine. Atat!

Iti ia patru minute sa faci acest finisher si crede-ma ca arsura din picioare e un semn bun ca gasimea de pe coapse cedeaza.

Sa nu te miri daca dupa workout esti asa 🙂

afterlegday

O sa placa la toata lumea acest finisher? Nope, numa celor care stiu ce inseamna sa iti impingi limitele si sa iesi din zona de confort!

Recomand acest finisher incepatorilor? Binenteles a nu!

 

Iti recomand sa faci acest tip de cardio la final si imperecheat cu un antrenament cu greutati (precum cel din Forme Fit), atunci cand esti pe fuga si pur si simplu nu mai ai timp de alte 15minute de exerciti.

 

Iata alte cateva exemple de finisher care imi plac si stiu ca ma transpira din toate incheieturile:

  • fandari cu saritura in format tabata: 20secunde on/10secunde off pentru 8runde
  • swing-uri cu kettlebell de 30 secunde on/30 secunde off x 5runde
  • si pentru ca nu toate salile comerciale au funii, incearca lovituri in podea cu mingea medicinala 10 secunde on/10secunde off x 10runde

Ideea e sa alegi unul sau doua exercitii challenging, care stii ca scoate untul din tine (si pe care binenteles le stapanesti bine, tda!) sa le grupezi in mini-antrenamente short and sweaty pentru a adauga un cardio scurt si fun sesiunilor tale la sala.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si la primul antrenament de sala sa bagi un finisher la sfarsit!