Topeste Celulita in 4 minuteTe intrebi ce ai putea face in 4 minute astfel incat sa iti imbunatatesti  conditia si puterea fizica, sa iti dezvolti focusul si rezistenta mintala si, pe deasupra,  sa mai arzi si ceva celulita?

Ei bine iti pot spune ca exista un antrenament de 4 minute care iti da toate astea…. si poate chiar mai mult.

Metoda Tabata, un tip de antrenament de intensitate ridicata in intervale ( HIIT), este un stil de antrenament care dureaza  4 minute.

Antrenamentul Tabata presupune alegerea unor exercitii  (exercitii cu greutate corporala, exercitii cu greutati sau alte echipamente de fitness) si executarea acestora astfel:

–          20 de secunde de efort in care executi cat mai multe repetari din exercitiu, cu pastrarea formei corecte,

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

–          10 secunde de odihna

–          totul se repeta de 8 ori

Si asa treci printr-un antrenament puternic si eficient de doar 4 minute.

Intr-un alt articol viitor vei putea afla mai multe despre acest tip de antrenament, insa pana atunci te astept sa iti spui cum te vei simti dupa acesta:

400 de fani - 4 minute de ars celulita

400 de fani - 4 minute de ars celulita

 

Genuflexiune Dinamica cu Mainile Sus

Genuflexiune dinamica cu mainile-n aer

1) Genuflexiuni dinamice cu mainile-n aer – se executa o genuflexiune normala si din genuflexiune se trece direct la saritura cat mai inalta, radicand concomitaet si mainile cat mai sus. Se executa genuflexiune-saritura-genuflexiune, etc. Cand revi pe podea indoaie direct genunchi pentru a reduce socul aterizari … Fa cat mai multe repetari in 20 de secunde

PAUZA 10 secunde, trage-ti respiratia!

Alergare pe Podea

Alergare pe podea

2) Alergare pe podea – avand mainile amplasate pe podea, sub umeri, si picioarele intinse aduci alternativ si cu viteza fiecare genunchi cat mai aproape de piept imitand sprintul. La acest exercitiu spatele trebuie mentinut tot timpul cat mai drept prin incordarea mijlocului… Fa cat mai multe repetari in 20 de secunde

PAUZA 10 secunde – incearca sa te chiar odihnesti!

Saritura laterala

Saritura laterala peste obstacol

3) Saritura laterala peste obstacol – cu picioarele apropiate si genunchi flexati ,sari de o parte si de alta a unui obstacol care poate fi orice, o sticla de plastic, o cutie…Fa cat mai multe repetari in 20 de secunde.

PAUZA 10 secunde – calmeaza-ti respiratia!

Saritura cu genunchii la piept

Saritura cu genunchii la piept

4) Saritura cu genunchii la piept – avand o postura dreapta a spatelui executa alternativ sarituri cu genunchii la piept. .. Fa cat mai multe repetari in 20 de secunde.

PAUZA 10 secunde – mai o singura tura!

Repeta exercitiile inca odata.

 

Avand in vedere intensitatea unui antrenament de tip Tabata, fapul ca iti sare inima din piept si aproape ca vomiti dupa ce termini, te sfatuiesc  sa il executi doar in cazul in care te consideri suficient de puternica sa ii faci fata si ai un nivel in fitness mai ridicat.

Acest articol celebreaza marea realizare a comunitatii Femeia Fit de pe Facebook – 400 de fani. Da LIKE aici si HAI, si tu cu noi.

400 de fani Femeia Fit

 

Pana data viitoare te incurajez sa  Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!