Exercitii pentru slabire

Pregateste-te sa transpiri!

Una dintre provocarile faptului ca sunt mereu pe drumuri este sa imi adaptez antrenamentele dupa timpul pe care il am la dispozitie.

In unele zile nu e problema.

Lucrez la website de dimineata, iau pranzul pe la 2, mai raspund la cateva emailuri, editez un video si, dupa amiaza, pe la 4 merg la sala.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Atunci am timp de un workout complet si imi fac antrenamentele deja stabilite, la care scopul este binenteles sa devin mai buna si sa progresez.

Dar, mai am si zile non-workout-optime.

Zile in care ma lungesc cu brainstorming-ul la proiecte, fug la cumparaturi ca frigiderul mi-e gol sau imi amintesc ca pe seara trebuie sa ajung la un meet-up de online marketing.

Ei bine, in aceste zile nu-mi ramane decat sa adaptez si daca vreau sa fac cateva exercitii (fitness-ul fiind o prioritate pentru mine) sa le fac rapid.

Bine bine… vreau sa fac antrenamente rapide, dar obiectivul este totusi sa imi provoc corpul, sa transpir si sa simt ca lucrez.

Iar atunci ma salveaza circuitele rapide si sweaty cum este cel de astazi.

L-am facut Miercurea trecuta chiar de dimineata.

Stiam ca ma asteapta o zi plina si antrenamentul de seara pica.

Asa ca, m-am trezit, mi-am facut rutina de stretching, mi-am notat in jurnal intamplarile si oamenii din ziua precedenta pentru care sunt recunoscatoare si workout mode ON.

Nu m-a gandisem la ce exercitii vreau sa fac, dar mi-am amintit de fit-provocarile de pe pagina de Facebook si am zis sa le combin intr-un circuit rapid de exercitii pentru slabire.

Mi-a luat 13minute si 26secunde sa trec de 5ori prin acest circuit de contitionare. La Thruster am folosit doua gantere de 9kile si in rest greutatea propriului meu corp.Exercitii Slabit

Intre exercitii am facut pauze mici, cam cat sa trec de la unul la altul, dar intre runde mi-am dat ragaz de 1minut doua sa imi revina inima in loc.

Sincer nu pot sa iti zic daca am transpirat din toate incheieturile pentru ca era foarte cald in sala sau pentru ca exercitiile sunt badass, dar cert e ca am fost lac de apa la final.

Uite aici exercitiile din circuit, daca vrei sa-le incerci.

Este un mini-workout ceva mai avansat pentru ca include thruster (un exercitiu combinat).

Daca nu ai inca forta si indemanarea sa faci thruster, inlocuieste-l pur si simplu cu genuflexiuni cu greutati la umeri. (apasa pe link pentru video demo)

Circuit Rapid de Slabire

5* runde din
  1. Thruster x 8 repetari
  2. Plansa in 3 Miscari x 8 repetari
  3. Jumping Jacks x 30 repetari

 

Tine pauza intre exercitii scurta, cam cat iti ia sa treci de la un exercitiu la altul.

Intre runde fa o pauza de 1minut, hai doua, si noteaza in cat timp faci toate cele 5 runde. *Apropos, daca 5 runde este prea mult pentru tine, fa macar 3 runde rapide.

Data viitoare, cand il faci, incearca sa iti bati singura timpul si sa progresezi.

Nu ma pomeni rau daca transpiri de mama focului.

Acesta este si scopul: sa iti provoci corpul cu exercitii care scot untul din tine si simti ca le lucrezi.

 

Provoaca-ti corpul cu aceste exercitii rapide de slabire.

Cronometreaza-te si scrie timpul tau intr-un comment mai jos. M-as bucura sa aud de la tine cum ti-a placut si daca chiar l-ai facut.

Nu slabesti daca doar il vezi aici pe site. Trebuie sa il folosesti!

Hai, workout mode ON!

Cheia pentru un corp fit si definit este iti pui corpul in miscare regulat si sa il provoci cu exercitii care te ajuta sa il modelezi.

Exercitiile acestea de slabit sunt foarte bune, dar trebuie sa ai un plan dupa care sa progresezi si, sesiune de sesiune, sa devii mai buna la ele.

Daca esti o gagica care se antreneaza acasa ti-am pregatit un astfel de plan (cu exercitii intense, usor de facut si rapide)  in antrenamentele din platforma online de exercitii pentru definire acasa – Forme Fit.

Te invit sa apesi pe link-ul de mai jos si sa descoperi exercitiile cu care iti vei modela si tonifia corpul, odata ce te inscrii in acest program bestial.

Forme Fit – exercitii de tonifiere si definire pentru acasa

Pana data viitoare, te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si move your body cu acest circuit!