O intrebare pe care o primesc vara de la clientele mele si pe care poate o ai si tu: ce sa fac sa nu ma ingras in concediu?

Astazi am sa iti dezvalui 3 sfaturi super usoare pe care eu si fetele mele le folosim pentru a nu ne ingrasa in concediu.

Sunt simple, insa eficiente sa te mentina la aceeasi kilograme si cu talia supla, chiar daca ti-ai luat pachetul de all inclusive.

Idea este ca inteleg!

Mergi in vacanta si nu doar ca vrei sa iei o pauza de la stresul dietei, insa vrei sa incerci retetele si mancarurile locale.

O mare parte din a experimenta si trai cultura unui loc este sa ii gusti mancarea si aromele locale.

Pana la urma ar fi si aiurea sa vizitezi Lisabona fara sa savurezi un pastel de nata, sa fii in Antalia fara sa incerci toate tipurile de baclava sau sa hoinaresti pe strazile Romei fara sa lingi o inghetata (sunt gelaterii unde poti alege din 200 de arome).

Dar, daca esti o tipa ce tine la silueta nici nu vrei sa iti pierzi toate rezultatele pentru care ai transpirat in ultimele luni cu efort si dedicare la exercitii, atunci chiar trebuie sa fii putin isteata cu alegerile tale.

Gratuit: 3 Idei de mic dejun simplu hranitor sanatos pentru a da burtica jos

Scrie adresa de email la care sa iti trimit acest material GRATUIT:

Concediul este pentru 7, maxim 10 zile si sunt sigura ca nu vrei sa bocesti vazand ca ti se revarsa sunculitele pentru curea sau ca ai valuri de celulita pe coapse, o data revenita la birou si viata normala.

Iata ce fac eu pentru a mentine un echilibru sanatos intre a ma bucura de tot ceea ce imi ofera concediul si locatia in care ma aflu si obiectivul major de a nu-mi pierde silueta.

3 strategii simple pentru a nu te ingrasa in concediu

1. Incepe cu alimentele nutritive si hranitoare

Okay, esti la all inclusive si randuri randuri de mese pline cu patiserii, painici, branzeturi, deserturi si iaurtele te bombardeaza dimineata.

Fii isteata si pune-ti in farfurie alimentele bogate in nutrienti care iti vor tine bine de foame.

Alege omleta cu legume si baconul in loc de iaurt cu fructe la mic dejun, comanda o salata cu somon in loc de o pizza pentru pranz si un steak cu legume la cuptor pentru cina va fi mult mai satios decat orice portie de paste carbonara.

Aici ti-as sugera sa incepi prin a-ti umple jumatate de farfurie de legume sau salata, sa continui cu portia de carne si un sfert cel mult sa fie fructe, orez sau paine.

Cand incepi sa pui in farfurie alimente hranitoare nu doar ca iti urmezi cat de cat obiceiul de a manaca sanatos (pe care te chinui atat de mult sa il urmezi acasa), insa te si asiguri ca ai energie sa vizitezi toate cele 6 muzee pe care ti le-ai propus sa le vezi azi in Paris.

2. Alege-ti dezmatul zilnic

Mda! Sunt atate de multe delicatesuri si mancaruri excotice ce le savurezi deja din priviri, insa nimeni nu spune ca trebuie sa le mananci pe toate si nicidecum pe toate o data.

Meriti sa te dezmierzi putin, insa obiectivul este sa nu sari mult peste caloriile zilnice pentru a evita sa te ingrasi.

Fii isteata si alege-ti dezmatul zilnic. Cel mai probabil sunt maxim 6-9 chestii care sunt specifice locului si pe care cu siguranta nu le poti manca acasa.

Ei bine, alege cate un dezmat in fiecare zi si, daca poti, consuma-l cat mai pe seara.

Pentru mine una, tentatia mare este mereu desertul local. Nu salivez atat la mancaruri, ci la prajiturelele sau dulcegariile locale.

Noroc ca ma cunosc: caut sa mananc cat mai sanatos si bine peste zi, iar seara dupa o zi plina de explorat si o cina gustoasa, ma bucur fara griji si fara mustrari de constiinta de un desert local.

Cauta sa eviti alimentele fast-food, maionezele, sandwichurile sau bauturile carbogazoase, pe care nici acasa nu le-ai consuma, si opteaza sa calci strmab cu ceva deosebit, specific local.

3. Fa exercitii si miscare

Este greu sa te antrenezi in concediu. Atatea de facut, atatea de vazut si atat de putin timp, ca exercitiile si miscarea sunt primele taiate de pe lista.

De aceea eu am un obicei sa fac ceva, cat mai de dimineata. Orice. Fie ca este acest circuit pentru slabit cu greutatea corpului, cateva sprinturi pe plaja sau o runda de finisher pentru fund – ma asigur ca fac sport si exercitii, la prima ora a zilei.

Daca le faci dimineata, elimini sansele ca lenea sau programul de vizitat sa te impiedice sa le faci mai pe dupa-amiza.

Intr-o lume ideala ai face cel putin un mini-antrenament de 20-30 de minute, insa pana si 30 de flotari sunt mult mai bune decat nimic.

Iar daca nu ai idei de mini-circuite rapide pentru a te mentine in forma, antrenamentele Strong si Sweaty din Forme Fit Acasa sunt ideale pentru a le lua cu tine in concediu

Zilele de concediu tind sa fie pline, asa ca indiferent de exercitiile pe care faci, nu sta mult pe ganduri si fa-le cat mai de dimineata.

Un alt sfat prietenesc este sa nu fii o lenesa totala. Cauta sa faci ceva miscare peste zi: 20 de mii de pasi pentru a vizita lacul Plitvice, 5 ture de inot in mare sau volei pe plaja sunt activitati care ard la fel de bine multe calorii si iti permit sa mananci dezmatul zilnic fara sa se depuna.

Ar mai fi sfaturi pe care sa ti le dau, insa ma bizui ca iti folosesti si tu filtrul tau personal pentru a alege intre ceea ce iti va imbogatii experienta, fara sa te lase cu ditamai burta dupa concediu

Obiectivul este sa nu sari calul si sa te mentii la kilogramele tale, insa sa nici nu te stresezi cu prea multe reguli.

Ai sa vezi ca doar prin simpla aplicare a acestor 3 strategii de mai sus vei reusi sa revii in sala de fitness si la viata ta normala cu amintiri frumoase si fara sa te ingrasi dupa concediu.

Pana data viitoare Fii Frumoasa Fii puternica, Fii Femeia Fit si Concediu placut si FIT!