Exercitii Pentru Abdomen Plat

Sa ai un abdomen plat este ca si cum ai avea lipit de talie un magnet de sex-appeal!

Toata lumea te observa…toata lumea te admira…toata lumea te invidiaza si …toata lumea te vrea.

Sa nu-mi zici ca nu iti sare in ochii un 6-pack sau chiar un mini 2 -pack cand il vezi trecand pe strada, ca nu te cred…mai ales cand il vezi la o alta femeie!!!

Nu de alta, dar un abdomen plat este ca o scut de onoare pe care il poarta DOAR cei cu disciplina de fier, cei tari sa se abtina de prajitura cu ciocolata sau inghetata, cei ce trag tare in gym si sunt dedicati.

Exerciti Pentru Abdomen

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Rareori il vezi etalat, dar si cand il vezi nu are cum sa nu iti sara in ochii.

Culmea este ca, contrar credintei tale ca daca faci abdomene iti construiesti un abdomen plat, o talie definita, subtirica cu patratele NU se obtine cu zeci si sute de abdomene.

Da, iti construiesti patratele cu crunch-uri si clasicele abdomene, insa nu dai jos grasimea de pe burta si nu slabesti in aceea zona cu sute de abdomene….si am discutat despre asta aici.

Am zis-o si o repet: nu exista slabire locala, insa daca slabesti si dai jos din grasimea corporala, vei scapa si de burtica.

 

Scapi de burtica, iti tonifiezi silueta, talia si ai patratele cand ai 1) o alimentatie curata si sanatoasa, 2) un program de antrenament dedicat si 3) suficienta disciplina sa te tii de el, fara sa sari cu gura in prima briosa de la cafea.

 

Sute si sute de abdomene pe seara nu te ajuta sa scapi de burtica.

 

Nu dai jos stratul de grasime nici cu 300, nici cu 400 si nici cu o mie de abdomene pe zi.

Ba mai mult, cu un regim draconic din acesta de sute de abdomene (pe care il vad frecvent la femei lenese si disperate sa scape de burta) nu faci alta decat sa iti cresti muschii abdominali, sa iti faci talia mai lata si sa iti bulesti spate, cu indoiri ne-naturale de coloana. (Intra pe acest link sa afli mai multe despre dureri de spate cauzate de abdomene)

DAR, pentru ca stiu ca sfaturile mele iti trec pe langa urechi si probabil acum te si vezi pe podea mandra realizand cele 256de abdomene pe azi, uite aici ce exercitii iti recomand eu pentru abdomen plat si spate sanatos.

Exercitiile din acest articol sunt doar cateva exemple bune, insa ca ele exista zeci de alte variante pe care ti le voi arata in alta postare.

(Daca vrei un ghid complet cu exercitii pentru abdomen, raspunde la intrebarile de aici)

Am sa iti prezint exercitiile in ordinea de dificultate: de la cel mai simplu si usor, catre cel mai greu si dificil.

Chiar daca ai fi tentata sa sari direct la numarul 3…ca deh, il faci pe cel mai greu si vezi rezultate mai repede, nu subestima valoarea primelor doua.

Crede-ma, daca nu poti face exercitiul unu si doi, nu poti face sub nici o forma exercitiul trei pentru abdomen.

 

Numero uno: Plansa Frontala din Flotare

Plansa Frontala din pozitia de flotare este un exercitiu de baza, potrivit pentru incepatori.

Iti creste stabilitatea mijlocului, iti intareste muschii abdominali si cei de langa coloana …si te ajuta la postura.

Tinteste sa ajungi la 3 serii a cate 45-60 de secunde, de 3-4 ori pe saptamana pentru rezultate bune.

Iar cand simti ca poti avansa catre ceva mai greu, incearca exercitiul Plansa de aici.

Numero dos: Ridicare din Plansa

Ridicarea din plansa este un exercitiu intermediar, care iti lucreaza foarte bine abdomenul si bratele. Desi ai crede ca pentru a face acest exercitiu ar trebui sa poti face deja flotari, sa stii ca de fapt acest exercitiu te va ajuta sa avansezi spre flotari.

Ridicarea din plansa iti creste stabilitatea mijlocului (abdomen si spate inferior) si iti tonifiaza bratele.

Tinteste spre 3 serii a cate 12-15 ridicari pe parte, de trei ori pe saptamana.

 

Numero tres: Ab Roll cu Roata de Abdomene

Ab Roll cu Roata de Abdomene face parte din categoria exercitiilor avansate pentru abdomen si asta pentru ca necesita o mobilitate optima la incheietura umerilor, o forta mare in muschii spatelui superior si abdomen pentru ati mentine stabilitatea si a nu te dezechilibra.

Partea buna este ca lucreaza foarte bine abdomenul superior.

Ce-i drept poate parea intimidant acest exercitiu avansat.

Vazand initial un tip in sala de fitness realizand acest exercitiu, am zis ca nu voi fi in stare sa il fac niciodata, insa cu exersare vei fi uimita sa vezi ca iti iasa.

O data ce stapanesti foarte bine exercitiile de mai sus si ai indemanare in fitness (te antrenezi de cel putin 6luni) vei vedea ca poti face si abdomene cu roata de abdomene  (vezi video mai jos)

Tinteste spre 3-4 serii a cate 10-12 roll-uri inainte si inapoi de trei ori pe saptamana.

In loc de roata speciala de abdomene, pe care probabil nu o gasesti in gym,  poti folosi o haltera cu doua discuri sau o minge de yoga.

 

 

Iata, ai mai sus 3 exercitii pentru abdomen plat care nu iti strica spatele.

Dupa cum vezi, fata de clasicele abdomene, nici un exercitiu de mai sus nu implica indoirea coloanei.

Ba mai mult, toate cele 3 variante pe care ti le-am aratat azi iti lucreaza abdomenul pe baza principiului de incordare a mijlocului (abdomen si spate inferior).

Aceste stiluri de exercitii (plansa, plansa din flotare, ridicare din plansa, ab roll cu roata + altele) iti definesc un abdomen plat in timp ce iti intaresc muschii spatelui si te tin departe de dureri de spate.

M-as bucura sa imi scrii intr-un comentariu mai jos, care din aceste trei exercitii le faci sau iti propui sa le faci in antrenamentele tale?

Totodata, daca cunosti pe cineva care e face sute de abdomene zilnic ca sa scape de burta, fa-i o favoare si trimite-i aceste trei exemple de exercitii pentru abdomen care nu dau dureri de spate.

Iar…daca vrei sa descoperi alte exercitii ce iti lucreaza abdomenul, plus exercitii pentru picioare subtirele, fund rotund sau spate fara aripioare, intra in unul dintre programele mele de tonifiere si slabire pentru femei. (apasa aici sa le descoperi)

Forme Fit Gym Ghidul Femeii la Sala de Fitness PachetFormeFitAcasa

 

 

 

 

 

Un corp tonifiat si FIT in sala de fitness                   Slabire Acasa pentru Femei ocupate

 

 

Pana data viitore te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si incearca aceste exercitii pentru abdomen plat!

(Pentru un ghid complet cu exercitii pentru abdomen, raspunde la intrebarile de aici)

 

 

Related posts: