Conditionare Metabolica

Sincer iti spun ca nu ma dau in vant dupa cardio!

Imi place sa ma joc handbal si sa bat mingea cu nepotelul meu, dar plictisitul de alergat pe banda cu ochii intr-un monitor sau biciclat la eliptica nu mi se pare atragator deloc.

Ma gandesc ca stii ca imi place sa ridic, sa trag si sa imping greutati.

Adica fiare mari si fortoase si nu ganterele roz de pe spalier, ce nu-s bune nici de presspapier… pam-pam ca am facut o rima.

Exercitiile cu greutati imi pun metabolismul in miscare, ma ajuta sa-mi conturez umeri rotunjori, fund bombat si forme fit.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Dar, daca vreau definire si mega striere, trebuie sa includ cumva si cardio in antrenamentele mele.

Noroc ca exista si alte moduri prin care sa adaugi cardio-ul in antrenamentele tale!

Da, e bine sa bagi cateva sprinturi in intervale pe banda daca nu ai alte optiuni, insa de ce ai face asta cand exista alte stiluri misto si fun de cardio-conditionare.

De la swing-uri cu kettlebell, la criminalele burpee, la eficientele HIIT-uri sau circuite pe care le mai postez pe aici, orice mi se pare mai placut si fun decat sa ma pui sa alerg in nestire pe banda.

Conditionarea este o forma de antrenament care imbunatateste rezistenta si forta – calitati esentiale pentru mentinerea performantei atletice necesare unui sportiv.

In acelasi timp antrenamentele de contitionare sunt un mod foarte bun de a arde grasime corporala si a tonifia muschii si pentru omul de rand, care se antreneaza in sala de fitness sa arate mai bine si sa se miste mai bine.

Exercitiile si antrenamentele de conditionare metabolica sunt un mod bestial de a-ti imbunatati compozitia corporala (grasimea corporala raportata la muschii) deoarece te ajuta sa topesti statul adipos, in timp ce tine cu dintii de muschi.

E clar ca nu vei face fata acestui stil de antrenament in regim de conditionare daca esti novice in sala de fitness si nu stii ce e ala un squat sau o indreptare, dar odata ce avansezi si te stii cat de cat cu exercitiile fitness poti folosi urmatoarele stiluri moderne si faine de ars grasime si definit muschii.

 

4 Stiluri misto de ars grasime si tonifiat muschi prin conditionare

 

In ultimele 9 luni am calatorit des prin toata Europa.

De la Costa del Sol in Spania, la maimutzele Macaque in Gibraltar, la Big Ben in Londra, grandiosul Colloseumul din Roma sau waffele cu ciocolata Belgiene. Chiar acum iti scriu din Manchester UK, dupa ce azi am vizitat the Quays….anyway, am sa iti zic intr-un alt post despre calatoriile mele.

In toata aceasta aventura, marea provocare a fost, si este, sa imi mentin fitness-ul si sa ma antrenez cu regularitate asa cum imi place, vreau si sunt obisnuita.

Desi am fost nevoita sa ma antrenez des in casa (si crede-ma ca poti transpira excelent in workout-uri doar cu o banda elastica si o coarda), marele avantaj a fost ca am avut oportunitatea sa ma antrenez si sa folosesc echipamentele de fitness moderne si noi, vazute numai in video-ouri de YouTube la altii de prin State sau alte tari.

Culmea e ca, mai nou, vad aceste echipamente si in salile de fitness respectabile si cu renume din Romania.

Nu ma refer la salile de cartier, care nu au nici macar un suport de genuflexiuni, ci la nume mari si tari care stiu ce inseamna functional training si cauta mereu sa ofere clientilor lor servici de calitate.

Chiar la mine in oras exista un Club mega bine dotat care are multe dintre echipamentele de fitness pe care ai sa le vezi in video-urile de mai jos.

Da stiu, sunt o norocoasa, dar daca cumva sala la care ai abonament dispune de una, doua sau toate minunatiile din aceste video-uri, te provoc sa le incerci si sa le folosesti pe post de conditionare in antrenamentele tale.

Si iata despre ce stiluri misto si moderne de conditionare iti vorbesc:

 

1. Conditionare cu battle ropes sau funii – mega bune pentru antrenarea bratelor, umerilor si parti superioare in general, dar si pentru abs si picioare

 

 

Te poti juca cu valuri duble, valuri inalte, valuri joase, valuri alternative, valuri criminale cuplate cu burpee si alte zeci de combinatii.

 

2. Conditionare cu lovituri de baros in cauciuc – o miscare veche ca lumea (ding ding taiat lemne), dar care o poti folosi la fel de bine pentru dat jos grasime si tonifiat muschii.

.

.

Ai nevoie de un cauciuc sau roata de tractor, un baros cu coada buna, ceva tehnica si coordonare si sa vezi ce sesiuni faine de conditionare poti sa faci.

 

3. Conditionare cu sprinturi cu sania de greutati – o unealta de fitness care te formeaza sa faci miscari functionale de impins inainte, tras dupa tine sau ramat.

.

.

 

Sii…am pastrat cei mai bun pentru final…stilul meu preferat de conditionare moderna-misto

 

4. Conditionare cu rasturnat de cauciuc – un stil avansat de conditionare, care iti provoaca forta pana la cer si inapoi, dar tre sa recunosti ca arata badass.

.

.

 

La exercitiile cu cauciucul partea buna e ca poti face rost de o roata de tractor uzata de la o vulcanizare si o poti rostogoli si lovi cu barosul in curte sau pe terenul abandonat din spatele blocului.

 

Sunt bucuroasa ca am incercat aceste exercitii in calatoriile mele, dar mai bucuroasa sunt sa iti arat tie aceste stil-uri misto de conditionare.

Nu de alta, dar sunt bestiale pentru a schimba plictisitul de alergat pe banda cu un cardio mai fun, mai provocant dar cu beneficii mult mai mari partea de imbunatatire compozitie corporala.

Sper ca le incerci si tu…. da da tu, chiar daca esti femeie… in cazul in care dai peste astfel de echipamente in sala de fitness pe care o frecventezi sau faci rost de niste cauciucuri solide si faci niste rasturnari in curte.

Iar, daca vrei antrenamente complete de conditionare si exercitii mult mai diversificate cu serii si repetari date, te indemn sa te uiti peste noul ghid a lui Alexandru de la AntrenorulMeuPersonal.ro numit Conditionare Metabolica.

In el gasesti complexe si circuite metabolice, scheme de cardio pe intervale si variante diferite de HIIT, antrenamente de maxim 20de minute ce le poti face fie legate de antrenamentele tale la sala de fitness, fie de unele singure in zile separate cand esti in criza de timp.

Chiar daca acest ghid e promovat ca si un ghid de conditionare pentru barbati, antrenamentele, circuitele si complexele din el pot fi folosite la fel de bine de o tipa cu experienta in sala de fitness asa cum esti tu.

Eu personal am incercat majoritatea din antrenamentelor din ghid, si chiar daca transpir din toate incheieturile si exercitiile scot de-a dreptul untul din mine, tot le prefer si stiu ca am rezultate mai bune cu ele, decat cu cardio in alergare pe banda.

Apasa aici (sau pe poza) sa descoperi acest ghid complet de conditionare metabolica care te scapa de grasime si iti contureaza muschiuleti sexy si aratosi in mai putin de 20min

ConditionareMetabolica

 

PS: As aprecia sa im scrii intr-un coment mai jos daca esti curioasa sa incerci unul dintre aceste exercitii si la care te-ai incumeta mai mult!

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa adaugi antrenamentelor tale aceste stiluri moderne si misto de conditionare!