O femeie fit Am tot zis de ceva vreme ca ai sa vezi aici pe site circuitele pe care le fac eu la sala.

Ei bine, astazi chiar ai “sa vezi” un circuit Femeia Fit, executat, filmat si editat de mói.

Eu una l-am facut la sala, insa poate fi facut la fel de bine acasa. Ai nevoie doar de niste gantere sau sticle cu apa si mult entuziasm.

Daca te antrenezi la sala iti sugerez sa il faci la sfarsitul antrenamentului tau cu greutati si sa il folosesti pe post de finisher. Faci sesiunea ta obisnuita de exercitii, iar la sfarsit, pentru a impulsiona corpul sa arda si mai multa grasime, faci un circuit.

In articolul de aici iti explic de ce circuitete sunt o alternativa mult mai avantajoasa si fun la plictisitorul si monotonul alergat pe banda.

Totodata poti face circuitul intr-o zi in care nu ai sala. Iti pui echipamentul sportiv, dai tare o muzica buna, te incalzesti bine si faci 4 exercitii in doar 12 minute.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Acest circuit cuprinde exercitii pentru picioare, piept, fund si umeri, iar daca muncesti dedicat si tare te asigur ca la finalul celor 12 minute nu vei cere mai mult:)

Pentru a face circuitul ai nevoie de un cronometru pe intervale. Daca ai un smartphone poti sa iti download-ezi o aplicatie specifica, iar daca ai normalphone atunci poti folosi aplicatia de aici. (de care m-am folosit si eu inainte sa  primesc cadou cronometrul pe intervale pink).

Setezi cronometrul la 12 intervale a 30 de secunde work si 30 de secunde rest/pauza. Timpul de munca nu e foarte mare, insa e important sa faci cat mai multe repetari in acele 30 de sec de antrenare.

Faci cele 4 exercitii, de mai jos ,de 3 ori, iar de fiecare data incerci sa tragi tare de tine si sa depasesti numarul  de repetari din seria trecuta.

Circuit tare pentru corp tare:

– 30 sec work hard/ 30 sec rest –

1. Genufexiuni cu saritura

2. Impins pentru umeri

3. Genuflexiuni sumo cu lift

4. Flotari Diamant

Daca esti incepatoare iata o varianta mai usoara a acestui circuit. Sunt exerictii care lucreaza aceiasi muschi insa sunt putin mai usoare, astfel incat sa reusesti sa duci la capat circuitul indiferent de nivelul tau de fitness.

Circuit tare pentru corp tare – incepatori:

– 30 sec work hard/ 30 sec rest –

1. Genufexiuni clasice fara saritura

2. Impins pentru umeri cu greutati mai mici

3. Genuflexiuni clasice fara saritura

4. Flotari cu sprijin pe marginea mesei

Acum, apasa Play pe butonul de mai jos, tine minte sfaturile de executie si pune-te pe treaba 😉

Am in plan ca de acum inainte sa postez alte exemple de circuite, HIIT, tabata doar in format video. In acest fel vor fii mai complete: vei auzi explicatii cu forma corecta a exercitiilor si vei vedea modul de executie. Pentru asta mi-ar placea sa imi scrii parerea ta si sugestiile tale despre cum as putea sa fac si mai valoroase videourile viitoare . Asa ca te indemn sa imi lasi un comentariu si sa imi spui sfaturile tale.

 

Pana data viitoare te incurajez sa: Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!