De peste saptamanaAm decis sa incep o noua sectiune de articole pe site.

In aceste blogpost-uri “De peste saptamana: ….” am sa iti spun ce am mai facut eu recent pentru a ajunge la my dream body ( hint: poza din stanga)

Vei afla ce exercitii am facut, cu ce greutati am mai lucrat, ce variatii am incercat, ce si cat am mancat si probabil, printre astea, multe lucruri personale:)

Nu sunt sigura cum vor fi structurate sau ce vor contine toate, insa sper  ca aceste articole sa reprezinte o resursa buna de idei si sugesti noi…..sau cel putin un mod de a te face sa zambesti 🙂

Here it goes:

Am inceput saptamana cu sesiunea de mobilitate si streaching de dimineata. Cred ca ti-am mai scris ca in fiecare dimineata fac 15-20 de minute de exercitii de streaching si mobilitate musculara. In unele zile sunt mai constiincioasa in unele mai lenesa, insa mi-am facut deja un ritual si e ca si spalatul pe dinti….ma simt ciudat cand nu le fac.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

La masa de pranz de Luni am mancat niste ceafa de porc la gratar cu brocoli la cuptor ( ramasite de Duminica) si ceapa rosie ( care e asa de buna si dulce ca poti sa o manci si ca mar).

Pranz Luni

Pranz Luni

Luni seara e zi de sala si am lucrat picioarele, umeri si spatele. A fost un antrenament bun, iar la sfarsit am bagat patru exercitii in stil circuit – 30 sec work:30 sec rest…..ca doar se apropie sezonul de bikini si vreau sa dau jos ceva grasime 😉

Dupa sala am savurat niste carbohidrati cu actiune rapida, iar la o ora distanta delcioasa cina plina de carbsi ( meritata din plin in sala):

Cina Luni dupa sala

Cina dupa sala: Piept de curcan la gratar + brocoli la cuptor + 3 linguri orez + salata

Masa de dupa sala Luni

Masa de dupa sala Luni: fructe de padure + 1/2banana

……Yammmy,  iubesc la nebunie mesele de dupa antrenament, dar si muncesc de imi sar capacele pentru ele.

Marti am inceput ziua cu o masa copioasa: ochiuri cu legume muuulte si un ardei iute:) si am incheiat-o cu o cina delicioasa:

Masa 1 Marti

Prima mea masa de Marti

Cina Marti

Cina mea de Marti: ceafa la gratar + varza de Bruxelle + ghiveci de ardei

 

 

 

 

 

 

 

Inainte de cina am facut un set de exercitii pentru umeri in stil “scara” adica am facut acelasi exercitiu cu 2kg, cu 8kg, cu 12kg, cu 8kg, cu 2kg  si atat.

 

Miercuri e zi de sala si am lucrat 6 exercitii in superserii. Cele mai criminale au fost fandarile de la inceput, cand am simtit ca mi se rup mainile de la cele doua gantere de 16kg cu care lucram…uuufff.

Dupa sala am mancat portia de proteine ( sub forma de chiftelute fara paine sau ulei, din carne de pui facute la cuptor), portia de legume (of course) si grandioasa portie de carbs: un sfert de cartof dulce copt la cuptor…sa tot mananc asa ceva:

Cina dupa sala Miercuri

Masa de dupa sesiunea de Miercuri din sala

Ma uitam pe jurnalul meu de antrenament si se pare ca Miercuri nu am fost in stare sa mai fac vreun circuit dupa antrenament….cred si eu, dupa 3 superserii 🙂

 

Joi mi-am cumparat sosete noi de sala. 7 perechi, iar pe fiecare e scrisa ziua…..so cute. Acum mai ramane doar sa nu le incurc 🙂

Sosetele mele de sala

Sosetele mele de sala

 

Iar pe seara am scris articolul de vineri: Tu ce tip de femeie esti?

Tot Joi am scris urmatorul post pe Facebook si te rog sa imi lasi parerea ta intr-un comentariu:

Ladies, vreau sa ma consiliez cu voi. Am nevoie de parerile voastre.

Vreau sa demarez un nou proiect pe Femeia Fit. MA bate gandul de ceva vreme si nu sunt 100% hotarata. Tocmai de aceea cred ca mai bine va intreb direct pe voi.
Acest nou proiect va consta in lansarea Clubului Exclusiv Femeia Fit. Va fi o zona speciala pe site dedicata doar membrelor clubului Femeia Fit. O comunitate exclusiva!!!
Nu am toate detaliile inca puse in ordine, si probabil ca proiectul va fi mereu “a work in progress”, insa iata cele 4 componente pe care m-am gandit sa le aiba clubul:

1. FITNESS: un plan de antrenament pentru la sala – cu videouri la exercitii, explicatiile si sfaturi de forma corecta + modul de progresare

2. NUTRITIE: sfaturi concrete si la obiect pentru alimentatie sanatoasa, retete, provocari nutritionale pe care sa le trecem impreuna;

3. MOTIVATIE: videou-ri, quote-uri si povesti de succes ale membrelor clubului;

4. FORUM: partea care imi place cel mai tare 😉 in care tu intrebi:”Ce exercitii sa fac sa imi maresc sanii”, “Dati-mi idei de mic dejun sanatos”, sau “Ce sa fac sa nu imi mai pice breteaua de la sutien” ( se accepta orice intrebare, really) , iar eu si celelalte membre iti raspundem. O comunitate in care ne sprijinim, ne incurajam si motivam reciproc.

…si alte idei pe care le astept de la voi.

Vreau sa stiu daca crezi ca e o idee buna, daca ai intra in club, daca l-ai considera folositor si ai fi activa pe forum.
Nu va fii pentru toata lumea. Va fi Clubul Exclusiv Femeia Fit!

Astept cu interes parerea voastra. Multumesc

 

Daca cumva nu esti inca pe pagina de facebook Femeia Fit (poti venii oricand 😉 ), astept sugestiile tale referitor la acest proiect intr-un comentariu mai jos.

Vineri – Ziua Femei – Am primit cateva cadouri virtuale,  flori si m-am incarcat cu energie de la soarele caldut de afara. Cel mai tare cadou a fost de la iubitul meu. Dupa sute de miorlaieli de-ale mele:):):)  mi-a facut cadou un interval timer pe care mi-l doream de peste un an.

Coool coool gift! Finallllly, My Precious! Daca inainte ma chinuiam cu normal-phoneul meu sau cu o aplicatie de pe online, acum nimic nu mai poate sta in calea circuitelor mele….muahahahaha (evil laughter)

 

Interval Timer Gymboss

e ROZ !!!!!!!!!!! 🙂

 

La prima masa de peste zi am mancat:

Masa 1 Vineri

Prima masa de Vineri: bucati de gratar facute omleta cu 1 ou si muuulte legume

iar pe seara a fost randul meu sa ii fac cinste iubitului meu la un restaurant cu specific indian….carnita in lapte de cocos si currry langa o garnitura de legume….yammmy.

Tot Vineri am postat pe homepage( dupa ce am invatat cum sa folosesc HTML)  si reclama la: Dezlipeste-te de Dulce.

 

Sambata este pentru mine a treia zi de sala de peste saptamana. A fost ultima zi din primele 4 saptamani ale unui nou program, inceput in urma cu o luna.

Am facut indreptari, piept si tractiuni. Pentru mine e foarte important sa am o forma corecta atunci cand lucrez. In primul rand pentru ca sa evit sa ma accientez, iar in al doilea rand sa stiu ca daca tot ma chinui si lucrez, macar sa si lucrez bine.

Pentru ca indreptarile inca nu le stapanesc foarte bine, m-am pus si mi-am filmat seria. Cu o saptamana in urma a fost prima oara cand lucrasem cu 50kg, pana atunci nu mersesem mai sus de 42,5kg. Atunci am facut 5 repetari cu 50kg, acum am facut 9 repetari cu 50kg….incet incet, dar tot progres.

Iata cateva pozitii din filmare:

Indreptari Femeia Fit

 

La finalul antrenamentului cu greutati, chiar daca am fost distrusa de dupa indreptari-piept-tractiuni…uuff… nu puteam sa ies din sala fara sa imi pun  in folosinta cadoul de 8 Martie 🙂 si am bagat un circuit de 12 minute….pe care il vei vedea cat de curand pe site.

 

Lasa-mi un comentariu si scrie-mi daca ai gasit valoros acest articol.

Pana data viitoare te incurajez sa: Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!