Exercitiile pentru fund bombat nu sunt niciodata prea multe.

Daca obiectivul tau este sa iti ridici si tonifiezi fesierii chiar trebuie sa fii convinsa de asta.

Iar pentru a vedea rezultate rapide in forma feselor tale va fi nevoie sa lucrezi muschii din diferite unghiuri, cu miscari variate si folosind diferite tensiuni.

Simt ca am mai vorbit in nenumarate randuri despre cat de importanta este stimularea variata pentru cresterea si ridicarea muschilor fesieri.

Aici, aici, si aici gasesti cateva dintre alte articole care te vor ajuta sa scapi de fundul mic si plat, mult mai rapid si cu exercitii moderne pentru fund pe care si braziliencele le fac.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Cand am inceput sa “ma joc” si sa alternez intre exercitii standard si exercitii unilaterale, cand am trecut de la gantere, la haltera sau benzi elastice, de la 1 zi de exercitii pe saptamana la exercitii zilnice sau m-am concentrat intens pe legatura dintre minte si muschii am vazut cele mai mari, dar si cele mai rapide schimbari in forma fesierilor mei.

Si nu numai eu iti pot confirma asta!

Majoritatea clientelor mele si-au transformat radical forma feselor o data ce au inceput sa aplice antrenamentele specializate pe fund din trainingul Fund Fabulos in 24 de zile.

Ei bine, astazi ‘ne jucam’ cu un circuit rapid si super interesant format din 3 exercitii pentru fund bombat.

Circuit cu banda elastica si 3 exercitii pentru fund bombat

Fa 4 runde din exercitiile de mai jos cu pauza minima intre runde si exercitii:

  1. Podul Fundului cu Banda Elastica x 20 repetari
  2. Mers in Lateral cu Banda Elastica x 15 pasi/parte
  3. Kick-back – Pistoane cu Banda Elastica x 10 repetari/parte

Circuitul este in forma de scara descrescatoare in repetari de la exercitiu la exercitiu.

Important este sa nu grabesti repetarile si sa te concentrezi pe activarea completa a fesierilor in miscare.

Pentru a realiza exercitiile cu o forma cat mai buna te invit sa urmaresti sfaturile din video tutorialele de mai jos

1.Podul Fundului cu Banda Elastica x 20 repetari

2. Mers in Lateral cu Banda Elastica x 15 pasi/parte

3. Pistoane cu Banda Elastica x 10 repetari/parte

Ei bine, iata! Acestea sunt exercitiile cu banda elastica pe care ti le propun astazi pentru ceva nou in antrenamentul tau pentru fese bombate.

Hai, incearca-le pe pielea ta si scrie-mi mai jos cum au fost.

Te poti astepta la injectii in fese, o febra musculara de toata frumusetea a doua zi, iar daca le faci dupa un plan dovedit sa iti ridice fesierii fii sigura ca vei scapa de fundul plat si moale.

Pentru asta iti recomand sa te uiti peste trainingul specializat Fund Fabulos in 24 de zile<<

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si incearca acest circuit cu exercitii pentru fund bombat.