Grasimi SanatoasepentruSlabire

 

Iti zic si de ce!

Grasimile au o reputatie proasta in mintea noastra si asta pentru ca a) asociem cuvantul grasime cu gras sau grasa, b) am fost “educati” sa ne fie frica de grasimi.

Ti-e teama ca daca mananci gras iti creste grasimea de pe burtica.

Adevarul este ca nici nu as sti care a fost primul… care e oul si care e gaina.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Ti-e frica ca te ingrasi mancand grasimi, deoarece ti sa zis sa te temi de ele sau tie frica de ele si nu le mananci pentru ca ti-e frica ca te ingrasa.

Marea prostie e ca undeva prin 1950 s-a facut un studiu prin care cercetatorii au dovedit legatura puternica intre bolile de inima si mancatul de grasimi alimentare saturate.

Pe langa faptul ca acel studiu (se pare) a fost incomplet si concluziile s-au tras dupa ureche, tot mai multe cercetari moderne din zilele noastre dovedesc ca nu exista nici o legatura intre mancatul de grasimi alimentare naturale si bolile de inima. Nici una!

Grasimea de pe burtica nu e data de grasimile pe care le mananci, dimpotriva slabesti mancand grasimi si ai burtica din alte motive mult mai adanci.

Nu uita ca vorbesc de grasimi alimentare naturale de genul: carne grasa de somon, galbenusul dintr-un ou bio, unt de calitate, avocado, masline, nuci, alune sau ulei de cocos si nu de plasticata margarina, contrafacutul si mega comercialul ulei de floarea soarelui sau falsele grasimi hidrogenate si partial hidrogenate care duduie in croissant, prajituri sau mezeluri.

Dar stai!

Ca fitness woman si PT stiu prea bine ca grasimile sunt bogate caloric (9calorii pe gram fata de 4 la proteine sau carbohidrati) si poti usor exagera cu ele.

Dar, la fel de bine stiu cum antrenamentele si exercitii valoroase, combinate cu o alimenatie bogata in proteine si legume, moderata in grasimi si temporizata in carbohidrati buni, este cheia succesului pentru sabire, un corp definit si FIT.

Suna complicat, insa detaliez pas cu pas aceste principii simple si sanatoase de slabire in ghidul de nutritie din Fese Ferme – pachetul de exercitii si alimentatie pentru femeile care vor o silueta frumoasa cu fitness acasa, fara sa mearga la sala.

Uite, legat de grasimi, vreau sa intampini acest articol cu mintea deschisa, sa lasi vechea frica de grasimi deoparte (hai macar 10minute) si sa vezi de ce motivele pentru care am si te incurajez sa ai si tu grasimi sanatoase in farfurie.

Nu te teme! Grasimile sanatoase nu ingrasa ….si iata

 

  5 motive pentru care grasimile sanatoase te ajuta sa slabesti

 

#1. Slabesti pentru ca grasimile sanatoase ajuta la folosirea mai optima a nutrietilor din mancare

 

Este un fapt dovedit ca daca adaugi niste ulei de masline bun la salata sau dunstui legumele intr-un unt de de calitate, vitaminele si nutrientii din alimente se absorb si sunt folositi mult mai bine de catre corp.

Cand folosesti la gatit grasimi naturale sanatoase, aceste grasimi vor face ca vitaminele si nutrienitii din alimentele sa fie mult mai bine si mai usor absorbite de organism.

Ca rezultat, corpul tau este mai bine hranit si te ridici de la masa mai satula, fara sa ceri portia a doua sau sa ciugulesti pe langa.

Cu alte cuvinte, faptul ca folosesti uleiuri bune la gatit sau alte grasimi sanatoase vor face ca mesele tale sa fie super-mese hranitoare pentru organism si foarte bune pentru slabire (iti explic mai jos de ce).

Sa pui avocado langa doua oua fierte si niste sunca de casa la masa de dimineata, inseamna sa iti incepi ziua cu un mic dejun al campionilor: plin de vitamine si energie hranitoare sa fii apta la birou si activa la facultate.

Mic Dejun Oua si Avocado

Oua, sunca, avocado si legume

 

 

#2. Slabesti cu grasimi sanatoase pentru ca te satura si te tin satula

 

Uite-o vorba care imi place tare mult: Grasimile sanatoase sunt satioase!

Pe langa faptul ca grasimile sanatoase iti imbogatesc mesele, te si tin satula pentru mai mult timp. How cool is that!

Pana la urma e si normal ca daca organismul primeste energie hranitoare (somon la cuptor pe pat de legume) si nu mancare falsa si lipsita de nutrienti (macaroane cu branza) sa fii satula pentru mai mult timp.

E mult mai usor sa te ridici de la masa flamanda dupa niste paine cu dulceata si lapte in pahar, decat dupa o portie frumoasa de carne de vita langa legume delicioase.

Pe scurt, grasimile sunt satioase!

Cand ai mese care contin ulei sau alte produse sanatoase grase, mancarea sta in stomac mai mult si ai o satietate mai lunga.

Cand sari peste grasimi si le eviti, s-ar putea sa nu te simti satula dupa masa si probabil, foamea, te va lovi la putin timp dupa.

Hopa…asa ajungi sa mananci mai multe calorii, sa acoperi golul ce il simti in stomac si senzatia de foame.

Stii tu poftele de dulce si caderile de energie ce le ai dupa-amiaza la serviciu, de simti ca te scurgi sub birou? Ia inlocuieste cateva zile tipicul pranz de cartofi si snitzel, cu niste pui gatit la cuptor in lapte de cocos (grasimi bune) si ganitura de legume verzi.

 

Pui cu Cocos si Legume

Pui fiert incet in lapte de cocos si legume

 

#3. Slabesti cu grasimi sanatoase pentru ca nu rontai si nu mananci calorii in plus

 

Unul dintre cele mai bune motive pentru care sa mananci grasimi sanatoase pentru slabire este faptul ca mesele imbogatite cu grasimi sanatoase te fac sa renunti la rontait si ciugulit.

Daca primele doua motive nu ti-au deschis inca mintea, hai sa iti zic mai pe dieteticeste (pfui, un cuvant complicat) ca poate faci legatura:

Probabil ai observat cum dieta care iti zice sa eviti carnea grasa si sa mananci produse low-fat iti si lasa matele goale si chioraind de foame.

Nu e de mirare ca simti nevoia sa rontai si sa ciugulesti in permanenta si ti se intoarce stomacul cand ai in farfurie aceleasi mancaruri seci.

In nutritie pentru slabire cel mai rau este sa mananci aceleasi mancaruri seci, cu calorii putine, care te lasa flamanda tot timpul.

Ia zi-mi…

Ccat de mult te satura si ce satisfatie ai cand bagi niste pulpe fierte si brocoli pe aburi? Bleah….eu n-as vrea nici ca dusmanul meu sa manance asa de sec si fara gust, ce sa mai vorbesc de mine.

Ei bine, incearca niste pulpe trase in tigaie, intr-un unt bun-bun langa bucati de broccoli scufundate in sos de guacamole…ce zici?

Suna mai bine?

Suna ca si cum ar fi o sarbatoare sa mananci aceasta masa?

Suna ca si cum te-ai satura si nu ti-ar mai trebui sa ciugulesti dupa masa?

Iti ploua deja in gura?

Pun pariu cu tine ca DA!

Si daca imi spui ca nu-i asa, te provoc sa mananci dupa trucurile mele simple de nutritie din pachetul Fese Ferme – alimentatie curata si satioasa, unde am inclus sfaturi cum sa folosesti inteligent gustoasele grasimi sa ajungi la formele ideale pe care le doresti.

 

Fese Ferme-Program Antrenament pentru Acasa

 

 

#4. Grasimile alimentare sanatoase cresc abilitatea corpului sa arda gasime corporala (adica slabesti si scapi de celulita)

 

Consumand grasimi sanatoase scapi de grasimea corporala, construiesti muschiuleti tonifiati si te recuperezi mai rapid dupa antrenamente.

Desi teoria din spate e destul de complicata, am sa incerc sa iti explic babeste!

Probabil ca ai observat cum organismul tau isi creeaza rezerve de energie pentru viitor, depunand grasimea corpoala (ding ding, zonele tale cu problema).

Colacelul de pe burtica, celulita de pe coapse sau grasimea de pe fese, toate sunt rezerve de energie.

Daca ar fii sa ramai fara mancare, organismul ar incepe sa ia din aceste rezerve de energie (sa arda grasime corporala) pentru a supravietui.

Ei bine, in zilele moderne de astazi, cand mancarea e pe rafturi si alimentatia ta e ticsita de carbohidrati rapizi (cereale cu lapte la mic dejun, spaghete carbonara la pranz si pate uns pe pita seara la cina) corpul tau a uitat cum sa foloseasca depozitele de grasime.

Organismul nu numai ca nu arde celulita de pe coapse, dar este si incurajat de stilul tau de viata (inactivitate si mese bogate carbo-caloric) sa depuna mai multa grasime corporala.

Mese bogate in carbohidrati si lipsa de fitness in viata ta, fac dificila functia organimului sa acceseze rezervele de grasime corporala, pentru energie, si uite asa tu nu slabesti.

Insa mesele imbogatite cu grasimi sanatoase, dar limitate in carbohidrati, creeaza mediul metabolic ideal, reseteaza functiile organimului, imbunatatesc rezistenta la insulina si corpul incepe sa arda grasimea corporala pe post de energie.

Cand alimentatia ta se bazeaza zilnic pe carbohidrati (paine in ou la mic dejun, cartofi la pranz si macaroane la cina), corpul se adapteaza si devine un sugar-burner, insa daca mananci grasimi sanatoase si carbohidrati mai rar, corpul devine un fat-burner (arzator din rezervele tale de grasime).

Organismul arde grasimea de pe coapse, topeste celulita de pe fesieri si tu slabesti si arati tot mai bine.

 

Cafea Imbogatita cu unt

Cafea imbogatita cu unt Kerrygold (de la vacute crescute cu iarba)

 

#5. Slabesti pentru ca mesele imbogatite cu grasimi sanatoase au un gust senzational

 

Dupa mine e evident: cand iti place ce mananci si esti in al noualea cer, savurand tot din farfurie, orice dieta sau regim e floare la ureche.

De fapt, nici nu ai impresia ca esti la dieta sau restrictii, cand abia astepti urmatoarea masa gustoasa.

Regula nr 1 pentru orice regim, dieta de slabit sau stil alimentar care sa te duca la kilogramele ideale si formele fit este faci din ele un stil de viata, usor de urmat (citeste mai multe despre slabire fara efort aici).

Deageaba te tii de dieta pentru 2 saptamani ca nu rezolvi nimic!

Ei bine, cand ai mese delicioase slabirea nu mai este o povara.

Iar una dintre solutiile pentru mese delicioase sunt…ca sa vezi… grasimile sanatoase.

Eu una ma topesc dupa cafeaua mea de dimineata imbogatita cu unt, imi ploua in gura dupa niste aripioare picante la cuptor imbaiate in ulei de masline sau abia astept sa savurez niste felii cremoase de avocado la masa.

Oi fi eu mai diferita, nu de alta dar mancam unt gol cand eram mica, insa dupa mine grasimile sanatoase au un gust divin de bun…nu cand gatesti cu ele, nu are cum sa nu iti placa ce mananci din farfurie.

 

Aripioare Picante

Aripioare picante imbaiate in ulei de masline

 

 

Hai, vreau sa aud de la tine:

Tu folosesti grasimi sanatoase in nutritia ta?

Crezi ca merita sa le adaugi mai des prin farfurie?

Scrie-mi intr-un comment mai jos si daca ai gasit sfaturile mele de folos, nu uita sa ”dai un share” la acest post!

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa folosesti grasimile sanatoase ca o arma inteligenta pentru slabire.