Fese Ferme - Antrenament Acasa

A trecut deja mai bine de o luna de cand am lansat programul VIDEO de exercitii pentru acasa Fese Ferme. Cateva dintre voi si-au achizitionat inca de la inceput programul si s-au pus pe antrenament.

FeseFerme - Antrenament de Exercitii pentru Acasa

 

Am fete in Club (Forumul Femeia Fit -vezi poza mai jos) care folosesc sectiunea de Forum si imi pun intrebari, dau raspunsuri, isi varsa amarul cu febra musculara 🙂 si teroarea flotarilor si isi impartasesc rezultatele si progresul obtinut.

 

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Forumul Fese Ferme

Design-ul Clubului Fese Ferme si Forumului Femeia Fit

 

Cum suntem deja trecute de prima etapa, unele dinte fete au incheiat primele 4 saptamani de antrenament pentru acasa, am vrut sa-ti arat fragmente din discutiile de pe forum si impresiile fetelor dupa prima luna de antrenament. Here it goes:

*** Pentru a proteja identitatea fetelor din club a caror cuvinte apar mai jos am folosit prenumele sau initiala prenumelui:

 

A: Eu am facut primele doua antrenamente unul joi si unul sambata. (eu am inceput programul Fese ferme intr-o zi de joi am zis sa nu mai aman si sa astept inceputul de saptamana) urmatorul (adica antrenamentul C ) si ultimul din prima sapatamana de antrenament va fi maine.
Cel mai greu la primul antrenament (A) a fost:
– statul in plansa – dar uimitor si cu greu mi-a reusit toate cele 30 de sec,
– statul in plansa in lateral, acela din pacate mi-a reusit doar pe partea dreapta corect, pe stanga mai deloc desi m-am chinuit mult de tot.
Mi-a notat antrenorul
🙂 in fisa de antrenament ca am avut probleme si o sa mai insist la urmatorul antrenament de acest gen(mi-am cooptat prietenul sa fie cu ochii pe mine cand fac antrenamentele ca sa imi spuna daca le fac corect, si sa-mi noteze minusurile) .
Am observat ca exercitiile pe partea stanga in general (picior, mana, etc) imi ies mult mai greu corect si ma chinui mai mult la ele. Banuiesc ca sunt muschii de vina.
Cel mai greu la al doilea antrenament (B):
– evident….tractiunile (ramat invers) 🙂
nu prea mi-au reusit deloc 🙁, adica ultima serie am reusit in final sa ma ridic cu mainile pana la jumatate, poate data viitoare o sa reusec, mai ales ca la prima serie nici macar nu reuseam sa stau in pozitia de atarnat 🙂 iar pana la ultima deja am facut-o chiar daca nu am reusit tractiunile decat pana la jumatate
– si…………….. flotarile din genunchi, radeam amandoi ca tremuram din toate incheieturile, la prima serie, doar cand m-am asezat in pozitie de flotare (evident ca m-a ghidat el ), insa pana la a treia serie am reusit sa le fac pana la jumatate deci rezulta totusi un progres, zic eu.
De notat ca m-am simtit suuper dupa antrenament, revitalizata si plina de energie (si nu prea imi dau seama de ce, doar am depus efort nu?)

 

C: Azi, primul antrenament. Bebe doarme. Super. Ma pregatesc.Imi aduc tot ce imi trebuie in fata laptopului. Imi iau notitele pe hartie. Dau drumul la incalzire. STOP. S-a trezit bebele. 🙁
Trec doua ore, bebe doarme din nou. Super. Dau drumul la incalzire. Dupa incalzire era sa ma pierzi definitiv. 🙂 Trec cumva peste limba scoasa afara de un metru si continuu. CINE a mai inventat flotarile ??? Dar plansele ??? Laterale ??? Glumesti.


Testimonial Fese Ferme

R: Primul A din saptamana a doua… Frumos, am facut mai multe repetari, acum ma simt mai puternica, am gasit o solutie mai buna si pentru genuflexiuni pe cutie, am intors un scaun din bucatarie la orizontala si am facut pe stinghii. Inaltimea este perfecta, oricum nu trebuie sa fie prea comod cand ma asez, ca sa nu fiu tentata sa raman acolo. 😉
Acum pot sa si mananc, ce bine, de abia astept. Am sa fac o salata de rosii cu castraveti si pe langa o felie de pesmet de secara cu branza de vaci frecata cu marar si ceapa. Buuuun de tot! O sa pap si felie de sunca slaba, ca sa nu ma bata Olivia ca nu pap proteine. 🙂

 

***Pentru a intra in clubul femeilor care se antreneaza acasa pentru Fese Ferme apasa AICI***


D: Doar am terminat antrenamentul C din prima saptamana….si sunt un pic obosita, dar ma voi drege cu niste cereale 😉 …marsul fundului a fost cam greut, dar am reusit sa fac o serie (interesant exercitiu…), departatul de banda mi-a lasat bratele tremurande toate, dar am reusit sa fac toate seriile, cat am putut eu de corect. Flotarile negative le-am facut pe o comoda mai inaltuta, de vreo 50 cm. La fandari inapoi m-am cam impotmolit dar am facut 2 serii tinuta mai de dulap, mai de pat :D, iar la curl-ul dublu pt picioare mi-am dat cu firma in cap. Nu am gasit in minge si deocamdata, am zis sa fac cu 2 farfurii de plastic. Nu mi-a iesit deloc exercitiul: imi ridic soldurile, intind picioarele, dar cand sa ma ridic….fundul ramane aproape de podea…dar nu ma las. Data viitoare sper sa reusesc macar o repetare CORECTA. Restul exercitiilor, hidrante, abdomene cu picioarele drepte si abdomene lateral imi sunt cunoscute, am mai facut in tineretile mele. Dupa parerea mea, la aceste ultime exercitii, m-am descurcat binisor. Nu am facut toate seriile, ci doar 2, pentru ca mi-am zis ca maine nu ma mai pot ridica din pat 🙂 .

 

Ieri am fost putin dezamagita in ceea ce priveste picioarele….( am dat bine jos de pe burta , unde erau probleme mai mari , dar si picioarele si fundul imi sunt cam pline de celulita si grasime )….asa ca l-am intrebat pe sotul meu cam ce vede el ….daca vede vre-o schimbare ( tin sa precizez ca nu are nici o treaba cu ” treburile voastre de femei ” vorba lui in ceea ce priveste slabitul ) ….si mi-a raspuns : keep going ….deci am invins dezamagirea si m-am apucat de antrenament ….am tras parca si mai tare …
Si apropo a inceput sa se vada si pe cantar …1kg ….tot e ceva … 🙂
o zi buna sa aveti si …..work hard …. 🙂


Testimonial Luna 1 Fese Ferme

R: Gata, tocmai am terminat C. Marsul fundului nu prea a mers pe nici un scaun, asa ca l.am facut pe minge, aia e exact la inaltimea potrivita. M-am tinut cu un brat de masuta din salon. Am facut un pic si fara sa ma tin, si am simtit cum si abdomenul lucra, dar mi-am zis s-o iau mai usor la prima incercare.
La curl dublu a mers excelent cu mingea, doamne ce exercitiu fenomenal… am simtit toate fibrele lucrand!
Acum la fandari..cred ca-ti imaginezi ca nu mi se potrivesc. Muschii mei le pot face, dar genunchii scartie de aude si sotul meu din dormitor…Am facut cate zece de serie, cu foarte multa grija. Am o genunchera la genunchiul drept. Amandoi scartie, dar dreptul e mai grav. 🙁 Oricum, per total, super tare C-ul asta.
🙂 Flotarile- o nebunie!! Noi le numim flotari japoneze, din astea face fiu-meu la karate.

 

M: La mine urmeaza saptamana 3 de antrenamente si pana acum pot spune ca aspectul pielii (picioare) e mult mai bun iar pe blugi simt la talie ca s-au largit putin,dar ceea ce ma doare pe mine cel mai tare- aripioarele- se tin mandre,inca nu se vede nici o modificare. De asemenea pe cantar se vede minus 1 kg.  Sper ca pe viitor dupa alte saptamani sa vin cu vesti mai bune.

 

Testimonial Luna 1 Ale Fese Ferme

 

Dupa cum poti observa e multa veselie in club (lots of smiley faces up there), fetele sunt entuziasmate de exercitiile din programul pentru acasa si, chiar daca unele le dau batai de cap si sunt mai challenging (flotari, ramat), ele sunt determinate, trag tare si se lupta sa isi autodepaseasca limitele si sa progreseze.

Unul dintre principiile folosite in antrenament fiind progresul constant de la saptamana la alta: fie la forma de executie (explicata amanuntit in VIDEO-tutoriale), fie la numarul de reptari sau la adaugarea de greutati de prin casa si realizarea exercitiului sub o tensiune mai mare.

In ceea ce priveste partea de alimentatia, fetele stiu ca aici le merge putin mai greu si ca mai au de lucrat la acest capitol, insa fiecare dintre ele a reusit sa implementeze cate o mica schimbare alimentara care sa le aduca mai aproape de reusita: ba sa bea cafeaua de dimineata fara zahar, ba sa manance putin mai multa carne, ba sa inlocuiasca micul dejun cu alegeri mai bune si sa le pregateasca de cu seara… si chiar daca nu e usor, nu renunta!!!

 

Sunt tare manda de toate tipele din Club si faptul ca sunt aproape de ele pe Forum imi da ocazia sa le ajut pe fiecare in parte mai mult si sa le dau solutii la problemele lor specifice direct pe Forum, astfel incat sa poata adapta exercitiile dupa nivelul lor si in functie de echipamentul pe care il au acasa.

Ma bucur mult sa vad ca sunt determinate, hotarate cu antrenamentele si rezultatele incep sa apara: mai putine kilograme pe cantar, fundul mai ferm, mai multa incredere la exercitii… pe blugi simt la talie ca s-au largit putin……am dat bine jos de pe burta, unde erau probleme mai mari…….. acum ma simt mai puternica…….. Si apropo a inceput sa se vada si pe cantar …1kg ….tot e ceva … 🙂De notat ca m-am simtit suuper dupa antrenament, revitalizata si plina de energie.

 

Pentru a te alatura lor si a primi acces instant la toate cele 16 video cu exercitiile din antrenamentul pentru acasa Fese Ferme, sfaturile alimentare si tips-urile de masurat cat sa mananci fara sa cantaresti mancarea si motivatia necesara pentru a pune in practica programul si a-ti face antrenamentele (indiferent de chef, vreme de-afara sau durere musculara ;), apasa pe link-ul de mai jos, completeaza-ti  datele tale de acces, alege plata cu carb bancar (debit sau credit) sau Paypal si vino alaturi de noi in Club.

 

Link Fese Ferme: Vreau sa ma antrenez acasa pentru slabire, tonifiere musculara si Fese Ferme.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si hai in Fese Ferme.