Exercitii pentru tonifierea corpului

 

Ce zici?! Te tine sa le faci?

 

Banuiesc ca unul dintre obiectivele tale pentru care urmaresti Femeia Fit este ca iti doresti si folosesti fitness-ul sa ajungi la forma ta cea mai buna.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Sau… mai mult, esti impacata cu ceea ce vezi in oglinda, dar stii ca poti SI vrei mai mult.

E ideal si militez sa iti apreciezi si sa iti iubesti corpul (cu bune si rele), dar nu e nimic rau sa iti doresti sa ajungi la cea mai buna versiunea a TA!

 

Ei bine, formele acestea definite si tonifiate care arata bine intr-un top mulat, un pantalon scurt sau costum de baie, le obtii cu fitness, sport, exercitii si miscare.

Insa nu orice tip de miscare, gen topaiala si alergat prin parc, ci exercitii care sa arda cat mai multe calorii, sa iti intareasca muschiuletii si, in acelasi timp, sa te scape de grasimea corporala ( ceea ce pe sleau inseamna: slabire si tonifiere).

Si aici intra in joc antrenamentul pe care ti l-am pregatit azi.

 

Ti-am mentionat mai sus despre muschi tonifiati si intariti, deoarece acestia sunt cei care iti dau formele acelea frumoase, picioarele si bratele tari si silueta definita pe care ti-o doresti.

 

Muschii tonifiati si intariti iti contureaza forme definite si Fit. – Femeia Fit

 

Fundul sta mai ridicat si bombat cand muschii fesieri sunt putin lucrati.

Bratele sunt mai definite cand muschii sunt antrenati.

Picioarele sunt mai fine si ferme cand faci exercitii pentru ele sau abdomenul incepe sa prinda contur, cand dai jos din colacul de salvare din jurul burtii.

Pe de alta parte, grasimea corporala este moale si da aspectul de un corp gelatinos si pufos.

Fiind mult mai voluminoasa decat muschii, ea este cea care iti distorsioneaza formele, te face sa iti pierzi silueta si face mult mai vizibila celulita!

 

Grasimea corporala si tesutul adipos iti fura formele si da corpului tau un aspect pufos. Femeia Fit

Talia nu mai este la fel de subtirica.

Incep sa iasa sunculite pe sub sutien si se vad urat la spate.

Fundul este moale, mare si cu greu prinde forma in blugi.

Picioarele sunt groase si tremura cand pasesti, lucru care nu arata deloc frumos.

Pana si femeile slabo-grasute (skinny –fat) care nu au muschi, nu au forme.

Ele sunt dovada clara ca oricat de putine kilograme ai avea pe cantar, daca ai grasime pe corp si ZERO muschi intariti, nu ai forme! Punct!

 

Pentru slabire, dar in acelasi timp sa prinzi si o forma cat mai armonioasa la corp, trebuie 1) ca stratul de grasime corporala sa fie cat mai subtire (slabire) si 2) sa ai muschiuletii tari si definiti (tonifiere), care sa se vada firav pe trupul tau.

 

Pentru asta ti-am pregatit cele doua categorii de exercitii pe care le vei face azi alaturi de mine:

– exercitiile pentru definire si tonifiere, denumite exercitii Strong

– exercitiile pentru slabire, denumite exercitii Sweaty

Desi lucrurile nu sunt chiar atat de alb negru si toate exercitiile te ajuta, in acelasi timp, mai mult sau mai putin la tonifiere si slabire, de dragul simplitatii  vom avea azi exercitii Strong si exercitii Sweaty.

 

Exercitiile Strong sunt cele statice, in care faci miscarea cat mai corect, te concentrezi sa iti incordezi muschii si faci repetarile controlat si fluid, avand ca scop sa iti lucrezi muschiuletii cat mai eficient si bine. (Exercitiile 1,3 si 5 din antrenamentul de azi).

Exercitiile Sweaty, pe de alta parte, sunt mai dinamice si ‘saltarete‘, iti provoaca sistemul cardio-vascular si te fac sa transpiri. Miscarile sunt rapide si intense, scopul fiind ca sa le faci rapid si intens pentru conditia ta fizica. (exercitiile 2,4,6 de azi).

 

Ma doare sufletul cand aud femei ce se plang ca alearga ore in sir pe banda sau in jurul cartierului si nu slabesc, cand stiu ca poti obtine un corp tonifiat si kilogramele ideale, intr-un sfert din timp si intr-un mod mult mai dinamic, placut si putin monoton.

Am vorbit mai detaliat despre acest aspect in materialul de aici: cum sa-ti tonifiezi picioarele si sa-ti ridici fundul in timp ce dai jos rapid grasimea de pe burtica, aripioare si coapse …fara ore in sir de cardio, sute de abdomene, suplimente minune sau diete chinuitoare .

 

Pentru ca antrenamente tale sa fie eficiente pentru tonifierea corpului si slabire, trebuie sa combini armonios aceste tipuri de exercitii (iti voi arata imediat cum).

Desi ai fi tentata sa faci mai multe exercitii din categoria Sweaty, cardio, in care transpiri mult si lucrezi intens si rapid, e studiat si dovedit faptul ca rezultatele cele mai bune in slabirea sanatoasa (alt cuvant cheie aici, strans legat de faptul ca nu te reingrasi) iti sunt aduse cand prioritizezi exercitiile Strong, care iti intaresc muschii si ii fac mai activi.

Cand ai muschii mai activi, metabolismul iti este mai activ, arderile metabolice mai accelerate, arzi calorii mai multe si mai repede, slabesti si ajungi in forma ta cea mai buna, mai repede.

Cu aceste informatii valoroase in minte, iata exercitiile Strong-Statice si Sweaty-Dinamice pe care ti le propun pentru in antrenamentul de azi.

…..sunet de tobe….

 

Antrenamentul Amstel

 

 

Exercitiile pentru Tonifierea Corpului din Amstel:

Exercitiul 1: 30” Mersul Ursului (inainte/inapoi)
Exercitiul 2: 30” Genuflexiuni In&Out in Stea
Exercitiul 3: 30” Flotare cu Rotatie
Exercitiul 4: 30” Genuflexiuni In&Out in Stea
Exercitiul 5: 30” Mersul Viermelui (da stiu, suna ciudat)
Exercitiul 6: 30” Genuflexiuni In&Out in Stea

(simbolul 30” inseamna treizeci de secunde)

Treci de 3 ori (3 runde) prin exercitiile de mai sus cu o pauza de 1 minut intre runde, cand profiti de fiecare secunda sa iti recapeti rasuflarea.

Asa cum precizez in video, ai nevoie de un cronometru pe care sa il setezi la 6 intervale a cate 30 de secunde de efort. Fii Atenta ca treci de la exercitiile statice la cele dinamice fara pauza (te ridici si continui).

Inafara de cronometru si o suprafata de 4metri in lungime (pont, incearca afara asa ca mine), singurul echipament de fitness pe care il folosesti in aceste exercitii pentru tonifiere este corpul tau propriu si atat!

Ma vezi des ca nu folosesc aparate sau echipamente sofisticate de fitness in antrenamentele mele, deoarece poti slabi si tonifia fain frumos corpul cu aceste exercitii strong si sweaty.

Daca vrei sa continui cu noi antrenamente in acest stil ( scurte, intense si eficiente pentru tonifiere rapida) te indemn sa descoperi progamul complet Forme Fit Acasa.

PachetFormeFitAcasa

Pana acum peste 124 de romance au intrat in acest program si fac fitness acasa dupa tehnicile si metodele moderne femeia fit.

Folosesc astfel de exercitii (precum cele de mai sus si multe altele) sa lupte impotriva aspectului moale si pufos si sa isi tonifieze corpul armonios.

Ele s-au convins de faptul ca nu ai nevoie de 43 de minute de alergare aiurea in parc cand poti sa fii direct in sufragerie, sa faci cot-la-cot cu mine antrenamente Strong si Sweaty  in 4, 12 sau maxim 20 de minute pe zi.

Descopera mai multe despre acest program si cum poti intra si tu alaturi de noi, cu un click aici.

 

Pana una alta, nu uita ca te indemn sa incerci antrenamentul Amstel, ceva mai interesant, de azi.

Foloseste sectiune de comentarii de mai jos si scrie-mi daca ti-au placut exercitiile si cum ai simtit genuflexiuni in&out in coapse.

Eu una ma bucur mereu de feedback-ul tau si sa aud ca misiunea mea ajunge la tine: imi folosesti antrenamentele si te inspiri din munca mea pentru a ajunge la o versiune mai buna a TA!

 

Pana data viitoare de indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si incerca exercitiile pentru tonifierea corpului din Amstel workout!

 

 

Related posts: