Exercitii cu o gantera

Intrebare: Ce faci cand ajungi intr-o sala de fitness ce are o singura gantera?

Raspuns: Te pui si o folosesti din cale afara!

 

Fix asta am facut eu cu aceasta gantera de 15kile ratacita intr-o sala mica, mica de la etajul 21.

Una dintre provocarile cele mai mari ale unui pasionat de fitness, atunci cand calatoreste, este sa tina ritmul si sa nu sara peste antrenamentele sale.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Si tocmai de aceea planuiesti in avans:

a) Abonament la sala de fitness iasa din discutie. Esti in oras doar cateva zile si nu se merita sa platesti o luna intreaga.

b) cauti un hotel sau cazare care sa aiba macar o sala si tii pumni stransi sa fie cat de cat dotata

c) …ca o ultima varianta, stii ca poti face oricand exercitii cu greutatea corpului

 

Cei drept, nu tot timpul vei avea la dispozitie echipamentele de fitness care iti trebuie tie (avansati ca mine tanjesc dupa o haltera),

insa TOT TIMPUL poti gasi variante si improviza cu ceea ce gasesti la fata locului.

 

Calatoresc on and off de mai bine de 3 ani, insa asta nu ma impiedica sa ma mentin in forma si sa-mi fac exercitiile:

  • am facut exercitii doar cu greutatea corpului in Amsterdam, langa raul Amstel
  • sprinturi pe plaja in Tailanda si cate si mai cate

 

Dar,

Intelegi ce vreau sa zic?

 

Acolo unde e vointa se gaseste mereu o cale.

 

Acolo unde e vointa se gaseste mereu o cale.

…si faptul ca nu ai sala de fitness in oras sau ca n-ai bani sa-ti cumperi echipament de fitness acasa, nu este o scuza valida sa nu faci sport.

 

M-am cazat si repede am luat liftul pana la ultimul etaj sa vad sala de fitness a hotelului: o bicicleta stationara, o saltea aluneoasa de exercitii, o banca de abdomene si atotprezenta, banda de alergare.

Cand imi pierdusem deja speranta, dau cu ochii de o gantera ascunsa dupa banca de abdomene.

Yeeiii…victorie!

Ca un copil fericit visam deja la noile exercitii ce le pot face cu aceasta gantera.

Si uite asta e povestea exercitiilor cu o singura gantera de astazi.

Le-am filmat cu vedere spre munte in nordul Tailandei, le-am editat in Vietnam si, in sfarsit, le pun azi pe blog sorbind din cafea in Kuala Lumpur.

 

Exercitii de slabire cu o singura gantera – Ganter-o Climbers

Vei vedea ca te provoc cu 3 exercitii combo ce *combina* cate doua miscari provocante si 3 stiluri de mountain climbers criminale…. doar asa ca eram langa un munte ce merita explorat.

Exercitiile combinate au menirea sa ne intareasca si defineasca muschii, iar mountain climbers-urile sunt puse fain frumos sa ne de-a o transiratie buna.

Deci… nu numai ca ardem calorii multe si promovam slabirea, dar in acelasi timp ne mentinem si tonifiem musculatura corporala.

Sunt exact principiile de slabire si tonifiere care stau in spatele exercitiilor Strong si Sweaty din Forme Fit Acasa si trucurile pe care le folosesc sa ma mentin in forma on-the-go.

 

Ganter-o Climbers un antrenament pe intervale in stil HiiT (high intensity interval training) numa bun pentru slabire si tonifiere.

Vom trece de doua ori prin 6 exercitii, incercand ca in cele 40 de secunde de efort sa facem cate mai multe repetari corecte, urmate de  20 de secunde de pauza

 

Exercitiile cu o singura gantera din Ganter-o Climbers:

1. Genuflexiuni cu Ramat Vertical (o gantera)
2. Mountain Climbers Laterale
3. Indreptare cu Ramat din Aplecat (o gantera)
4. Mountain Climbers in Diagonala
5. Podul Fundului cu Impins de la Piept (o gantera)
6. Mountain Climbers Standard

 

Si video-ul promis in care poti face aceste exercitii cot la cot si te invit sa te antrenezi alaturi de mine:

 

 

In total sunt doar 12 minute rapide de exercitii, insa nu te astepta sa fie 12 minute usoare.

Ca de obicei iti remintesc sa adaptezi exercitiile dupa nivelul tau de fitness (sa le faci mai usoare acolo unde este cazul) si sa folosesti un bidon de 5-7L in caz ca faci antrenamentul acasa si nu ai o gantera.

La mountain climbers tin sa iti mentionez ca daca nu poti face inca variantele in lateral si diagonala, poti mentine si face in toatele cele trei runde, mountain climbers standard in ritmul tau de viteza.

Nu uita ca obiectivul este sa faci cat mai multe repetari corecte si bune in secundele de efort (40s) si sa folosesti pauza sa-ti recapeti suflul pentru a reincepe strong.

Am sa te rog sa folosesti sectiunea de comentarii pentru a-mi scrie intrebarile sau nelamuririle tale legate de antrenamentul Ganter-o Climbers.

Sunt mereu bucuroasa sa aud feedback de la tine si tot timpul dispusa sa te ajut cum pot mai mult.

 

Hai!

Te indemn sa lasi scuzele de-oparte si sa faci alaturi de mine aceste exercitii provocante cu o singura gantera.

Iar pentru ca sper ca esti tipa activa in cautare mereu de exercitii si antrenamente ce te ajuta sa dai sunculitele jos, tot timpui altele, noi si interesante …ba care sa fie scurte si sa nu iti fure mult timp, te invit sa descoperi sistemul pas cu pas de slabire si tonifiere in doar 20 de minute de antrenamente Strong si Sweaty Acasa

PachetFormeFitAcasa

Misiunea mea este ca mereu sa te inspir in fitness si sa-ti arat ca acolo unde este o vointa se gaseste mereu o cale.

Misiunea ta este doar sa le incerci sa vezi daca functioneaza si la tine.

 (pont de incurajare: am zeci de cliente care imi urmeaza programele de slabire si sunt tot mai multumite de cum arata in oglinda sau ce vad pe cantar)

Acum, ce zici?

Te pui sa faci miscare?

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si fa acest HiiT cu o singura gantera!

 

Related posts: