Exercitii pentru fese

Ai fese pleostite?! Eu iti zic ca sunt doar adormite!

Am vorbit si in trecut de faptul ca muschii fesieri, chiar daca importanti, sunt unii dintre cei mai lenesi muschi din corp.

Acest fapt nu numai ca iti poate cauza probleme posturale si implicit dureri, insa iti poate incetini rezultatele cu exercitii pentru fese.

Petrecem marea majoritate a timpului stand pe scaun si suntem norocoase daca avem oportunitatea sa mergem pe jos  sau sa facem miscari care sa ne puna fundul la treaba.

Daca in trecut oameni mergeau la fan, lucrau pamantul si munceau din greu in gospodarie, fara sa isi puna, nici pentru o clipa, fundul pe scaun, astazi, facem si noi toate aceste lucruri (aviz amatorilor de FarmVille) si multe altele, stand pe scaun.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Fundul nostru nu stie…. mai bine zis, a uitat, ce inseamna a se contracta cand stam la coada sa ne platim salata, cand ridicam jucaria copilului de pe jos sau cand dam cu aspiratorul.

Fundul nostru este un somnambul!

Ne urmareste toata ziua, fara macar sa se trezeasca si sa dea un semn ca ‘Bai sunt aici, poti sa ai incredere in mine…iti tin spatele’.

Dimpotriva..

El doarme, viseaza si, pana la urma,… my back has got my back…(spatele imi tine spatele)

Lucru care nu e doar gresit, insa periculos si grav, avand in vedere durerile de spate inferior cu care te vei pricopsi.

Si…

Ai crede ca daca faci doua trei miscari de doua-trei ori pe saptamana, inainte de antrenamentul in sala sau la aerobic, va fii sufient sa il tina treaz si vigilent pentru restul zilelor?!

Ei bine nu e chiar asa!

Chiar daca bune, exercitiile de fund pe care le ai in rutina de incalzire sau cele de la clase, sunt insuficiente (cuvant cheie aici), nu fac fata si nu pot lupta cu perioada mare de timp in care fundul tau vegeteaza.

Uite asa…

Cu fesieri adormiti, iti este imposibil sa obtii fundul de brazilianca la care visezi si de aceea nu vezi rezultate de pe urma exercitiilor pentru fund care le realizezi!

Bine, bine, dar ce faci in acest caz?

Iata sfatul meu:

Trebuie sa ii arati mai des fundului tau ca ai nevoie de el.

Trebuie sa incepi sa ‘comunici’ mai frecvent cu el si sa ‘il saluti’ in fiecare zi, ba chiar de mai multe ori pe zi, daca ai o mostenire genetica proasta.

Trebuie sa ii ‘dai de lucru’ zilnic, altfel cum stie ca trebuie sa se trezeasca si sa-si faca treaba! Ca orice alt angajat!

Trebuie sa iti activezi fundul zilnic.

Nu e musai sa fie exercitii complicate, multe sau dificile.

De fapt, e de preferat sa folosesti exercitii simple, cu minimul de echipament, pe care sa le termini in cateva minute ca apoi sa-ti vezi de treaba ta.

Ceea ce e important este:

 Sa faci aceste exercitii intr-un mod controlat, lent si sa te concentrezi pe miscare.

Sa te focusezi sa strangi fesele in pozitia de maxim pentru a creea aceea legatura minte-muschi (piatra ta de temelie la exercitii) si sa le faci des.

Pentru azi ti-am pregatit 3 exercitii de activare si trezire a muschilor fesieri.

Sunt trei exercitii simple, dar foarte eficiente care dau un imbold si reamintesc fundului ca trebuie sa se puna pe treaba.

Nu iti va lua mai mult de 3-4minute sa treci prin ele, dar te asigur ca fundul tau iti va multumi….si ca sa vezi…SE VA TREZI!

Acestea 3, scoica laterala, si alte cateva (am sa ti le arat, fii fara grija) le folosesc atat in incalzirea mea de la antrenamente, cat si in scurta rutina de stabilitate si mobilitate prin care trec dimineata.

Realizandu-le, 6 zile din 7, rezultatele mele au fost spectaculoase!

Am crescut greutatile de pe haltera la podul fundului (de pe la 60 la 80 de kile…si acum 100 de kile) si la thrustul soldului cu haltera la fel.

Imi simt fundul la orice miscare fac si il pot contracta in timpul exercitiilor fara stres.

…iar forma s-a mega bombat!!!

Ce pot sa iti spun este ca ratezi multe lucruri daca ai ghidul Ridica-ti Fundul, citesti ceea ce scriu aici, dar nu aplici.

Tocmai de aceea TE PROVOC!

Uita-te la cele 3 videouri de mai jos, fii atenta la explicatii si dupa ce ai terminat de citit fa urmatoarea secventa:

Secventa de activare fese:

2serii x 10repetari Rotiri de Genunchi/sens/picior

2serii x 10repetari Hidrante/picior

2serii x 10repetari Pistoane/picior

Iar cand ai terminat secventa, scrie-mi intr-un comentariu mai jos cum iti simti fundul cu aceste 3 exerciti!

Ce zici! Accepti provocarea de azi?

Activarea si trezirea feselor te va ajuta mult si iti va face de 10 ori mai usoara munca sa le dai o forma armonioasa fesierilor blegi si mici.

Exercitiile din secventa sunt bune si neaparat sa le faci!

Insa, pentru rezultate mai spectaculoase trebuie sa aprofundezi!

Pentru a lucra si construi muschii fesieri si a obtine un posterior tonifiat, ai nevoie de alte exercitii mult mai provocante, ce iti lucreaza fibra musculara in adancime, din lateral pentru conturare sau din fata pentru bombare.

Aceste exercitii suplimentare trebuie sa fie atat de bine gandite si concepute, astfel incat sa genereze un stimul blindat de crestere si definire pentru fesieri tai, mai ales cand esti o tipa ce mereu a avut fese pleostite si moi.

Pentru un plan specializat cu exercitii, care sa te ajute sa continui ceea ce incepi cu aceste 3 exercitii de activare, te incurajez sa arunci un ochi peste primul training pentru fesieri: Fund Fabulos in 24 de zile.

Fund Fabulos in 24 de Zile

Apasa pe acest link sa descoperi cum sa obtii fese ridicate si bombate, chiar daca ai un stil de viata sedentar si fese moi.

Si asa cum ti-am promis, iata exercitiile de activare fesieri pe care ti le propun azi:

Rotiri de Genunchi – un exercitiu simplu care iti activeaza fesele si le pregateste de actiune

(la rotiri ai grija ca trebuie sa faci 10 repetari pe fiecare sens -inainte si inapoi- pe picior pentru o serie completa)

 

Hidrante – un exercitiu banal care iti trezeste fesele din somnul de non-frumusete

 

 

Pistoanele – un exercitiu eficient pentru injectii in fese

Astept comentariu tau sa imi spui cum iti simti fundul dupa aceasta secventa de activare a feselor si daca vrei mai multe exemple.

Hai, hai pune fundul ala la treaba:)

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa-ti activezi fesele!

Related posts: