SecreteleNutritieiFaraEfort

Aplica-le in stilul tau de viata pentru o slabire fara stres!

 

Am scris saptamana trecuta primele 10 secrete valoroase pe care nu le stii despre o nutritia sanatoasa si slabire fara efort. Le-ai vazut? Nu? Uite, le poti citi aici.

Mai jos am sa iti dau continuarea de la acest articol si alte cateva sfaturi personale pentru a te ajuta sa scapi de grasimea urata de pe coapse, de colacelul de pe burtica sau de bratele pufoase fara stresul dietei, fara chinul infometarii sau frustarile de a renunta la alimentele tale preferate.

Te intereseaza? Suuper. Continua sa citesti.

 

​Iti plac acest 3 exercitii?

​Ti-am pregatit un ghid​ GRATUIT cu 3 Rutine pentru Abdomen care nu iti strica spatele. Descarca-l pe email:

Le primesti instant pe email alaturi de alte sfaturi pentru a scapa de burtica

 11. Grasimile nu pun grasime pe tine.

 

Bine, bine…. Nu toate si nu daca le mananci moderat. Cele care nu te ingrasa si nu trebuie sa iti fie frica de ele sunt grasimile alimentare sanatoase.

De fapt, corpul are nevoie de ele pentru a functiona bine si iata 5 surse ce sa le pui tot mai des in farfurie.

Secretul sta in a elimina grasimile rele: vegetale, hidrogenate si partial hidrogenate si a adauga grasimi sanatoase.

Grasimi Sanatoase

12. Poti manca de toate, dar nu tot deodata

 

Citeste din nou afirmatia de mai sus de data aceasta in slow motion.

Da, e adevarat! Chiar si daca vrei sa slabesti si sa dai jos din kilograme poti manca tot ce vrei si tot ce poftesti, insa nu tot deodata si nu in exces.

Te poti delecta cu o portie de carbonara dupa un antrenament eficient sau poti savura un cereale cu lapte din cand in cand, insa daca le mananci in aceasi zi sau daca le mananci zi dupa zi dupa zi cel mai probabil nu ai sa slabesti.

Secretul sta in a avea o nutritie bazata in special pe alimente naturale, satioase si sanatoase si a savura desertul favorit in zilele in care iti folosesti muschiuletii cu fitness.

 

 13. Proteinele te satura mai repede si iti intaresc muschiuletii.

 

Cand mananci suficienta carnita, oua, peste, fructe de mare sau organe la mesele tale dai o mana de ajutor muschiuletiilor tai sa se intareasca si iti usurezi efortul pentru slabire.

Proteinele te ajuta sa construiesti muschiuleti care iti pun in miscare metabolismul sa arda grasimea de pe corp. Plus ca muschii sunt cei care iti dau forme voluptoase si sexoase. Ele ard mai multe calorii pentru a fi digerate si te ajuta sa te saturi mai repede si pentru mai mult timp (nu mai mananci asa des si mult). Mesele cu proteine sunt satioase si NU mai simti nevoia de dulce imediat dupa masa.

Secretul este sa ai proteine la fiecare masa principala si daca se poate chiar si la gustari.

Alimente Naturale si Slabire fara Efort

 

14. Pudra proteica e buna, dar nu obligatorie.

Des imi scriu tipe pe site sa le dau sugestii de pudra proteica sau sa le spun daca isi dezvolta masa musculara cu proteine sau shake-uri proteice.

Mda… pudra proteica e foarte comoda si prinde bine sa dai pe gat un pahar de proteine atunci cand esti pe graba, dar nu se compara si nu tine loc de masa solida.

Deageaba incerci sa iti pacalesti sistemul cu un shake de proteine, daca nu stii ce inseamna sa mesteci cu toti dinti o fleica de carne sau un copanel de pui.

Ideea e avem dinti pentru a roade carnea, a mesteca fiecare gura si a savura cu toate papilele gustative sucurile, fibrele si gustul unui cotlet marinat in rozmarin facut la cuptor.

Proteinele te ajuta sa suplimentezi alimentatia, dar nu ti le recomand pana nu ai obiceiul de a manca o portie sanatoasa de carnita la fiecare masa a ta.

Secretul inseamna sa prioritizezi sursele de proteine densa: carne, oua, peste, fructe de mare si proteinele lichide sa le folosesti doar ca supliment, nu inlocuitor.

 

 

 15. Doar pentru ca sunt bio, organice sau home-made, nu inseamna sa infuleci pana crapi

 

Inghetata bio e tot inghetata, prajiturile bio si naturale sunt tot prajituri sau chipsurile home made sunt tot chips-uri.

Secretul inseamna sa te bucuri in moderatie de aceste bunatati, sa le alegei mereu in favoarea unora comerciale, dar sa nu te pacalesti ca doar pentru ca sunt bio nu ingrasa.

 

16. Micul dejun e considerat de multi obligatoriu si cea mai importanta masa din zi cand, de fapt, mai nou nu e chiar asa

 

Se zice ca pentru slabire e bine sa iti incepi ziua cu un mic dejun sanatos si sa mananci carbohidratii sau fructele cat mai aproape de aceasta masa.

Pe langa faptul ca afirmatia nu e tocmai general valabila, studii recente au dovedit ca poti slabi la fel de bine daca sari peste mic dejun sau mananci o masa bogata in carbohidrati seara, inainte de culcare.

Ce inseamna asta pentru tine? Nu te forta sa bagi pe gat ceva de dimineata daca nu esti obisnuita si nu iti fie frica sa mananci niste delicii cu dovleac  sau o portie de sushi pe seara.Carbohidrati buni

 

Secretul inseamna sa ai mintea deschisa cand cineva iti spune sa mananci carbohidratii pe seara si sa iti asculti corpul cand iti zice sa nu mananci de dimineata.

 

 

 17. Ideea de mese mici si dese peste zi nu functioneaza la toata lumea

 

E clar, mese mici si dese functioneaza foarte bine la persoanele grasute care au frica de mancare si trebuie sa reinvete ce inseamna o nutritie ordonata.

Sunt perfect de acord si recomand acest stil alimentar pentru cei traumatizati de diete, socati de numaratul caloriilor si cu sentimente ostile fata de mancare.

Insa, in unele cazuri doua mese mari si sanatoase au mai multe beneficii si pot fi abordate mai usor de o persoana decat 4 mese mici si rasfirate.

Gandirea comuna spune asa: ca cu cat mananci mai des cu atat iti pui arderile metabolice in functiune si corpul foloseste ceea ce consumi. Ei bine, e adevarat intr-o anume masura, dar nu neaparat general valabil pentru toata lumea.

Daca stii ce inseamna sa iti hranesti corpul si nu ai frica de mancare, poti slabi la fel de bine si cu doua mese pe zi.

Secretul sta in a-ti asculta organismul, a intelege ceea ce e bine pentru tine si programul tau si a manca suficient de bine la acele doua mese incat sa faci fata la efortul de peste zi.

 

18. Suplimentele completeaza, dar nu tin locul unei alimentatii sanatoase

 

Multi vedem suplimentele la fel ca pastilele de slabire: calea rapida de a pacali sistemul si a ajunge la corpul de vis.

Adevarul e ca suplimentele fie ele de orice fel: vitamine, multiminerale, pudra proteica, carnitina, etc, nu tin locul unei nutritii sanatoase si nu pot repara o alimentatie proasta.

Mananci fast food si tone de zahar, dar crezi ca multivitaminele iti vor da energie.

Uiti ca ai nevoie de soare pentru vitamina D si in loc de o plimbare la pranz alegi sa stai lipita de monitor.

Te lauzi ca bei vitamine, dar te indopi cu hamburger plin de maioneza.

Cheltuiesti o gramada de bani pe pastile arzatoare de grasimi, dar nu te gandesti sa investesti intr-o nutritie mai buna.

Asa cum o spun clientelor mele, ti-o spun si tie: suplimentele completeaza, dar nu tin locul si nu compenseaza pentru o nutritie proasta.

Fish-Oil1

Secretul inseamna sa ai o alimentatie si un stil de viata sanatos pe care sa il imbogatesti cu suplimente bune si de calitate.

 

19. Regulile nutritionale sunt bune, dar pot fi mereu adaptate pentru tine si nevoile tale

 

Pe cand unele reguli nutritionale sunt evidente si le poti urma chiar si legata la ochii:

–          zaharul te ingrasa, creeaza dependenta si te imbolnaveste

–          cartofi prajiti la fripteoza in tone de ulei vegetal sunt de ocolit

–          cand mananci putin si prost iti strici metabolismul si arderile

–          nu manca margarina

Alte principii alimentare le poti ajusta pentru tine, gusturile, nevoiele tale si obiectivele tale.

Eu iti zic sa nu mai mananci paine ca te ingrasa si te imbolnaveste, dar daca patima ta e sa mananci paine calda cand ii simti mirosul de proaspat scoasa din cuptor, atunci mananca paine dragutza.

Decat sa dezvolti frustrari si sa risti apucaturi de infulecare peste masura pentru unele alimente, mai bine adaptezi pentru tine, gusturile si obiectivele tale ca sa ai o nutritie echilibrata si usor de urmat pentru tine(cuvinte cheie) si stilul tau de viata.

Ideea e sa iei tot ceea ce inveti despre nutritie pentru slabire fara efort, sa adopti principiile cele mai valoroase si importante si sa iti lasi loc de adaptare si ajustare pentru tine si preferintele tale.

Rigiditatea si lucrurile fortate nu fac parte din definitia nutritie sanatoasa si echilibrata pentru slabire fara efort.

Secretul inseamna sa urmezi sfaturi nutritionale bune si sanatoase, dar sa stii ca ajustezi acolo unde simti ca e cazul.

 

20. Cu cat ai muschii mai activi, cu atat te poti bucura de prajiturele fara stres.

 

Sau hai sa spun altfel: cu cat esti mai activa peste zi cu atat corpul tau are nevoie si chiar e indicat sa ii dai carbohidrati mai multi.

 

E ideal sa fie carbo cat mai buni, dar sa fim serioase ca nu tot timpul poti fii 100%on plan.

 

Muschiuletii tai sunt furnalul care arde macaroanele cu branza, orezul cu legume de la cina, bolul de ovaz de la mic dejun sau felia de tort de ciocolata pe care o savurezi la cafea.

 

Daca nu ai muschiuleti (si crede-ma ca ii ai) sau mai rau daca nu faci ceva sa ii pui in miscare, toti acesti carbohidrati se depun ca grasime pe tine…hello celulita pe coapse, aripioarele pe spate sau pufosenia de pe brate.

 

In schimb cand faci niste flotari, fandari pentru picioare, indreptari cu gantere, genuflexiuni bulgaresti sau thrustul soldului muschiuletii trag in ei toti acesti carbo si ii folosesc pe post de combustibil sa se refaca si sa se mentina.

 

Secretul sta sa iti folosesti muschiuletii astfel incat ei sa arda toata grasimea urata de pe corp si prajiturelele pe care vrei sa le mananci.

Asa poti tu sa te bucuri de biscuiti cu lamaie fara stres….de felia de pizza fara frica ca te pufosezi sau de inghetata aromata fara gandul ca se depune.

Dar ca sa slabesti si iti tonifiezi formele mult mai repede si mai eficient secretul  e sa urmezi un plan de exercitii care sa iti puna toti muschiuletii in functiune intr-un singura workout.

Pentru asta daca esti tipa care se antreneaza la sala de fitness si vrei sa pui in aplicare aceste sfaturi de nutritie pentru slabire fara fort alaturi de un plan de exercitii care iti lucreaza toti muschiuletii din corp cu sesiuni de antrenament scurte si efirciente, atunci te indemn sa te uiti peste pachetul meu ce contine toate secretele de exercitii si antrenamente eficiente pentru femei de a da celulita jos si a-ti tonifia formele:

Forme Fit – Ghidul Femeiii Moderne pentru Un Corp Tonifiat si Fit

Forme Fit - Sistemul

Te indemn sa recitesti toate aceste 20 de secrete, sa iei ceea ce ti se potriveste si sa aplici chiar de azi cateva ajustari mici dar valoroase in nutritia ta pentru a slabi si a ajunge la silueta ta de vis fara efort.

Nu ezita sa imi lasi un comment daca in lista de mai sus gasesti un punct unde mai ai nevoie de sfaturi in plus.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa te folosesti de aceste secrete pentru slabit fara efort.