Dubla 1 Femeia Fit

Astazi 8 Aug 2012 (o zi cu cifre rotunde cum imi plac mie 🙂 am mai multe motive de sarbatoare:

In primul rand astazi sunt 4 luni de la lansarea site-ului Femeia Fit – comunitate in care luptam impreuna pentru a fii mai frumoase, mai puternice, mai fit.

Nici nu imi vine sa cred ce repede au trecut aceste 4 luni si cat de mult am progresat. Am publicat o gramajoara de articole despre nutritie, sfaturi, motivatie, retete sanatoase si modele de antrenamente pe care, intr-o costumatie sportiva, cu o muzica buna si tare, poti sa le parcurgi in mai putin de 18 minute.

Un alt motiv de sarbatoare, pentru mine cel putin, e ca pagina de Facebook Femeia Fit are in total 100 de fani, un moment care trebuia desigur imortalizat 🙂

100 Fani Femeia Fit

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

E bestial ca suntem din ce in ce mai multe si multi 🙂 in Clubul Femeia Fit.

Prin postarile de pe FBK, cu imagini si cuvinte antrenante, urmaresc sa iti transmit si sa iti cresc motivarea de a practica fitness-ul sau orice alt sport, de a te alimenta sanatos si a avea un stil de viata echilibrat. Iti mai impartasesc fraze inspirationale pentru a-ti imbogati si a-ti hrani spiritul si poze hazli pentru a nu uita sa zambesti. Si vreau sa stii ca pentru mine, TU esti sursa de motivare. Faptul ca te stiu alaturi de mine, apreciand, comentand sau pur si simplu doar observand munca si informatiile valoroase pe care ti le dau, imi da putere sa fiu mai constiicioasa sa scriu, mai determinata sa ma antrenez si hotarata sa continui. Nu uita, nu esti singura in lupta ta catre formele perfecte, asa ca daca vrei sa ma ai alaturi si sa ai parte de cele de mai sus, nu mai sta pe ganduri Hai si tu in clubul Femeia Fit.

Totodata sunt bucuroasa si recunoscatoare pentru corpul meu si pentru faptul ca sunt sanatoasa si nu trece o zi sa nu apreciez acest aspect important din viata mea. Corpul meu ma ajuta sa fac ceea ce vreau, cand vreau si cum vreau si pentru asta eu il rasplatesc cu multa miscare si sport, nutritie adecvata, din cand in cand o carte buna si un concediu bine meritat( cel de vara imi incepe in 2 ore 🙂

Insa, sunt cel mai incantata si fericita de succesul pe care il are proiectul meu de suflet    “Ridica-ti Fundul – Exercitii pentru fese rotunde si ferme” – ghidul GRATUIT, lansat in urma  cu 2 luni, care pana la ora actuala a fost descarcat  de 308 persoane si numarul creste pe zi ce trece.

Sunt sigura ca daca citesti acest articol ai pus mana deja pe exemplarul tau si, cel mai probabil, ai si facut antrenamentul, sau?!

Un lucru e sigur: Ghidul nu are cum sa te ajute daca ajunge sa fie un simplu document pe compul tau pe care nu il deschizi in veci.

Antrenamentul din ghid isi va face efectul daca il pui in aplicare, il parcuri, inveti si te acomodezi cu exercitiile si esti consistenta in a le practica. Vei avea cu siguranta fese rotunde si ferme atata timp cat esti constiincioasa si muncesti pentru ele. Cred ca deja te-ai prins ca fesele nu iti vor fi modelate de canapea. E necesar sa muncesti, sa iti antrenezi fesierul si sa fi devotata sa progresezi.

Pentru ca e vorba de progres si pentru ca multe dintre cele care folositi antrenamentul din “Ridica-ti Fundul” m-ati intrebat “ce greutate sa folosesc la exercitii?”, “pana unde sa cresc greutatea ca sa nu ma fac prea mare?”, sau “tie cat ti-a trebuit pentru a avea un fund ridicat?”, am considerat ca e momentul oportun sa ma lansez in cariera mea de star de cinema 🙂 si sa public….sunet de tobe…….. Primul video Femeia Fit!

Nu pot sa iti spun decat atat: I work my ass off to bild beautiful, strong and sexy glutes! si videoul de mai jos cred ca e suficient de explicit pentru a-ti arata exact cum.

Pana sa ii dai drumul te rog sa nu imi judeci prea aspru calitatile mele tehnice de video editor, inca mai am multe de invatat despre cum sa potrivesc lumina din decor sau cum sa nu imi uit trusa de machiaj acasa in dulapul din baie:).

Press play, enjoy si daca il gasesti motivational da-i Share.


….iar pentru cititori care locuiesc in strainatate, a fost necesar sa schimb melodia de fundal (Gorillaz Feel Good) cu Hotel de la Dj Project in speranta ca nu va fi interzis de YTube si il veti putea vedea cu toti:):):)

Cred ca intelegi de ce nu reusesc sa zambesc, cum se face de obicei cand cineva e cu o camera pe tine 🙂

Nu imi pasa de ce crede lumea din sala cand ma vede cu astfel de greutati, nu imi pasa cat de rosie sau ce fete fac cand le imping si nu imi pasa cum arat cand ies din sala. Sunt dedicata sa ma antrenez si imi pasa doar sa imi implinesc visul.

Sunt sigura ca nu ai acelasi scop ca si mine in materie de fitness, si ca, poate, nu esti dispusa sa lucrezi cu astfel de greutati, insa vreau sa stii, si iti spun ca si cum as vorbi cu prietena mea cea mai buna, ca odata ce ai invatat sa iti activezi fundul, te-ai obisnuit si stapanesti forma corecta a exercitilor pentru fund, ai o anumita forta fizica, nu poti decat sa cresti greutatea cu care iti lucrezi si intaresti fesele.

Crede-ma ca vei ramane de-a dreptul uimita de rezultatele pe care le vei avea si tot efortul tau, febra musculara sau picuri de transpiratie se vor merita.

Nu te speria la gandul sa folosesti greutati mai mari. Doar daca prin vene iti curge sange masculin frica ta e justificata. Femeilor le trebuie de 3 ori mai multa munca ca sa creasca si sa dezvolte masa musculara. Asa suntem noi, mai speciale, de 3 ori mai speciale 🙂

Pana data viitoare Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!