Exercitii de tonifiere
Pregateste-te sa transpiri!

Acest circuit este foarte fain, eficient si iti lucreaza tot corpul.

E in genul circuitelor cuprinse in provocarea #PozitivaSiSportiva dar cu un mic twist.

Indata ce te prinzi de schema si treci prin aceste exercitii ai sa vezi ca o sa iti placa la nebunie, atat pentru ca iti lucreaza toti muschiuletii din corp, dar si pentru ca promoveaza arderea de grasimi si intarirea muschilor.

Tot ce ai nevoie e un set de gantere/kettlebell si mult focus sa faci repetari cu forma buna.

Tine minte ca pentru a fi eficiente si a le simti bine calitatea miscarii e tot timpul mai importanta decat cantitatea de repetari pe care reusesti sa le faci sau timpul in care faci acest circuit…cu alte cuvinte deageaba faci acest circuit in viteza daca forma ta la exercitii scartaie mult.

Ideea e ca vom cupla 3 exercitii in 3 runde si in fiecare runda ne vom focusa pe unul dintre ele.

Adica unul dintre exercitii il vei face cu greutati mai mari, repetari mai putine si forma controlata, in timp ce celelalte doua le vei face cu greutati mici, repetari multe, forma buna si in viteza.

Chiar daca vei transpira destul de puternic cu aceste exercitii de tonifiere, la final de circuit trebuie sa te simti strong si fresh.

 

Iata exercitiile cuprinse in acest circuit:

– Genuflexiuni Goblet cu gantera la piept

– Indreptari Romanesti cu Gantere

– Impins pentru Umeri cu gantere

 

Si iata Circuitul de tonifiere cu 3 exercitii

 

Runda 1 cu focus pe genuflexiuni:

Genuflexiuni x5repetari (repetari putine trebuie sa folosesti o greutate mare)

Indreptari x 15repetari (repetari multe, greutate medie)

Impins pentru Umeri x15repetari (repetari multe, greutate medie)

 

Runda 2 cu focus pe indreptari:

Genuflexiuni x15repetari (repetari multe, greutate medie)

Indreptari x 5repetari (repetari putine trebuie sa folosesti o greutate mare)

Impins pentru Umeri x15repetari (repetari multe, greutate medie)

 

Runda 3 cu focus pe umeri:

Genuflexiuni x15repetari (repetari multe, greutate medie)

Indreptari x 15repetari (repetari multe, greutate medie)

Impins pentru Umeri x5repetari (repetari putine trebuie sa folosesti o greutate mare)

 

Treci prin fiecare runda cat mai repede posibil, fara sa rupi forma.

Ia pauza cand simti nevoia, dar incearca sa o tii pentru la final de runda.

Adu aproape de tine greutatile cu care estimezi ca vei lucra si nu uita ca pe timp ce inaintezi in circuit oboseala va fi tot mai mare.

Foloseste greutati challenging si nu iti fie frica sa iesi din zona de confort.

Inainte de acest circuit fa o incalzire buna!

 

As vrea sa aud si te incurajez sa lasi in sectiunea de comentarii feedbac-ul tau. Ti-a placut acest circuit? Au fost grele exercitiile? Cat timp ti-a luat sa il faci si ce greutati ai folosit?

Scrie un comment mai jos si impartaseste cu noi din rezultatele si sudoarea ta!Forme Fit Gym Ghidul Femeii la Sala de Fitness

 

Iar  daca vrei un antrenament complet de exercitii la sala pentru a-ti tonifia picioarele, a-ti ridica fesierii si pentur un abdomen plat (cu alte cuvinte daca vrei forme fit) nu ezita sa te uiti peste pachetul Forme Fit GYM – ghidul de nutritie si antrenamente moderne pentru un corp fit

 

 

Pana sa te las, uite aici si video demonstrative pentru fiecare dintre aceste trei exercitii pentru a te asigura ca stii si aplici forma corecta la repetarile tale:

 

Genuflexiuni Goblet cu gantera la piept

Indreptari Romanesti cu Gantere

Impins pentru Umeri cu gantere

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa incerci acest circuit de slabire si tonifiere