3 Exercitii in 5 Minute

Pfoa…ador luna Mai, locurile copilariei mele si exercitiile afara, in natura!

Iar cand le amestec toate impreuna, iasa reteta perfecta de copil fericit si transpirat bine….adica, moi.

Saptamana trecuta am fost intr-o mini-vacanta de vis la bunica mea, in Ardeal.

Este locul in care mi-am petrecut vacantele de vara, iar in acest articol cu antrenament in aer liber ti-am mai aratat cateva poze de acolo.

A trecut mai bine de un an de cand am cutreierat aceste meleaguri de basm, insa, fie ca am umblat prin Kuala Lumpur, Bali, Dubai sau Timisoara, privelistea de acolo mi-a luminat ziua (fiind imaginea de fundal pe monitor)

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

12961549_1074390375958476_3375047531342379173_n

Si uite ca, in sfarsit, am revazut-o pe bunica mea si locurile in care am copilarit!

Am spart brezde de iarba proaspat cosita, am vazut cerb, cu ditamai coarnele iesind din padure, si, impreuna cu Maica am fost la cautat de pitoance pe dealuri unde, copil fiind, mergeam cu vacile la pascut.

Peisaj Natura Visag, jud Cluj

Tocmai ce incheiasem de 3 zile un plan de exercitii de tonifiere si definire de care m-am tinut, fara pauza si intreruperi, sapte saptamani intregi.

Iti imaginezi ca asteptam cu patima aceste zile de relaxare, revigorare si …sa zic asa…pauza de la ”fiare”.

Cei drept am zis ca o las moale si nu imi planuisem sa fac exercitii cat sunt acolo.

Dar, dupa doua zile bateam din picior de nerabdare!

Cu plamanii umpluti pana la fund de aerul curat de munte…

Cu peisajul mirific de un verde atat de calm, de nu poti sa iti iei ochii din zare….

Cu un cer albastru fermecat si…

…dupa un somn dulce si revitalizant de 8 ore (acolo se merge la culcare o data cu gainile, inainte de 9)

am zis sa imi pun corpul in miscare cu exercitii…. macar asa, pentru 5 minute.

Zis si facut!

Ia uita-te tu ce antrenament mandru am bagat eu la munte cu doar 3 exercitii si 5 minute.

Cei drept sunetul din video nu e tocmai perfect, insa exercitiile sunt baza acestui antrenament.

Cu doar 3 exercitii si 5minute, in care faci cot la cot cu mine aceste miscari, iti tonifiezi picioarele, iti intaresti abdomenul si, binenteles, iti lucrezi fundul.

Toate exercitiile le vei face cu greutatea corpului tau, fara sa ai nevoie de aparate, gantere sau cine ce echipament de fitness.

Totusi, pentru a face acest antrenament trebuie sa ai la indemana un cronometru setat la 5 minute si de mult mult spor!

Acest circuit rapid pica bine intr-o zi ocupata, cand nu stii pe ce sa pui mana, dar vrei putina miscare.

Face parte  din categoria antrenamentelor sweaty de cardio-conditionare pe care ti le propun si in programul Forme Fit Acasa (apasa aici sa descoperi mai multe).

 

Iar pana atunci, iata circuitul pe care ti-l propun azi:

 

3 Exercitii (la Munte) in 5 Minute

Cat mai multe runde in 5 minute din exercitiile de mai jos:

    1. Genuflexiuni cu Saritura in Cruce x 10 repetari

    2. Plansa cu Rotatie si Atingere Varf x 10repetari (pe parte)

    3. Patinatorul x 10 repetari (pe parte)

 

Pentru a te motiva mai tare sa faci aceste exercitii, le-am filmat chiar in varf de munte. Apasa mai jos pentru video demontrativ:

 

Dupa cum observi, antrenamentul este usor adaptabil pentru orice nivel de fitness.

Daca esti incepatoare si e prima oara cand treci prin aceste exercitii probabil ca iti v-a iesi o singura runda completa 5 minute.

Iar daca esti o tipa activa si contiincioasa cu exercitiile poti trage tare pentru 3 runde complete.

In caz ca ceasul suna si te anunta ca cele 5 minute s-au scurs, e optiunea ta daca opresti antrenamentul in timpul exercitiului sau il inchei pana faci toate cele trei miscari, cu repetarile lor.

Profit de ocazie sa iti reamintesc indemul meu din video si anume acela

1) sa treci prin aceste exercitii, macar o data alaturi de mine

2) sa continui cu alte antrenamente de tonifiere si slabire pentru femei ocupate pe care ti le impartasesc in programul Forme Fit Acasa.

 

Si pentru a te impulsiona si mai tare, iti trimit alte imagini, cat se poate de reale, din Ardeal nostru fabulos:

Munte Visag. Jud Cluj

 

Peisaje Montane jud Cluj

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si incearca aceste 3 exercitii in 5 minute, acasa, afara, la mare sau munte!

Related posts: