Lista de Alimente

Am primit de curand pe email intrebarea Tu ce cumperi de la magazin? si am zis ca ar fi bine sa detaliez lista mea completa de cumparaturi.

In trecut am scris mai multe despre principiile care ghideaza alimentatia mea personala si cum arata alimentele mele din farfurie (poti vedea aici si aici), insa pana acum nu am scris in detaliu (desi nu e cine stie ce pompoasa) lista mea de cumparaturi.

Imi place cu adevarat mancarea. Imi place sa vorbesc despre ea. Imi place sa o gatesc. Imi place sa experimentez si, mai presus de toate, imi place sa o savurez.

Eu una fac cumparaturi de mancare cam de 3 ori pe saptamana. De fiecare data incerc sa imi aprovizionez camara si frigiderul pentru ziua curenta si ziua ce vine, avand tot timpul ceva ca back-up.

Avand in vedere ca ma invart in jurul acelorasi 2-3 standuri de alimente fresh (celelalte raioane nu prea le vizitez), sesiunile mele de cumparaturi sunt mega rapide. In and out in cateva minute cu cosul de cumparaturi plin de alimente sanatoase si cat mai naturale.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Desi incerc sa gatesc cat mai variat si sa diversific cat mai mult mesele pe care le consum, lista mea de cumparaturi se invarte, mai mereu, in jurul a 5 componente mari: proteine, fructe, legume si verdeturi, leguminoase, grasimi alimentare.

 

Lista mea de alimente

 

1. Legume si Verdeturi:

Spanac, Salata verde, Conopida, Brocoli, Varza de Bruxelle (destul de des), Varza Savoy sau Violeta, Vinete, Ardei, Rosii, Castraveti, Apio(pentru supa crema), Ardei Iute, Ceapa Verde sau uscata, Usturoi (imi place de numa), Dovlecel, Zuchini,Verdeturi cat mai variate

 

Legume si Verdeturi

 

2. Fructe:

Fructe de padure (fresh sau congelate, pentru gustari), Mere, Banane (pentru dupa antrenament), Pere, Struguri (ca imi plac) si Lamai. In functie de sezon mai cumpar si celelalte fructe, dar de obicei acestea sunt cele mai des intalnite pe lista.

 

3. Grasimi alimentare sanatoase:

Untura de cocos, Ulei de masline extravirgin, Unt de calitate superioara, Ghee = unt purificat, Lapte de cocos (pentru pui cu curry), alune si seminte (Migdale, Caju, Nuci, Alune de padure), unturi de alune ( Unt de Migdale, Unt de Caju, Unt de Alune de padure) Galbenus de ou, Smantana grasa (daca se poate de la vacute crescute cu iarba) si Ulei de peste (suplimente sub forma de pastile sau ulei), branza grasa (de casa daca se poate) si sa nu uitam de Avocado (cat mai mult si cat mai des)

 

 4. Proteine

Albus de ou (mananc ouale intregi), Vita, Miel, Porc, Pui, Curcan, Peste, Iepure (rotesc printre sursele de carne, modul de gatit si cumpar preparate naturale (carnati de casa, sunca, pastrama) pentru gustari), Fructe de Mare (creveti, calamari), Pudra Proteica (sunt atenta sa fie cat mai pura si fara indulcitori sau arome)

 

Fructe de Padure

5. Leguminoase (pentru masa de dupa antrenament)

Cartofi sau Cartofi dulci, Dovleac placintar, Sfecla rosie si Morcovi, Orez (paste de orez, faina de orez), Quinoa, Porumb (faina de porumb pentru mamaliga), Ovaz.

 

Bonus: Pentru prajituri low carb

Faina de Migdale, Faina de Cocos, Nuci sau Alune macinate, Ciocolata neagra Lindt (85%cacao), Xilitol, Miere, Praf de copt, Vanilie, Cacao, Fructe coapte (banane in special) sau Fructe Uscate fara adaus de zahar.

 

 

Dupa cum vezi lista mea de cumparaturi nu e foarte deosebita.

Chiar daca mai adaug pe ici pe colo si in functie de sezon cate ceva nou si diferit, alimentele mele se invart in jurul acelorasi mari categorii.

Mananc alimente simple si cat mai neprocesate.

Nu mananc fainoase, cereale sau paine si nu am zahar in casa.

Mancarea din farfurie e menia sa imi bucure papilele gustative, sa aibe gust si sa imi imbunatateasca aspectul fizic.

Nu imi place sa mananc aceleasi alimente si mancaruri seci si evit sa imi stric sanatatea organismului cu ceva ce nici nu are gust si nici nu imi face bine.

Mananc pentru a-mi hrani corpul (cuvant cheie – hranire) si ai da nutrietii necesari.

Mananc sa am forta sa ridic greutati cu putere, sa am claritate mentala si focus sa fiu creativa pentru munca mea pe site, sa am energie si vitalitate pentru zile in care ma bucur de viata cu un corp sanatos si aratos.

Pana data viiitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si pune in cosul de cumparaturi alimente sanatoase si naturale care sa iti hraneasca corpul.

 

Related posts: