kile-mai-putine-si-muschi-tonifiati-cu-altas

 

Slabire si kilograme mai putine la cantar…una dintre dorintele cele mai mari a multora dintre noi.

Femeile ar incerca cateodata orice, inclusiv trucuri periculoase, sa obtina silueta supla si cat mai putine kile la cantar.

Insa cum ramane cu tonusul muscular?

Cum ramane cu formele atragatoare?

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Sau cum ramane cu puterea pe care ti-o trebuie sa cari plasele de cumparaturi pana la etajul 4 sau sa-ti ti postura dreapta si necocosata?

De ce ti-ai sacrifica forta, fermitatea corpului si libertatea de a nu depinde de un barbat sa muti mobila in casa pentru kilograme mai putine pe cantar…. cand de fapt le poti avea pe toate?

Inteleg ca poate te intereseaza doar cifra aceea pe care o vezi dimineata pe cantar, insa indiferent cat de ‘perfecta ar fi ’sa zic asa, nu pare deloc atragatoare cand slabesti, dar ramai cu picioare moi ca gelatina, un fundul lasat si plat, abdomen pufos si brate groase, de zici ca-s ramurile unui copac.

Adevarul este ca poti pierde in greutate in timp ce iti conturezi si intaresti, tot mai atragator si frumos, formele corporale.

Formele corporale care arata ferm si bine intr-un top mulat, un pantalon scurt sau costum de baie, le obtii cu fitness, sport, exercitii si miscare.

Insa nu orice tip de miscare, gen topaiala si alergat prin parc, ci exercitii care sa arda cat mai multe calorii si grasime corporala, in acelasi timp ce iti intaresc si tonifiaza muschii.

Muschii sunt motorul arderilor metabolice si cu cat acestia iti sunt mai activi si tonifiati cu atat reusesti sa slabesti si sa arzi calorii, fara sa renunti la mancarurile tale preferate si chiar daca te mai scapi intr-un desert din cand in cand.

Iar cu muschii intariti si antrenati ti-e mult mai greu sa te reingrasi si mult mai usor sa iti mentii kilogramele o data ce le-ai dat jos.

Nu degeaba tipele definite parca nu se ingrasa, orice ar pune in gura!

 

Ai putea zice ca muschii sunt ca o centrala termica de cartier ce arde calorii 24 de ore din 24… galeata dupa galeata si multe calorii arse in cuptor peste zi.

In comparatie, grasimea corporala, cea care sta gelatinoasa pe coapse, burtica si spatele bratelor, arde calorii sub flacara unei brichete si abia ca ajunge la o galeata de calorii arse pe zi.

Daca incepi sa pierzi din tonusul muscular (efectul dietei combinata cu alergare, cardio sau pic de sport) vei arde calorii cu bricheta si vei slabi tot mai incet si putin.

 

Orice tipa care a avut sau are probleme cu greutatea, ar trebui sa uite de dieta si sa-si orienteze privirea pe cum sa iti mentii si sa-ti intarestia musculatura.

Circuitul Atlas pe care ti-l propun azi este unul care te ajuta sa faci exact asta.

 

Kile mai putine si muschi tonifiati cu circuitul Atlas

Cu doar 5 exercitii, 5 runde si 5 repetari per miscare vei da jos din grasime gelatinoasa si iti vei tonifia masa musculara.

Vom antrena bratele pentru a le subtia. Vom lucra picioarele pentru a le intari si vom targeta muschii fundului pentru a-l ridica si bomba. Intarim spatele pentru a ne indrepta postura si crestem stabilitatea mijlocului cu flotari puternice.

Am ales exercitiile din antrenament si ti le demonstrez pas cu pas, astfel incat sa le poti face chiar daca esti novice in ale fitness-ului.

Initial s-ar putea ca circuitul sa nu iti iasa tocmai perfect, insa ai rabdare cu tine si ceea ce poate sa faca corpul tau.

Forta se castiga cu fiecare repetare si increderea in tine creste o data cu forta corporala.

Deoarece repetarile din antrenament sunt putine (doar 5 la fiecare exercitiu) te indemn sa incepi circuitul cu o greutate medie spre mare: un kettlebell de cel putin 8kilograme fiind ideal pentru incepatoare.

Foloseste o gantera sau bidon de apa in loc de kettlebell si inlocuieste flotarile pe bila cu flotari din genunchi pe podea (incepatoare).

Dar fara sa te mai tin la taclale, iata circuitul Atlas:

 

 

Muschi tonifiati si kile mai putine cu circuitul Atlas

Fa 5 runde a cate 5 repetari din exercitiile de mai jos:

  1. Genuflexiuni cu Kettlebell la Piept
  2. Flotari pentru Triceps cu picioarele elevate (pe kettlebell)
  3. Swing-uri cu kettlebell*
  4. Ramat din aplecat cu kettlebell
  5. Flotari cu mainile pe bila (kettlebell)

 

Mentine pauza mica (cat iti ia sa treci de la un exercitiu la altul) si pauza dintre runde la cel mult 2minute.

Cronometreaza-ti timpul in care faci toate 5 runde cerute, iar data viitoare incearca sa-ti bati propriul timp.

*Pentru o demonstratie mult mai completa a swing-urilor cu kettlebell (un exercitiu ceva mai avansat din circuit) te indemn sa parcurgi acest articol si video tutorialul atasat.

Deschide si vezi de mai multe ori acest  video demonstrativ inainte sa treci prin Atlas.

Nu uita sa incepi cu o incalzire scurta si sa tintesti sa inchei cinci runde din circuit intr-un timp cat mai scurt.

 

Foloseste un scaun pe post de suport la flotari pentru triceps, iar daca esti pasionata de fitness si vrei sa investesti intr-un kettlebell (pe care sa il ai in casa mereu) iti recomand sa ti-l comanzi de la Sportaddict-magazinul online de echipamente de fitness.

Au preturi foarte bune la echipamente de fitness si sunt tare rapizi si profi cu livrarea comenzilor.

 

Hai, incearca pe barba ta acest circuit rapid de tonifiat muschii si ars grasime corporala.

Nu uita ca obiectivul este sa iti intaresti masa musculara si nu sa obsedezi la cifra falsa de pe cantar, infometandu-te.

Continua sa te antrenezi alaturi de mine intr-unul dintre programele complete de exercitii si nutritie pentru forme fit, tonifate si puternice.

Apasa aici, descopera programul de fitness care ti se potriveste mai bine si alatura-te Clubului Femeia Fit.

 

Fitness pentru Femei Puternice

Programe Fitness Femei

 

Efectul secundar al programelor Femeia Fit este ca iti cresti forta si intaresti tonusul muscular, in timp ce dai jos surplusul de kilograme.

Obiectivul meu si al antrenamentelor cu care te intampin aici nu este sa te te ajut sa slabesti si sa ajungi o tipa pufoasa, moale si pofticioasa pe tot ceea ce inseamna mancaruri dulci.

Misiunea mea este sa te inspir, sa-ti dau resursele si motivatia necesara sa ajungi la corpul tau de vis si forme fit, in timp ce dezvalui in tine o femeie puternica si increzatoare….Asa cum orice femeie merita sa fie!

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si incearca acest killer circuit!

Related posts: