Exercitii pentru picioare

Hai sa ne lucram muschii cu un HIIT sweaty si rapid!

Circuitele sub forma de HIIT (high intensity interval training – antrenament pe intervale de intensitate mare) sunt o buna solutie pentru a arde calorii si a trage o runda buna de transpiratie atunci cand esti presata de timp.

Personal folosesc hiit-urile, circuitele si antrenamentele in intervale fie la final de antrenament cu greutati (ca sa dau un boost slabirii), fie separat intr-o zi incarcata, cand nu am timp de sala.

Totodata, acest gen de circuite pentru slabire si tonifiere (si alte tipuri mai deosebite) sunt incluse in toate progremele mele de fitness pentru femei, fiind tare indragite de catre clientele mele….chiar daca scot untul din ele.

Ba mai mult, pentru ca stiu ce inseamna sa nu iti vezi capul de treaba si toata ziua sa fii pe fuga, in pachetul Forme Fit Acasa am inclus doar antrenamente scurte si intense de 7, 10, 12 si maxim 30 de minute.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Pentru slabire, arderi metabolice ridicate si conditie fizica in general, e nevoie sa adaugi antrenamentelor tale acest stil de exercitii dinamice, intense si rapide.

Spun rapide, deoarece vreau sa iti demonstrez ca nu ai nevoie de o ora intreaga sa iti antrenezi muschii, sa transpiri din toti porii si sa te asiguri ca faci ceva eficient pentru scopul tau de slabire si tonifiere.

Stiu ce inseamna sa ai grija de o familie, sa aduni dupa toata lumea prin casa, sa speli, sa calci, sa mergi la servici si zilnic sa coci noi idei pentru cina, insa lucrul acesta nu trebuie sa fie o scuza sa nu ai grija de tine si corpul tau.

Crede-ma! Indiferent de cat timp ai la dispozitie, tot gasesti resurse sa il folosesti la maxim pentru fitness, daca ai vointa sa ajungi la versiunea ta cea mai buna.

O resursa buna sa iti antrenezi muschiuletii, sa arzi calorii si sa stii ca azi ai facut ceva pentru tine si fizicul tau este si hiit-ul de azi….pam-pam.

Cu scopul de a te inpulsiona sa-l faci, am inclus in acest HIIT exercitii pentru abdomen si picioare tonifiate. Sper sa nu ma dezamagesti si sa imi scrii mai jos in comentarii cum a fost!

Vestea buna este ca intreg circutul, si cele 6 exercitii din ele, nu dureaza decat 12 minute pe ceas.

Echipament in antrenament: 0, nada, niente, nimic…doar tu, greutatea corpului tau si putina vointa.

Stil de Antrenament: HIIT din 12 runde a 45secunde antrenament si 15secunde pauza. Foloseste acest interval timer pentru a seta timpul necesar pe runda si numarul de runde.

Focus Antrenament: abdomen si picioare…dar nu te mira daca ai sa il simti in tot corpul a doua zi.

 

Nu uita sa imi lasi un comment mai jos si sa imi scrii daca ti-a placut acest hiit bestial cu exercitii pentru abdomen si exercitii pentru picioare tnifiate. Eu sunt bucuroasa si ma motiveaza mereu sa aud feedback-ul tau.

Te indemn sa adaptezi si sa schimbi exercitiile care sunt prea avansate si nu le poti face si sa incepi acest antrenament cu o mica incalzire inainte.

 

 

(pentru bratara ta Femeia Fit intra aici)

Daca iti place acest HIIT pentru abdomen definit si picioare tonifiate si vrei mai multe antrenamente de acest gen (mult mai variate) intra in Forme Fit Acasa, unde lunar primesti exercitii exclusive de slabire si tonifiere cu minimul de echipament si TIMP direct acasa, in sufragerie.

PachetFormeFitAcasa

Exercitiile bestiale, antrenamentele intense, scurte si mereu noi, ideile de mese bune si sanatoase pentru slabire, motivatia si sprijinul din cadrul comunitatii de femei care fac cot la cot cu tine aceste exercitii sunt doar cateva resurse valoroase care te asteapta luna de luna in acest pachet.

 

Hiit pentru Abdomen definit si Picioare Tonifiate

12 intervale a 45 secunde efort si 15 secunde pauza

(45secunde efort = cat mai multe repetari din exercitiu)

Exercitiul #1: V Sit-up cu Intindere

Exercitiul #2: Genuflexiuni cu Triplu Puls

Exercitiul #3: Mountain Climbers

Exercitiul #4: Fandari Laterale cu Dublu Puls

Exercitiul #5: Abdomene catre Glezna

Exercitiul #6: Saritura cu Genunchii Sus

Iar…ca o extra surpriza pentru tine, ti-am pregatit un infografic cu aceste exercitii din HIIT.

Sincer iti spun ca prefer un hiit de 12 minute decat editat, taiat si aranjat imagini intr-un programel nou pentru a realiza acest infografic….nu de alta, dar mi-a luat de 5 ori mai mult timp sa fac acest material in imagini de mai jos, decat sa trec de doua ori prin acest hiit.

Oricum, faptul ca ajunge la tine si te folosesti de el, e rasplata pentru munca mea. 

Si asta pentru ca poti salva acest infografic pe calculator (click dreapta – save image as – si ai salvat-o pe desktop).
Asa il ai la indemana si poti trece prin exercitii la orice ora din zi , fara sa ai nevoie de conexiune la internet.

HiiT pentru Abdomen Definit si Picioare Tonifiate

Poti descarca infograficul Hiit Abdomen Definit si Picioare Tonifiate de aici!

Hai!

Deageaba dai inainte si inapoi pe video, daca nu incerci pe pielea si muschii tai acest antrenament.

Nu concurezi cu nimeni, decat cu tine!

Chiar daca reusesti doar 6 repetari in cele 45 de secunde de antrenament e foarte bine.

Atata timp cat data viitoare esti o idee mai rapida si faci repetari mai multe sau esti mai mai stapana pe exercitii, iti garantez ca vei avansa si vei da jos din sunculitele de grasime.

Si nu uita sa trimiti acest Hiit pentru abdomne definit si picioare tonifiate printr-un ‘share’ mai departe;)
Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si get sweaty and have fun cu acest hiit!

 

 

Related posts: