Antrenament Fitness FemeiNu stiu daca ai observat,  dar in ultima vreme am mai rarit-o cu postarile pe site. Si nu pentru ca as fii vrut, insa nu am avut de ales. Am avut parte de niste schimbari in viata personala, printre care si relocarea intr-un nou apartament. Iti imaginzi ca printre impachetat cutii, cautat chirie, vizitat apartmente, spalat geamuri, despachetat cutii, frecat pereti si zugravit ( da am si zugravit) abea am gasit timp de sala si gatit, ce sa mai vorbim de publicat vreun blog post aici pe site. Da, din pacate cand trebuie sa fac compromisuri si sa tai timp alocat anumitor proiecte, site-ul este primul care are de suferit:(

Insa pana aici! Am pahare in dulap, draperii la geamuri, o improvizatie de agatat uscatorul de par in baie si cuptorul de gatit testat. Incet-incet  lucrurile se aseaza si, chiar daca nu are gradina la care visam sau culorile perfecte, still feels like home. Pana la urma casa e acolo unde te simti ca acasa, chiar daca e intr-un bloc comunist la etajul 3 sau  pe malul unui lac cu gradina spre soare. Nu?!

Cum ziceam, locuiesc cu chirie  intr-un apartament cu 3 camere si una dintre acestea este special gandita a fii un mini-gym. Inca de la inceputurile cautarii noastre, eu si iubitul meu, eram fixati pe un apartament care sa aibe o camera ce poate fii folosita pe post de studio. Nu de alta, dar amandoi suntem oasionati de fitness si avem un intreg lot de echipamente pentru acasa. As vrea sa zic arsenal, dar mai lipseste bara olimpica si discurile de greutati.

Deci, de acum am mini-gym-ul meu propriu, chiar in sufragerie!!! How cool is that!!

Aici imi fac rutina de dimineata, cu exercitiile de mobilitate, stabilitate si streatching, circuite si hiit-uri peste zi sau, mai nou, antrenamentul pentru noua provocare personala ( top secret :):):)) si, din cand in cand, usuc rufele.

Pe langa asta, planuiesc sa folosesc acest studio pentru a filma noi videouri pentru Femeia Fit, in genul: antrenamente fitness acasa pentru femei (si barbati), tutoriale de exercitii, scurte filmari cu sfaturi FIT si multe altele. Totodata, am de gand sa incep sa ajut live, sa sprijin si sa antrenez efectiv prietene, colege, cunostinte sau chiar cititoare direct aici in propriul meu gym. (Inca strang din dinti si imi fac curaj).

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Si cum, la un moment dat, trebuia sa sparg gheata …iata primul video din propriul meu studio: Antrenament nou in apartament nou

Antrenament Femeia Fit:

 

Detaliere:  Iti setezi cronometrul pe intervale la 15 runde a 40 de secunde work si 20 de secunde rest. Pentru un cronometru pe intervale online, ce l-am folosit cu succes si eu, apasa aici. Daca ai un smartphone cauta in shop ca sigur gasesti ceva util si gratis de genul interval timer, tabata clock.

Exercitiile:

1. Fandari inapoi cu greutatea la piept (16kg) -14, 13, 12

2. Stat in plansa*

3. Thrustul soldului intr-un picior(drept) – 16, 16, 14

4. Ramat alternativ din aplecat (8kg, 12kg, 12kg) – 17, 13, 14

5. Thrustul soldului intr-un picior(stang) -16, 15,15

*Scuze pentru statul in plansa ca nu ma vad complet. Data viitoare promit ca imi fixez camera mai bine.

De data aceasta am filmat toate rundele,  asa ca daca esti curioasa sa ma auzi gafaind pe la seria a-3-a uita-te pana la sfarsit:)

Chiar daca ai fii tentata sa faci cat mai multe repetari in cele 40 de secunde, este mai important sa faci repetari  cu forma corecta.

Mai sus sunt detaliate greutatile cu care am lucrat eu, precum si numarul de repetari pentru fiecare serie in parte.

Daca esti incepatoare recomandarea mea este sa adaptezi putin programul si poate sa folosesti greutati mai mici la fandari si ramat (sau chiar greutatea corporala la fandari), sa faci thrustul soldului cu ambele picioare jos (de doua ori), iar statul in plansa sa il mentii pentru maxim cat poti tu(chiar daca nu sunt 40de secunde).

Legat de greutati te incurajez sa folosesti ce ai prin casa si sa fii putin inventiva: bidoane de apa (oohh, ohh la un moment dat avream vreo 7), saci de legume:), ghiozdan cu carti…ce gasesti prin casa, dar sa fie cat de cat greu ca altfel nu iti stimulezi muschii sa lucreze eficient.

La sfarsit de antrenament eram uda leoarca. Parte din cauza exercitiilor, parte pentru ca nu mai era aer in camera. Data viitoare clar tin usa deschisa:)

PS: scrie-mi cum a fost, daca au ars fesele si ce greutati ai folosit.

PPS: daca ti-a placut antrenamentul dai un Thumbs-Up pe YouTube si subscrie.

 

Pana la un nou antrenament te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!