Femeie cu abdomen si corp fit Saptamana trecuta am scris primul articol din seria “De peste saptamana:…” si feedback-ul vostru a fost unul pozitiv.

Mi-ati scris ca vreti sa vedeti mai des ceea ce mananc eu peste zi pentru a ajunge la silueta de vis si, totodata, m-ati incurajat din nou sa dau drumul noului proiect: comunitatea exclusiva Clubul Femeia Fit.

Pentru mine inseamna foarte mult implicarea voastra in discutiile de pe site.

Cand va luati inima in dinti si imi scrieti un feedback, cat de scurt, cat de mic mic, cat de intortocheat sau de criticat, imi dati mie sansa sa vad cu ce va confruntati voi, ce piedici aveti, ce nelamuriri, ce dileme aveti voi cand vine vorba de slabire, definire musculara, stil de viata sanatoasa intr-o lume moderna plina de tentatii…. si nu in ultimul rand vad ca cineva chiar citeste ceea ce scriu eu aici.

Si eu sunt om. Si eu am nevoie de incurajare si apreciere. Si eu am nevoie sa imi spuna cineva “ai facut bine” sau “e bine, insa data viitoare poate mai bine asa”  ……si DA, va scriu aici din propria mea dorinta si nimeni nu mi-a cerut sa fac asta, insa mi se unge sufletul si prind avant sa fac mai mult cand vad ca totusi “I make a difference”…..cand vad ca te ajut, cum pot eu, sa ai mai multa claritate, sa ai uneltele si harta, sa ai curaj si motivatie sa ajungi la cea mai buna versiune a TA.

Dar sa lasam sensibilitatile pe alta data si sa trecem la subiect.

Ghid Gratuit:

Ridica-ti Fundul - Ghid de Exercitii pentru
Fese Bombate si Ferme

Pasul 1: Unde te antrenezi mai des pentru a sti ce ghid sa iti trimit:

Saptamana trecuta a fost o saptamana buna pentru mine:

Chiar de Duminica m-am pus sa conturez putin pe foaie clubul exclusiv Femeia Fit.

Initial am zis ce mare branza, pun acolo un plugin si ii dau drumul ….insa lucrurile nu stau chiar asa.

Dupa ce am stat, cateva ore bune, de povesti cu tipul care ma va ajuta cu programarea am inteles ca totul e muult mai complex decat mi-am imaginat eu vreodata: partea de programare, design-ul, aranjarea continutului, structura forumului (asta cred ca imi da cele mai mari batai de cap), nivelele de acces, situatiile ce pot aparea, responsive sau not responsive…

Vreau ca aceasta comunitate sa aiba o structura simpla, pe care sa o intelegi si sa o folosesti usor….sa fie plin de valoare si informatii de ajutor, insa sa sa iti lase cale libera sa alegi de una singura ceea ce vrei sa folosesti si ce nu….vreau sa fie dinamic si interactiv, insa totodata ordonat si clar, sa poti gasi tot ce ai nevoie cat mai usor…In mare Da, stiu cum vreau sa fie… insa aspectele tehnice ma inebunesc.

Dupa ce am tras aer in piept, mi-am lasat la o parte frica de a nu cunoaste toate detaliile si mi-am reamintit ca va fi mereu “a work in progress” …m-am apucat de ceea ce stiam sa fac… m-am pus pe scris continut.

Incet-incet, cu pasi marunti prinde contur si, chiar daca nu am atat de mult timp la dispozitie, ma lupt totusi sa il lansez cat mai curand.

Luni am inceput o noua etapa a programului meu de antrenament. In aceasta faza lucrez partea superioara si partea inferioara a corpului in zile separate. Am 4 zile de antrenament pe saptamana. O zi upper body, o zi lower, iarasi o zi upper body si din nou lower body. Imi place ca s-a schimbat programul, imi da posibilitatea sa imi provoc corpul cu alte exercitii, tot grele, tot complexe, insa combinate intr-un alt fel.

Stiu ca pot ajunge doar de 3 ori pe saptamana la sala si de aceea am hotarat ca voi face Luni- Lower 1, Miercuri-Upper1, Sambata- Lower 2, Luni-Upper 2 si tot asa. Nu e scenariul perfect, insa e scenariul pe care pot sa il urmez acum.

La sesiunea de lower body am avut de facut genuflexiuni cu bara in fata. Sunt un stil care nu mi-a placut niciodata. Mi se pare incomod modul in care susti bara cu mainile. Insa ce mai: baba sufera la frumusete. Inghite, taci si faci. …dar pana la urma nici nu au fost chiar asa de rele pe cat m-am asteptat.

Dupa antrenament am bagat un circuit tot pentru partea inferioara. A fost suuuper tare si mi-a placut la maxim. Am sa il mai repet si am sa il pun pe site.

Marti, nu e zi de sala, dar am reusit sa fac acasa un circuit solicitant de 18 minute. Chiar daca am resimtit ceva febra musculara de Luni, am trecut de 3 ori prin circuitul No excuses: picioare si abdomen de fier.  

Pentru a fi mai challenging am adaugat o greutate la fandarile laterale, iar plansele laterale le-am facut putin modificat. Dupa 18 minute eram uda leoarca, cu limba pana la cot dar suuuper happy and proud ca m-am antrenat.

Miercuri a fost Upper Body day si pot spune ca mi-au placut mult exercitiile care au compus antreamentul. Am lucrat spate, piept si umeri la 4 exercitii in superseri si cred ca nu a durat mai mult de 25 de minute tot antrenamentul.

Dupa antrenament am facut si circuitul de rigoare. Un killer circuit!!! Nici nu stiu ce a fost in capul meu, sincer. Planul era sa trec de 3 ori prin 4 exercitii tot pentru partea superioara, adica sa fac un circuit de 12 minute si gata. Insa nu am fost in stare. Eram deja destul de extenuata de la superserii si nu mi-am ales deloc bine exercitiile. Am vrut eu sa trag tare si cu siguranta daca faceam circuitul intr-o zi separata de sala nu aveam nici o problema, insa a fost to much. Am reusit sa fac 2 runde si asta a fost.

Incepand de Joi am fost nevoita sa fac pauza pentru restul saptamani. Chiar daca imi pare rau ca am sarit peste antrenament, ma bucur ca la fiecare 28 de zile corpul imi zice “Las-o mai moale, ia o pauza”.

Saptamana trecuta am reusit sa pun si butonul de “Donate” pe pagina (e in meniul din dreapta). Scurt despre el:

Daca iti sunt de folos informatiile pe care le citesti aici, daca reusesc sa te motivez prin cuvintele si exemplul meu sau daca, gandindu-te la sfaturile de aici, te opresti din a manca intreaga tableta de ciocolata, atunci sprijinul tau e binevenit. Cu ajutorul acestui buton, poti dona o suma de bani (cat consideri tu de cuviinta) si ma poti ajuta sa continuam impreuna proiectul Femeia Fit. Poti sa stii de pe acum ca am sa folosesc acesti fonduri doar pentru a plati hostingul site-ului, platformele de email marketing, achizitionare de echipament si a pune ban-pe-ban pentru certificarea de Personal Trainer pe care o voi face in acest an.

Sambata am reusit sa citesc o carte despre nutritie pe care vroia sa o citesc de ceva vreme buna. Pentru a mia oara am concluzionat si mi s-a reafirmat ca: doar o alimentatie inteligenta si sanatoasa alaturi de sport iti pot aduce the dream body.

Si ca veni vorba de alimentatie sa vedem ce am avut prin farfurie saptamana aceasta:

Masa Pranz Luni: pulpa superioara de pui + conopida si rosii

Masa de dupa antrenament Luni

Luni dupa antrenament: orez fiert cu carne tocata cu sos de rosii.

Masa de pranz Marti

Masa de pranz Marti: ramasite de carne tocata alaturi de dovlecel,vanata si ardei dunstuiti in tigaie

Prima masa Miercuri

Masa taraneasca de Miercuri: 2 oua fierte tari + branza brie + o bucatica carnati de casa +castravete + ridichi

Masa de dupa antrenament Miercuri

Dupa antrenament Miercuri: file de somon prajit + 1/2 cartof dulce la cuptor + salata -am uitat sa o pozez 😉

 

Cina de Joi

Cina de Joi: Salata + ciuperci la cuptor+ 2 felii de muschi de porc umplut cu carnati

 

Prima masa Vineri

Prima masa Vineri: somon afumat + cascaval+legume

 

Cina de Vineri

Cina de Vineri:supa de broccoli cu apio si morcov + salata + 2 felii de muschi umplut

 

Pana data viitoare te incurajez sa: Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!