​​Pachetul "ABs incep din Farfurie" a e​xpira​t!​

Insa poti ​pune mana pe exercitiile din ABs20x20 sa scapi de burtica 

Clasicele abdomene, crunch-uri si aplecari laterale nu sunt nici singurele exercitii pentru abdomen si nici exercitiile ideale daca vrei ​definire rapida si cauti sa ​eviti durerile de spate.

Iata la ce pericole ​se expun femeile care exagereaza cu abdomenele clasice​ sau aplecarile laterale:

Aplecarile laterale iti latesc talia si te fac sa pierzi curbura aceea feminina dintre sani si solduri (ajungi sa ai talia patratoasa ca un bloc de beton)

Sute de indoiri cu abdomene si crunch-uri te fac tinta usoara pentru dureri lombaro-sciatice

​N​topesti​ ​colaceii ​de pe ​burta ​fara sa faci cadio-conditionare ce grabesc ​arderea de grasime abdominala

Practic, abdomenele functioneaza doar la tipele ce au foarte putina grasime pe abdomen si sunt deja slabe.

Nu e de mirare ca majoritatea femeilor care fac sute de abdomene nu obtin un abdomen plat si o talie definita.

Vestea buna este eu si clientele mele folosim deja strategii si tehnici modern​e, care te ajuta sa iti dezvalui patratelele in timp ce dai jos stratul de grasime de pe burtica, iar​ de astazi ​le poti folosi si tu.

Ei bine, un antrenament pentru talie definita trebuie sa includa:

  • ​Exercitii ​care tintesc partea superioara, partea inferioara, oblicii si intaresc spatele inferior​
  • ​Miscari de ​cardio-conditionare care accelereaza arderile de grasime de pe burta si abdomenul inferior (gen mountain climbers, sarituri)
  • ​Sesiuni eficiente dar nu foarte lungi, pe care ti-e usor sa le urmezi si te tii de ele pentru suficient timp ca organismul sa porneasca arderea de grasimi si sa o mentina​

​​​Aceasta fiind cea de-a doua soluti​e pentru colacei mai putini pe burta si un abdomen definit​.

​Trainingul ABs 20x20 iti aduce 20 de zile ​de exercitii si circuite​ ​cu focus pe abdomen

  • sunt scurte si nu iti fura mai mult ​12 minute din zi.
  • sunt sigure si nu risti sa te accidentezi ​la spate
  • ​​le faci usor acasa si ​iti definesti un abdomen plat in 20 de zile

Pur si simplu adaugand o astfel de rutina la o alimentatie optima pentru ars tesut adipos, vei scapa de grasimea de pe talie si iti vei contura un abdomen tot mai plat.

​Iata ce zice Monica:

​Trainingul pentru Abdomen Plat
ABs 20x20

​Pret Special 51 Ron  281Ron

​Iata cum scapi de burtica si ​avansezi sigur catre un abdomen plat i​n
trainingul ABs 20x20:

​ZIUA 1-5:  USOR, DAR SIGUR

Incepem prin a pune bazele si a stapani forma corecta si sigura a celor 20 de exercitii din program. 

​Vom face pauze mai lungi ​si​ ne asiguram​ ca avem concentrare sa facem exercitiile sigur. L​ucram in adancime muschii abdominali.

​ZIUA 6-10: ​ SIGUR SI PROVOCANT

​Punem paie pe foc si provocam corpul sa ​arda din grasime

​Circuitele din saptamana aceasta vor pune pe jar abdomenul si vei transpira cu folos.

​ZIUA 11-15: ​ ​AVANSAT

​Gata! Trecem la nivelul urmator si 12 minute de antrenament pentru core. 

​Aceste 5 zile ​exercita o tensiune ​mai mare asupra muschiului, ceea ce il forteaza sa avanseze spre ​grasime mai putina si tonus ridicat.

ZIUA 16-20: ARDEM TOT

Dam un boost de final si tinem abdomenul sub tensiune ridicata cu pauze scurte. 

Te simti puternica si determinata sa tragi cat mai tare in aceste ultime zile de program. In etapa finala, ardem tot.