Exercitii Pentru Slabit Acasa

Fa aceste exercitii si tonifiaza-ti corpul acasa!

 

Desi sunt o mare sustinatoare a antrenamentului cu greutati, de fiecare data cand ma antrenez si fac exercitii folosind doar greutatea corpului meu, raman uimita de eficienta lor.

Anul trecut prin iunie se inchisese sala la care mergeam si pana cand m-am hotarat asupra unei noi sali, am fost nevoita sau, mai bine zis, am ales sa ma antrenez acasa.

Atunci am descoperit diferite metode de antrenament si exercitii care se executa doar cu greutatea propriului corp. De atunci continui sa descopar noi si noi stiluri de antrenament si combinatii de exercitii care tonifiaza musciuletii si topesc grasimea corporala.

Chiar daca ai crede ca e usor sa te antrenezi cu propriul corp, sa stii ca nu de fiecare data e asa, indiferent daca esti sau nu incepatoare.

Sunt atatea variatii de exercitii si atatea moduri de a creste dificultatea, ca transpiri chiar daca esti mai avansata.

Daca esti incepatoare, se poate sa nu iti iasa din prima unele exercitii, insa cheia sucesului este sa fii perseverenta.

Chiar daca reusesti sa faci doar o miscare partiala, pe jumatate, continua sa incerci deoarece iti vei dezvolta totusi forta, flexibilitatea si coordonarea suficient de mult si mai tarziu vei fi capabila sa faci intreg exercitiul intr-o forma corecta.

Dupa cum repetitia e mama invataturi, de fiecare data cand repeti un exercitiu corpul tau se familiarizeaza cu el.

Cu cat faci exercitiile mai des, cu atat devii mai buna.

Exercitiile cu greutatea corpului sunt foarte bune pentru a-ti pune muschii „adormiti“ in miscare si a incepe sa ii simti cum lucreaza si se tonifiaza.

Pe langa faptul ca exercitiile cu greutatea corpului sunt ideale pentru incepatori, ele pot fi o alternativa foarte buna atunci cand nu ajungi la sala, cand nu ai timp de sala sau cand pur si simplu esti in concediu sau in business strip si nu ai acces la o sala de fitness.

Cel mai simplu, putin costisitor, eficient si placut mod de a-ti tonifia musculatura si a slabi este sa te folosesti de greutatea ta ( indiferent de kilogramele pe care le ai) si sa te antrenezi.

Foloseste-ti greutatea actuala ca sa ajungi la greutatea ideala :)…..un slogan Femeia Fit

Orice antrenament incepe cu o incalzire. Asigura-te ca iti incalzesti fiecare muschi si ca iti pregatesti corpul pentru antrenamentul ce urmeaza. O incalzire eficienta ar trebui sa dureze cel putin 10 minute si sa activeze si incalzeasca fiecare muchiulet. Am sa iti dau si incalzirea mea, intr-un alt articol.

Exercitiile cu greutatea corpului sunt foarte multe si poti face multe combinatii, astfel incat de fiecare data sa lucrezi alte parti corporale.

Un program de exercitii pentru slabit acasa, ce include doar exercitii cu greutatea corpului, poate fi:

1)      Sarituri Jacks X 30

2)      Flotari din genunchi X 10

3)      Genuflexiuni X 15

4)      Triceps la scaun X 10

5)      Abdomene cu picioarele elevate X 15

Repeta acest program de 4 sau 5 ori fara pauza  intre exercitii, insa cu pauza intre serii. Dupa ce ai terminat exercitiul 5 si inainte sa incepi din nou cu primul, faci o pauza de 2 minute.

Exercitiile sunt adaugate in antrenament pentru a-ti lucra o mare parte din muschii corpului: piept, picioare, abdomen si pentru a-ti pune sangele in circulatie – sariturile ( crede-ma ca dupa a 3-a runda vei simti sangele cum circula prin corp).

Curs Video in Slabire Acasa – 3 Lectii gratuite pentru tonifiere la femei

Inainte sa iti arat exercitiile tin neaparat sa iti spun despre lectiile gratuite, noi lansate,  in care iti spun cateva secrete ale femeilor care au reusit sa slabeasca cu exercitii acasa si cum le poti si tu folosi.

Te invit sa iti introduci prenumele si adresa de email pe care o folosesti sa iti trimit aceste lectii de slabire cu exercitii acasa pentru femei.









Curs Slabire cu Exercitii Acasa

Inscrie-te chiar acum inainte sa uiti de acest articol.

Pierzi multe sfaturi valoroase in slabire daca nu vezi aceste lectii.

Inscrie-te cu emailul tau la cursul de slabire femei in chenarul de mai sus.