idei mese pentru slabire

Te rog, nu ezita sa te inspiri din aceste idei de mese pentru slabire!

Una dintre cele mai valoroase componente ale proiectului Femeia Fit este comunitatea formata si grupul clientelor mele.

(asta fara sa tinem cont de articolele pline de informatii utile pentru slabire si stil de viata sanatos, exercitiile de tonifiere, video-urile cu antrenamenteacasa, programele de tonifiere si slabire pentru femei si forme fit, retele fit…si cate si mai cate)

Ce sa-ti zic!

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Suntem sute de femei in comunitate…sute!

Ne-am adunat din toate colturile tari, ba chiar din toata Luma, cu mic cu mare, blonde, brunete, satene, de toate varstele: de la stundente in anul I la Drept, la manageri in vanzari, la mamici de pitici de 1luna sau chiar 10ani (fara numar), pictoritze, contabile, analiste, doctoritze, functionar bancar, programatoare, antrenoare (cel putin 2), make-up artiste (sunt vreo 3)…una si una bucata de femeie adevarata.

Fetele sunt extraordinare!

Fiecare are propria poveste.

Fiecare are suisuri si coborasuri in slabire. La cateva nu le iasa inca prima flotare, dar altele fac 10, cu aplauze cu tot.

Unele sunt la inceput de drum, altele poarta mandre emblema de Ambasadoare si sa le vezi cum sar cu sfaturi bune-bune in fitness pentru cele noi.

Unele sunt novice in bucatarie, altele nu se opresc din postat idei de mese.

Si cand una porneste o discutie, sa ne vezi pe toate cum ne adunam.

Ne sfatuim, ne imbarbatam …ca deh, nu toate merg roz in slabire….radem, glumim, urlam de draci, ne motivam si uite asa, impreuna ca si grup, ca si comunitate crestem, cu toate.

Energia de la gagici, legatura aceasta intima din grup si simpla interactiune cu femei asa ca tine, te imbogateste, te inspira si te impinge sa continui sa cresti, sa fii mai increzatoare in tine si sa pasesti catre o versiune mai buna a TA!

Sunt atat de manda si norocoasa sa fiu langa fiecare din ele, ca de multe ori, eu sunt cea care isi ia motivatia de la ele….pssst, nu le zi asta!

De pilda, zilele trecute Dana a fost cea minunata si a pomenit, atat de simplu, cat de mult o ajuta ca este si ea in grup:

Testimonial Dana

 

Deci,  cum ziceam, femeile acestea minunate, si-au cumparat la un moment dat unul dintre programele mele de fitness.

Fie cel cu exercitii moderne la sala, special creat sa evidentieze formele feminine (fund, umeri, talie), fie cel cu antrenamente acasa, potrivit pentru mamici sau femei care nu au timp de sala sau chiar un abonament lunar la Forme Fit Acasa.

Ceea ce vreau eu sa spun este ca tipele acestea au avut parte de un fel de educatie alimentara citind, urmand si folosind sfaturile de nutritie primite in fiecare pachet de fitness.

Ele nu se diferentiaza cu nimic de tine, ci doar ca acum au o baza foarte solida si completa in cum sa manance sanatos in slabire si o pun in aplicare ZILNIC in bucatarie.

Asa reusesc aceste femei, sa dea jos din celulita de pe coapse, sa iti subtieze talia si sa nu mai vada colacelul pe burta, sa isi construiasca niste fese mai musculoase si rotunde si sa aiba energie si vitalitate sa se bucure zilnic de viata.

Partea buna este ca din articolul de azi te poti inspira si tu si gati la fel cum gatesc ele.

 

Si iata ce gatesc femeile fit:

– carne de vita cu verdeturi si salata de legume fresh, facut rapid imediat dupa ce ai ajuns acasa de la birou

– pulpa de pui cu salata de varza si mancarica de morcov, pentru cand ai dezghetat niste pulpe

– salata colorata vegetariana (da, avem si vegetariene intre noi) cu masline alaturi

– porc marinat fiert incet, incet cu rosii proaspete, suculente din gradina de la mama

Idei de Mese

 

– ciupercute trase in unt la tigaie si verdeturi, o garnitura rapida si usor de facut

– piure de dovleac placintar cu unt si cotlet de porc, o cina cu care ii poti impresiona pe cei cu gusturi sofisticate

– sau oua de casa cu somon la mic dejun, numa bun de gatit pentru un mic dejun hranitor

 

idei de mese pentru slabire

– avocado frecat cu banana, lime si nuci, genul de desert racoros de la care cu greu de opresti

(aice se preteaza sa mentionez ca duzina aceea de avocado a aparut in grup intr-o zi cand erau la reducere la Lidl, si uite asa vestea circula)

– chiftele fara paine cu ou moale, masline si ridichi hranitoare

zucchini umplut cu pui si orez colorat, numa bun sa il savurezi dupa exercitii

– sau castraveti murati, cu conopida gratinata si chiftelutze cu ou

 

Idei de Mese Fit

– supa thailandeza cu lapte de cocos sa mai incercam si ceva nou

– dovleac placintar la cuptor cu tocanita de vita, numa bun pentru zilele friguroase

– ochiuri de ou, cu urda si rosii cum obinuia bunica sa manance la tara

sau tarta cu piersici si afine home-mase, fara zahar, pentru cand te prinde pofta de dulce

 

Mese Sanatoase

– piure de mazare cu carnita de porc, trasa in tigaie cu usturoi

– o salata de rucola si ton pentru luat la serviciu, frumos asezata in caserola

– ostropel de pui la cuptor, gatit de Cristina intr-o seara pentru ea, sotul ei si cele doua printese

– o farfurie plina de chiftelute gustoae, numa bune pentru cand te prinde foamea si frigiderul e gol

– un simplu mic dejun cu ou sau salata fresh, vegetala

Idei de Mese Femeia fit

si cate si mai cate alte poze cu idei de mese pe care fetele le gatesc si le posteaza in comunitate.

Un izvor continuu de nutri-inspiratie si idei de mese pe care le poti folosi azi in bucatarie sa iti gatesti mese pentru slabire.

Dupa cum vezi retele nu sunt fandosite sau sofisticate!

Femeile care au dobandit educatia alimentara femeia fit, pur si simplu isi gatesc mese hranitoare, atat!

Folosesc alimente cat mai naturale. Cauta sa fie proaspete, colorate si pline de nutrienti, urmeaza retete traditionale sau nascocesc combinatii ce stiu ca l-ar bucura papile gustative!

Merg pe functionalitate: si aici vorbim de usor si rapid de gatit, pentru cand esti presata de timp si, cu aceste idei de mese pentru slabit (da, exact cu acestea) continua zilnic sa-si imbunatateasca silueta si sa fie mai fericite cu formele ce le vad in oglinda.

Uite, doar daca te inspiri din pozele de mai sus ai cel putin 22 de idei de mese bune pentru slabit.

Sunt idei de mese de la femei asa ca tine, care azi le impartasesc si cu tine.

Ia-le. Incearca-le. Gateste-le. Testeaza-le. Adapteaza-le dupa gusturile tale si foloseste si tu din secretele alimentare pe care le-ai descoperit azi aici.

Iar daca vrei sa stii si mai in detaliu ce aliment sa combini cu care, ce mancaruri pacatoase sa ocolesti pentru ca ingrasa, cand si mai ales cat sa mananci din aceste mese ca sa slabesti si ajungi la kilogramele tale ideale, te invit sa intri in unul dintre programele mele de nutritie si fitness si sa urmezi cursul de educatie alimentara pe care ti l-am pregatit in fiecare din ele.

Apasa pe link-ul de mai jos, vin-o alaturi de fete si gateste si tu in rand cu ele….cine stie…poate la un moment dat voi impartasi pe Femeia Fit propriile tale mese bestiale pentru slabire.

 

Alege-ti pachetul tau de educatie nutritionala in slabire + exercitii pentru o silueta fit!

 

Totodata, tare m-as bucura sa imi scrii intr-un comentariu mai jos daca ai gasit acest articol valoros si daca te ajuta astfel de exemple cu idei de mese pentru slabire.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si inspira-te din aceste idei de mese pentru slabit!

 

Apropos: As vrea sa le multumim fetelor pentru poze si pentru aceste idei bestiale de mese gustoase si sanatoase! Fara ele acest articol nu ar fi fost complet!

Related posts: