Forme FIT cu Femeia FIT

Cam multe Ffff-uri in titlul asta nu-i asa ?!

Dar ai sa intelegi imediat de unde vine acest joc de cuvinte.

De ceva timp coc acest proiect, insa de fiecare data cand ma gandeam cum sa il proiectez, sa il pun in aplicare, cum sa il explic , cum sa il fac sa functioneze cat mai simplu astfel incat sa dea rezultate cat mai bune, de fiecare data amanam. Fie de teama ca nu am sa pot sa dedic suficient timp acestui proiect, fie ca nu cunosc toate detaliile tehnice ca sa organizez asa ceva, fie ca ma intind mai mult decat imi e plapuma si ma impart in prea multe directii, riscand astfel sa fac de toate si nimic.

Dar gata, nu mai pot taragana la infinit. Nu mai pot procrastina. E ceva ce imi doresc atat de mult, incat imi fac mai rau decat bine sa pun in coada listei acest proiect.

Chiar daca nu cunosc toate toate detaliile, chiar daca sunt unele aspecte care habar nu am cum o sa se desfasoare si chiar daca tehnica imi da batai de cap am sa ii dau drumul. Am sa il lansez. Am sa ies din zona mea de confort unde e cald si bine si, cu frica in sange dar si entuziasm, am sa imi suflec manecile si sa trec la treaba‚Ķ.de fapt sa te pun pe treaba ūüėČ

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Sa iti explic de ce, cum, cand

Imi place cand imi scrieti ca mergeti la clase. Ma bucur cand imi spuneti ca faceti Zumba, Isanity, Body Pump sau Ab Blast. Apreciez cand imi spuneti ca va antrenati acasa si faceti podul fundului cu copilul in brate….insa sunt in culmea fericiri, inima imi sare in sus si ochii imi lucesc cand imi spuneti ca va-ti luat inima-ndinti si va-ti apucat de greutati.

Un Trup care arata SUPERB chiar si dezbracat

Un trup care arata SUPERB chiar si dezbracat

Stiu si sunt sigura ca intr-o anumita masura si Zumba si Insanity si Cycling si Yoga sau clasele de pilates te ajuta sa iti intaresti corpul si sa slabesti, insa nici una dintre astea nu poate sa iti dea ceea ce un antrenament cu greutati are puterea sa te faca sa traiesti, are energia sa te faca sa simti si forta sa iti modeleze corpul in lini definite si fit, care iti propulseaza increderea in tine si dau o putere interioara extraordinara.

Antrenamentul cu greutati e pasiunea mea. Bataliile, esecurile, incercarile, reusitele si rezultatele muncii mele de la fiecare sesiune, imi dau motivatia sa merg de zeci si zeci de ori la sala (fie pe ploaie, fie pe vant si pe caldura cumplita) si sa fac zeci si zeci de repetari, cu sute si sute de kile, fara sa imi pese ca sunt singura fata, printre barbati, care trage de fiare sau ca ma stramb si transpir cand ma antrenez.

Sa ridici greutati nu numai ca e suuper fun si empowering, dar e si cel mai rapid mod de a construi forme definite, a arde grasime si, cel mai important, a FII PUTERNICA!

Nici nu pot sa iti explic sentimentul pe care il ai cand reusesti  sa faci 10 flotari de una singura. Doar cu puterea ta fizica si forta mintala, care ies la iveala si razbesc la suprafata din corpul acesta de amazoana.

Sau ce sa mai zic de satisfactia ce o ai cand te uiti in oglinda si in loc de brate pufoase si moi, vezi maini definite cu muschiuleti discreti, dar puternici, capabili sa ridice un sac de nisip de pe jos sau sa poarte  fãloase rochite cu bretele.

Uite. Aici, pe site, am ca misiune sa te sprijin cu tot ceea ce stiu eu despre exercitii bune pentru slabit si exceptionale pentru definire muschi…..cu tot ceea ce stiu despre o alimentatie simpla si sanatoasa care iti da energie si vitalitate sa te duci la sala…..cu toata motivatia, inspiratia si imaginile pe care le descopar in nenumaratele articole, bloguri si informatii despre health& fitness pe care le citesc ….SI….. sa iti ofer suportul meu sa ajungi la corpul definit si slab pe care il doresti. La corpul acela perfect, your dream body la care visezi.

Si toate astea in ritmul meu, cu experesiile si cuvintele mele, cu timpul, energia si dedicatia mea.

Definire Corporala

Fara lipsa de modestie, eu cred ca pana acum am facut o treaba destul de buna. Spun asta sincer! avand in spate toate feedback-urile pozitive, toate incurajarile de bine si gandurile personale pe care le primesc de la voi, zi de zi de zi.

Dar ACUM e momentul sa trec la “The Next Level”! Sa fac chiar si mai multe. Sa duc proiectul acesta minunat, intitulat Femeia Fit, pe o alta treapta. Sa il mai customizez. Sa ii mai adaug un accesoriu. Sa includ o noua etapa.

O etapa in care nu numai ca iti voi oferi tot suportul si sprijinul meu in scris, cu exemple, sfaturi sau modele care sa iti arate de ce esti capabila in sala de forta, insa in care te voi ghida interactiv sa afli, sa inveti si sa folosesti antrenamentul cu greutati.

Ce inseamna proiectul Forme FIT?

Forme FIT este o noua provocare personala prin care eu am sa te ajut pe tine sa descoperi acest taram minunat al antrenamentului in sala de greutati si sa dobandesti cunostintele de baza despre exercitii specifice, forma corecta a acestora, numarul de serii, repetari si greutatile pe care sa le folosesti pentru a tonifia si intari muschi aceia de pe tine.

In schimb, tu ma vei invata pe mine, imi vei oferii cadrul si posibilitatea sa descopar ce inseamna sa train-uiesti cu adevarat pe cineva, ce inseamna sa cauti raspunsuri la intrebari la care nici macar nu te-ai astepta si ce challenge-uri trebuie sa cuceresc pentru a te face sa te indragostesti de greutati.

Cat dureaza proiectul?

Forme FIT dureaza 30 de zile. O luna intreaga in care te poti consilia cu mine, in scris si vorbit. O luna in care  eu am sa te ghidez sa avansezi cat mai usor si corect la exercitiile din proiect si sa obtii rezultate la care nici nu te astepti.

Ce cuprinde proiectul Forme FIT?

In acest proiect eu pun la bataie toate resursele fitness pe care le am, plus, cunostinetele, sfaturile si sprijinul meu personal.

Proiectul contine:

  1. Un plan de antrenament in sala de forta, specific femeilor INCEPATOARE, achizitionat de la un antrenor renumit de fitness (urmat si de mine la inceputuri).  Un sistem  ce cuprinde exercitii, serii, repetari si intensitatea ce trebuie folosita de persoanele care iau in mana, pentru prima oara, o haltera.

    Energie

    Energie!!!

  2. O incalzire detaliata care sa iti pregateasca si sa iti activeze muschii, cu focus pe punctele tale slabe.
  3. Videouri explicative cu exercitiile din antrenament, progresii ale acestora astfel incat sa ai uneltele necesare sa  avansezi in ritmul tau.
  4. Evaluarea nivelului tau de fitness si stabilirea pasilor pe care trebuie sa ii urmezi pentru a dobandi o baza de forta sanatoasa.
  5. Evaluarea alimentatiei tale actuale + sugestii, tip-suri si sfaturi despre cum sa le imbunatatesti astfel incat sa ai energie sa te dedici antrenamentului.
  6. Inregistrarea, urmarirea si analizarea progresului tau personal si a dimensiunilor tale corporale, astfel incat sa ajungi la rezultatele cele mai bune. ….si¬† ca premiu pentru progresul tau acces la Dezlipeste-te de Dulce.
  7. Raspunsuri la intrebarile tale referitoare la exercitiile din antrenament si promisiunea sa ma documentez intens pentru  raspunsurile pe care nu le cunosc inca.
  8. Meetinguri interactive saptamanale in care discutam LIVE la cafea ce inseamna forma corecta de executie, ce inseamna antrenament in super-serii sau modalitatea optima de progresie, descoasem si deslusim toate nelamuririle cu privire la exercitii, la alimentatia si stilul de viata necesar pentru a dobandii cat mai usor o fundatie puternica de cunostinte si forta fizica necesara sa iti transformi cu 180¬į viata. Asa ca, fie ca locuiesti in Elvetia, Olanda sau Iasi pot sa imi dau intalnire cu tine online.
  9. …si cate si mai cate.
Pentru cine e proiectul Forme FIT?

Proiectul Forme FIT e pentru femeile frumoase si PUTERNICE care vor rezultate adevarate inauntru si inafara sali de fitness.

Am decis ca pot sustine cu adevarat 3 femei. 3 persoane hotarate sa inceapa sa se antreneze cu greutati in sala de forta.  Din lipsa de timp, sa nu ma supra-aglomerez si sa pot sa fiu atenta cu fiecare in parte am sa includ in proiect alte trei amazoane. …Astazi 3, maine 30, poimaine 300 ….ce bine se aude .

Ce inseamna pentru mine o femeie hotarata sa ridice greutati si pe cine incurajez sa aplice:
!!!!!!!!e NECESAR sa indeplinesti cumulativ toate conditiile de mai jos!!!!!!!!!

  • Sa nu iti fie frica sa ridici greutati. Sa fii 100% convinsa¬† ca NU o sa iti creasca muschii in asa hal incat sa arati ca un barbat sau ca ai sa iti pierzi formele feminine.

    Muschi Sculptati

    Muschi Sculptati

  • Sa fii dispusa sa te dedici antrenamentului, sa ridici, sa tragi, sa impingi greutati¬† si sa te antrenezi cel putin de 3 ori pe saptamana.
  • Sa ai un minim de conditie fizica si sa fi interactionat cat-de-cat cu fitnessul/aerobicul/ jogging sau alte sporturi. DAR sa fii in categoria “INCEPATOARE”
  • Sa fii sanatoasa si sa iti asumi responsabilitatea ca ai grija de sanatatea ta.
  • Sa ai deja un abonament la o sala de fitness, care sa fie echipata cu haltere si gantere.
  • Sa te angajezi ca participi la meeting-urile saptamanale LIVE, pe care le voi tine Sambata sau Duminica de dimineata.
  • Sa ai posibilitatea sa inregistrezi¬† video-uri cu tine facand exercitiile. Asta inseamna sa ai o camera video, aparat foto sau telefon cu care sa inregistrezi modul in care faci exercitiile,¬† direct in sala de fitness.
  • Sa ai peste 18 ani si sa stii Engleza ( Da stiu, deja par ca niste cerinte pentru o slujba, insa pana la urma nu e foarte departe de un adevarat job.)
  • Sa vrei sa iti instalezi pe comp un program cu care sa ne auzim si sa ne vedem intre noi, in timp real.
  • Sa fii motivata si sa oferi suport si sprijin moral celorlalte femei din grup. Sa ai incredere in mine si cel mai important sa ai incredere in TINE ca poti duce la capat un astfel de proiect.
Care e orarul proiectului?

–¬†¬† ¬†25-28 ianuarie ‚Äď perioada de inscrieri, adica inclusiv Luni poti sa imi trimiti aplicatia ta.
–¬†¬† ¬†29 ianuarie, decid care sunt acele 3 femei care vor participa la proiect.
–¬†¬† 30 ianuarie, trimit intreg antrenamentul si¬† schita de desfasurare pentru a demara proiectul.
–¬†¬† ¬†30-2 ianuarie, primesc toate intrebarile celor 3 femei referitoare la antrenament + tema de casa.
–¬†¬† ¬†2 Februarie, primul meeting interactiv cu toti cei 4 muschetari.
–¬†¬† ¬†3 Februarie, START proiect Forme Fit.
–¬†¬† ¬†‚Ķde aici incolo doar membri vor cunoaste programul.

Ce iti garantez cu acest proiect?

NU iti garantez ca vei slabi, dar va fi un beneficiu secundar extraordinar de bine primit.

NU iti garantez ca vei topi celulita, dar iti garantez ca vei avea picioarele ferme, brate tonifiate si abdomen puternic.

Te asigur ca dupa cele 30 de zile nu numai ca vei ajunge sa iti placa sa ridici heavy stuff,  insa vei ajunge sa indragesti sa te antrenezi cu greutati.

Nu pot sa iti garantez ca va fi usor, insa pot sa iti garantez ca se va merita.

Cat ma costa sa particip la Forme FIT?

E gratuit. Nu te costa nimic, Nada. Null. Niente. Zero. 0

Ce trebuie sa fac sa aplic?

Ma bucur ca m-ai intrebat.

Pentru ca sa prinzi un loc in proiectul Forme FIT trebuie sa recitesti conditiile de mai sus si sa te asiguri ca le indeplinesti pe toate, rand pe rand. Nu glumesc. E foarte important sa fii cinstita cu mine si sa ma ajuti sa te ajut. Daca chiar iti doresti cu adevarat sa faci parte din proiectul Forme FIT, atunci bag mana-n foc ca poti face rost, improviza si te poti angaja la cerintele de mai sus….de restul ne ocupam impreuna.

Sa imi scrii intr-o scurta descriere, de max 300 de cuvinte, legata de experienta ta de pana acum in sala de forta, ce doresti sa obtii, ce te motiveaza sa participi si de ce te-as alege pe tine sa faci parte din grupul celor 3. Iti spun de pe acum, nu mai mult de 300 de cuvinte, sincer nu am timp sa citesc si oricat as vrea sa te includ pe tine in proiect, daca tu imi scrii romane intregi pur si simplu nici macar nu am sa le citesc.

Determinare si Consecventa

Determinare si Consecventa

Vreau sa fii cat mai obiectiva, sincera si sa consideri aceasta descriere modul tau de a ma convinge pe mine sa iti ofer un loc alaturi de alte doua femei, care in 30 de zile nu numai ca vor avea o strategie sa iti intareasca si dezvolte masa musculara, ci vor avea suficiente cunostinte, motivatie si putere sa continue in aceasta aventura pe cont propriu.

Emailul cu aplicatia ta trebuie sa aiba subiectul: Forme FIT si destinatarul contact@femeiafit.ro… sa fie cat mai usor sa identific toate solicitarile.

Daca ai citit pana aici inseamna ca am trezit ceva curiozitate in tine, asa ca pune-te, scrie si convinge-ma ca vrei si meriti cu adevarat sa faci parte din proiect…sincer nu stiu daca va exista si editia a doua.

Pe de alta parte, daca nu te intereseaza si cunosti o prietena, colega sau matusa care cocheteaza cu idea de a se antrena in sala de forta, atunci da-i SHARE la acest articol si trimite-l sa ajunga la ele si la alte zeci de femei.

Pana data viitoare te incurajez sa: Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit! si sa aplici la Forme FIT

Related posts: