Cum iti mentii silueta cu petrecere

FIT-strategii pentru o nunta, o zi de nastere sau un Christmas party.

Eu una practic fitness cu pasiune.

Imi place sa am grija de corpul meu, sa-mi ingrijesc sanatatea cu alimente hranitoare si, ca doar sunt femeie, tin la silueta mea si vreau sa ma simt bine in pielea mea.

Pentru asta fac fitness cu regularitate si, desi nu as numi-o dieta, sunt foarte atenta la ceea ce si cat pun in farfurie.

Ei bine, fie ca e vorba de o nunta, ziua unui prieten sau petrecerea de Craciun, mie una imi place sa fiu pregatita pentru cand dau ochii de ditamai desertul zaharos sau farfuriile pline de mancare.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

De fapt, asa le sfatuiesc si pe  clientele ce imi fac exercitiile.

Pana la urma mi se pare normal sa am cateva strategii cu care ma bucur de petrecere, de mancare si de o poveste la un pahar de vin, fara sa ma ingras.

Dupa cum probabil m-ai mai auzit, cred cu tarie ca:

 

Fitness-ul si alimentatie sanatoasa sunt menite sa iti imbogateasca viata si nu sa o domine.

 

Daca esti ca mine, stii ce inseamna sa transpiri de mama focului, sa tragi tare la exercitii si ti-e cam ciuda sa strici munca ta cu o ieseala la club sau un o petrecere spontana.

Pana si articolul acesta e destinat in special “femeilor fit“: femei care fac sport si miscare pentru un corp aratos si se hranesc constiincios: nu tin diete, nu se infometeaza, ci mananca simplu si gustos.

Adevarul e ca frica sa nu te ingrasi te face sa eviti cand primesti o invitatie la petrecere.

Adevarul e ca lucrurile nu sunt chiar atat de grave si te poti bucura de socializarea cu prietenii, fara sa te stresezi ca te ingrasi.

Tine minte ca ceea ce am sa iti spun in acest artcol nu sunt reguli, ci doar sfaturi.

Pe de-o parte s-ar putea sa iti fie de mare folos strategiile mele, iar pe de alta parte s-ar putea sa fii tipa careia ii place fie dusa de val si nu isi face astfel de ganduri.

Experimenteaza cu diferite abordari si vezi ce functioneaza la tine.

 

Iata ce recomand eu ca sa iti mentii silueta in timp ce te bucuri din plin de petrecere:

Exercitii si cum te pregatesti de ospat:

Daca ai timp, atunci neaparat sa faci cateva exercitii …poate chiar un antrenament complet inainte de petrecere.

Nu trebuie sa te dai peste cap: obiectivul este ca inainte de eveniment sa faci putina miscare.

Mie una imi place ca in ziua respectiva sa am o sesiune de gym cu indreptari sau genu strong.

Si daca nu reusesc sa ajung la sala, atunci fac acasa un circuit, un HIIT sau ceva rapid sa stiu ca mi-am folosit muschii inainte de festin.

In functie de cum ti-ai planuit ziua, s-ar putea sa poti baga sau nu un workout.

Ideea e ca vrei sa-ti pregatesti corpul pentru toata mancarea de pe seara si vine la fix daca vrei sa-ti faci de cap cu vreo felie mare de tort sau cine stie ce cocktail.

Exercitiile –atat aerobe cat si anaerobe- cresc senzitivitatea corpului la insulina si il ajuta sa faca fata mai bine la orice bomba calorica.

Asta inseamna ca daca ti-ai antrenat muschiuletii de dimineata, e mult mai probabil ca fursecurile ce le mananci la petrecere sa nu se depuna.

Nu te stresa mult cu partea aceasta.

Poti face o sesiune de gym completa (asa cum iti propun in Forme Fit), un circuit, o sesiune buna de sprinturi sau chiar un scurt si rapid finisher, daca chiar nu ai timp.

Iata cateva din antrenamentele mele ca idei de exercitii:

Daca cauti cateva exerciti rapide cu doua gantere, incearca acest circuit de contitionare:

 

 

Sau, daca esti presata de timp, te-ar ajuta acest finisher rapid:

 

Cu o mana de exercitii stii ca ti-ai lucrat muschiuletii, iar clatitele cu inghetata nu o sa se depuna: te mentii, dar te bucuri de petrecere.

 

Alimentatie sau cum mananci inainte de petrecere:

Foloseste ziua sa te incarci cu nutrienti care iti vor lipsi pe seara.

Asta inseamna in special proteine si legume.

Prima masa a zilei este o ocazie buna sa prepari o omleta bogata cu sunca si dovlecel.

 

OmletaCuSunca

Daca stiu ca pe seara vreau sa ma dezmierd cu o prajiturica sau cu un pahar de vin, atunci peste zi incerc sa mananc cat mai curat, indeosebi carnita cu legume.

De ce doar carnita si legume?

Deoarece carnita e bogata in proteine care sunt satioase si promoveaza pastrarea muschilor, iar legume deoarece au putine calorii pe volum (o ditamai salata e super saraca caloric) si te tin plina pentru mult timp.

Totodata, e ideal sa nu iti incepi ziua cu mese zaharoase pentru ca pe seara stii sigur ca urmeaza un ospat.

Nu te stresa cu privire la cate mese mananci.

Nu te vei ingrasa daca mananci 3 mese mari pe zi si nici nu vei arde grasime daca mananci mese mici si dese.

Daca te intereseaza sa fii cat mai practica alege ceea ce stii ca functioneaza la tine, insa focuseaza-te pe carnita si legume ca nu dai gres cu ele.

Eu una chiar as sugera ca inainte de eveniment sa ai doua trei zile cat mai curate din punct de vedere alimentar in care eviti sa mananci dulciuri, patiserii sau pizza.

Sincer iti spun ca daca esti putin ordonata in alimentatie, o felie de tort, un pahar de Mojito si chiar si o pizza nu o sa se depuna atat de usor pe soldurile tale: te mentii, dar te bucuri de petrecere.

 

Atitudine si frica de ingrasare la petrecere:

In primul rand, nu te panica!

Stiu sentimentul asta foarte bine si crede-ma ca nu pica cerul daca te abati de la dieta o seara.

Ideea unui eveniment sociabil este sa te distrezi, nu sa stai intr-un colt toata stresata si frustrata ca pe masa sunt doar bunatati ‘interzise‘?!

Daca ai fost constiincioasa, te-ai antrenat putin si ai mancat bine pana la ora aceasta, te asigur ca nu ai de ce sa iti faci griji!

Poti savura fara stres orice bunatate de desert pacatos!

Atata timp cat ai mancat ‘curat‘ si ai bagat cateva exercitii, o bucata-doua de ecler cu ciocolata nu-ti va umfla instant un colac pe burtica.

Savureaza momentul. Interactioneaza cu lumea. Zambeste!

Destinde-te si bucura-te de bunatati la petrecere.

Maine este o zi in care vei reveni la intentiile tale sanatoase de alimentatie.

Moderatia este arma ta suprema cand vine vorba de alcool si mancare la o petrecere.

Savureaza-le, nu iti fa mustrari de constiinta, iar maine revin-o pe calea cea buna: te mentii, dar te bucuri de petrecere.

 

Dar cum ziceam, acestea sunt doar sfaturile mele pentru tipele pasionate de fitness si miscare.

Femei ce stiu ca un corp sanatos si aratos se obtine cu antrenamentele ideale, combinate cu alimentatie buna si atitudine pozitiva.

Asa cum sunt clientele din programele de slabire si tonifiere Femeia Fit

 

ProgrameFitness

 

M-as bucura sa imi spui intr-un comment mai jos ce strategii folosesti tu sa nu te ingrasi in sezonul nuntilor sau petrecerilor de Craciun.

Impartaseste din experienta ta, iar daca stii o femeie ce isi face griji pentru silueta doar pentru ca este invitata la o petrecere, trimite-i acest articol.

 

 

Pana data viitoare Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!

 

Related posts: