Cum iti mentii silueta

FIT-strategii cu care ma pregatesc pentru un event sociabil, o nunta sau un party.

Eu una practic fitness cu pasiune.

Imi place sa am grija de corpul meu, sa-mi ingrijesc sanatatea cu alimente hranitoare si, ca doar sunt femeie, tin la silueta mea si vreau sa ma simt bine in pielea mea.

Pentru asta fac fitness cu regularitate si, desi nu as numi-o dieta, sunt foarte atenta la ceea ce si cat pun in farfurie.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Ei bine, fie ca e vorba de o pizza la terasa, ziua unui prieten sau chiar o nunta, mie una imi place sa fiu pregatita pentru cand dau ochii de ditamai desertul zaharos sau farfuriile pline de mancare.

De fapt, asa le sfatuiesc si pe femeile pe care le antrenez sa faca.

Pana la urma mi se pare normal sa am cateva strategii cu care ma bucur de party, de mancare si de o poveste la un pahar de vin, fara sa ma ingras in timp ce am grija de toata munca mea din sala de fitness.

Dupa cum stii, my fitness mantra suna cam asa:

Fitness-ul si alimentatie sanatoasa sunt menite sa iti imbogateasca viata si nu sa o domine.

Daca esti ca mine, stii ce inseamna sa transpiri de mama focului, sa tragi tare la exercitii si nu-i asa ca ti-e cam ciuda sa strici munca ta cu o ieseala la club sau un party spontan.

Dupa cum vezi pana si articolul acesta e destinat in special “femeilor fit“, femei care fac sport si miscare pentru un corp aratos si se hranesc constiincios: nu tin diete, nu se infometeaza, ci mananca simplu si gustos.

Frica asta sa nu cumva sa te ingrasi te face sa zici „Mmmm..ma mai gandesc“ cand primesti o invitatie in oras.

Adevarul e ca lucrurile nu sunt chiar atat de grave si te poti bucura de socializarea cu prietenii, fara sa te stresezi ca te ingrasi.

Tine minte ca ceea ce am sa iti spun in acest post nu sunt reguli, ci doar sfaturi. Pe de-o parte s-ar putea sa iti fie de mare folos strategiile mele, iar pe de alta parte s-ar putea sa fii tipa careia ii place fie dusa de val si nu isi face ganduri.

Experimenteaza cu diferite abordari si vezi ce functioneaza la tine.

 

Iata ce recomand eu ca sa iti mentii silueta in timp ce te bucuri din plin de un party:

Antrenament:

Daca ai timp, atunci neaparat sa faci cateva exercitii …poate chiar un antrenament complet.

Nu trebuie sa te dai peste cap: obiectivul este ca inainte de eveniment sa faci putina miscare.

Mie una imi place ca in ziua respectiva sa am o sesiune de gym cu indreptari sau genu strong.

Si daca nu reusesc sa ajung la sala, atunci fac acasa un circuit, un HIIT sau ceva rapid sa stiu ca m-am antrenat azi.

In functie de cum ti-ai planuit ziua, s-ar putea sa poti baga sau nu un workout.

Ideea e ca vrei sa-ti pregatesti corpul pentru nutrientii ce ii vei manca mai pe seara. Si asta e foarte important, mai ales daca vrei sa-ti faci de cap cu vreo felie mare de tort sau cine stie ce cocktail.

Exercitiile –atat aerobe cat si anaerobe- cresc senzitivitatea corpului la insulina si il ajuta sa faca fata mai bine la orice bomba calorica.

Asta inseamna ca daca ti-ai antrenat muschiuletii de dimineata, e mult mai probabil ca fursecurile ce le papi la party sa nu se depuna.

Nu te stresa mult cu partea aceasta.

Poti face o sesiune de gym completa (asa cum iti propun in Forme Fit), un circuit, o sesiune buna de sprinturi sau chiar un scurt si rapid finisher, daca chiar nu ai timp.

Iata cateva din antrenamentele mele ca idei de exercitii:

Daca cauti cateva exerciti rapide cu doua gantere, incearca acest circuit de contitionare:

 


Daca esti in natura sau pe malul mari, baga niste sprinturi rapide:

Sau, daca esti presata de timp, te-ar ajuta un finisher rapid pentru picioare:

 

Chiar te-ar ajuta mult sa bagi un antrenament inainte sa mergi la un party.
Asa stii ca ti-ai lucrat muschiuletii si clatitele cu inghetata nu o sa se depuna: te mentii, dar te bucuri de party.

 

Alimentatie:

Foloseste ziua sa te incarci cu nutritentii care iti vor lipsi pe seara. Asta inseamna in special proteine si legume.
Prima masa a zilei este o ocazie buna sa prepari o omleta bogata cu sunca si ceva legume.

OmletaCuSunca

Daca stiu ca pe seara vreau sa ma dezmierd cu o prajiturica sau cu un pahar de bautura, atunci peste zi incerc sa mananc cat mai curat, indeosebi carnita cu legume.

De ce doar carnita si legume?

Deoarece carnita e bogata in proteine care sunt satioase si promoveaza pastrarea muschiuletiilor. Si legume deoarece au putine calorii pe volum (o ditamai salata e saraca caloric) si te tin plina pentru mult timp.

Totodata, e ideal sa nu iti incepi ziua cu mese zaharoase pentru ca mai tarziu urmeaza un ospat.

Nu te stresa cu privire la frecventa meselor. Nu te vei ingrasa daca mananci 3 mese mari pe zi si nici nu vei arde grasime daca mananci mese mici si dese.

Daca te intereseaza sa fii cat mai practica alege ceea ce stii ca functioneaza la tine, insa focuseaza-te pe carnita si legume ca nu dai gres cu ele.

Eu una chiar as sugera ca inainte de eveniment sa ai doua trei zile cat mai curate din punct de vedere alimentar.

Adica sa nu mananci dulciuri, patiserii sau macaroane, ci sa iti iei portia de carbo din surse bune, gen cartofi dulci, orez, dovleac placintar, morcovi si pastarnac.

Sincer iti spun ca daca esti putin ordonata in alimentatie, o felie de tort, un pahar de Mojito si chiar si o pizza nu o sa se depuna atat de usor pe soldurile tale.

 

Atitudine:

Subiectul cel mai delicat si cu siguranta cel mai dificil aspect de stapanit cand vine vorba de having fun in timp ce tii la silueta.

In primul rand, nu te panica!

Stiu sentimentul asta foarte bine si crede-ma ca nu pica cerul daca macar pentru o seara nu esti chiar atat de stricta cu dieta ta.

Ideea unui eveniment sociabil este sa te distrezi, nu sa stai intr-un colt toata stresata si frustrata ca pe masa sunt doar bunatati ‘interzise‘?!

Daca ai fost constiincioasa, te-ai antrenat putin si ai mancat bine pana la ora aceasta, sa stii ca nu ai de ce sa iti faci griji.

Poti savura fara stres orice bunatate de desert pacatos ti se pune in fata.

Atata timp cat ai mancat ‘curat‘ si ai bagat cateva exercitii, o bucata-doua de ecler cu ciocolata nu-ti va umfla instant un colac pe burtica.

Savureaza momentul. Interactioneaza cu lumea. Zambeste.

Destinde-te si bucura-te de bunatati ca esti ai in spate obiceiuri bune care te vor mentine fit.

Pe de alta parte, daca ai lenevit toata ziua si mesele tale au fost haotice, de fast food sau cafe-latte-cioco-frisca, atunci sincer iti spun ca o pizza la terasa cu prietenii clar va promova ingrasarea.

Vezi tu, una dintre superputerile femeilor fit este sa te bucuri de bombe caloriice cu zero griji de ingrasare.

Dar stai!

Asta nu e scuza sa infuleci fara masura tot ce vezi pe masa.

Savureaza ceea ce iti face cu ochiul si bucura-te de eveniment.

Desi nu poti controla ce vei manca la un party, cu siguranta poti controla cand lasi furculita jos si cate portii mananci.

Poate ai trecut prin asta, eu cu siguranta am facut dinastea inainte, si crede-ma ca nu-i deloc fun.

Chiar daca maine nu vor mai fi, asta nu e motiv sa te indesi pana plesnesti cu cakes.

Poti manca prajituri, dar nu uita ca toata experienta tre sa fie fun si cand simti ca ti se apleaca de atata dulce, ai depasit momentul de placere.

Moderatia e arma ta suprema si ma gandesc ca nu vrei sa bolesti a doua zi cu dureri de burta .

 

Dar cum ziceam, acestea sunt sfaturile mele.

Daca tie iti place comoditatea, atunci chiar nu vreau sa te stresezi. Bucura-te de party in felul si stilul tau.

Pana la urma nu exista calea perfecta. E perfect ce functioneaza la tine.

M-as bucura sa imi spui intr-un comment mai jos ce strategii folosesti tu ca sa nu te ingrasi in sezonul nuntilor si iesirilor in oras.

Scrie-mi mai jos planul tau de actiune pentru silueta cand ajungi la party.

Hai, chiar m-as bucura sa aflu cum iti mentii silueta cu o viata sociabila plina de evenimente.

Iar daca stii vreo tipa crispata de iesitul in oras ca, vezi doamne, ea e cu sala, trimite-i acest articol in ajutor.

 

Pana data viitoare Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit!

 

 

Related posts: