Ce sa mananc seara pentru slabire

Idei de mese incluse!

Dupa ce am dezbatut pe larg intr-un articol precedent ca mancatul seara NU ingrasa , azi am sa iti dau cateva sfaturi si idei de ce sa mananci seara pentru a promova slabirea.

Inainte sa treci mai departe te invit sa parcurgi articolul de mai sus, iar in caz ca nu o faci tin sa iti reamintesc.

Mancatul seara nu ingrasa, atata timp cat:

a) nu depasesti necesarul tau caloric de peste zi (aviz celor care se tresesc mereu rontaind, gustand si infulecand pe rupte si mereu incheie ziua cu o cina copioasa) si

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

b) iei o cina sanatoasa, ce promoveaza slabirea …si nu te indopi cu shaworma

 

Ei bine, cand tii cont de aceste doua aspecte poti manca si la ora 19 si la ora 22 seara ca nu te ingrasi.

In schimb, atata timp cat mananci mult si dezordonat peste zi si inchei ziua cu o masa grea, si cu putini nutrienti (gen macaroane cu branza sau o punga de pufuleti)  iti spun sigur ca te ingrasi.

Cina ce promoveaza slabirea nu trebuie sa fie nimic sofisticat, nimic ce te tine patru ore in bucatarie sa o gatesti si nimic sec, ce te face sa arunci farfuria pe geam de scarba.

Poti manca sanatos, gustos si diversificat seara la cina, in timp ce iti pavezi sigur calea ta spre slabire.

 

Poti manca sanatos, gustos si diversificat seara la cina in timp ce iti pavezi sigur calea ta spre slabire.

 

Si daca nu ma crezi pe cuvant, uite cum a slabit Bianca 14 kilograme, fiind atenta la ceea ceea ce mananca si cu sport dupa programul de fitness de aici:

Bianca Inainte si Dupa

Bianca zice:

“Usor nu mi-a fost si inca n-am terminat. Nu ma opresc aici, vreau ca acest obicei sa-l urmez de acum incolo si anume mancatul sanatos si mersul la sala. Specific merg la sala de 3 ori pe sapt, si incerc sa mananc cat mai sanatos si anume fara prajeli in ulei de floarea soarelui, doar in ulei de cocos sau de masline si unt, fara sucuri de nici un fel, doar apa plata sau cu lamaie.

[ Poti observa usor alimentele care o ’’ajutau’’ pe Bianca sa ia in greutate, fata de cele ce o ajuta sa scape de kilogramele in plus. ]

“Am renuntat la painea alba si tot ce inseamna carbohidrati albi, mananc carbo dar doar integrali. Nu mai mananac dulciuri. Le-am inlocuit cu fructe, cand mi-e pofta de ceva dulce manc un mar sau o banana, bineinteles ca mai am si scapari cand mergem la cineva in vizita sau la un grata,r dar imediat de a doua zi imi intru din nou in ritmul meu si anume cel sanatos. Am reusit sa spun nu cartofilor prajiti, la snitel, gogosi, clatite, langosi toate chestiile astea ce le fac pt .copii pt ca stiti cum sunt copii, pe ei nu-i poti pune la regim 🙂

 

Ei bine, azi am sa te ajut cu cateva idei ce merg struna la mine si clientele mele, asa cum e Bianca mai sus, Nicoleta, Maria, Carmen, Andreea, Dorina, Cristina, Ana si multe alte romance ce chiar pun in aplicare sfaturile pe care le impartasesc aici si in programele mele de fitness.

 

Ce sa mananc seara pentru a slabi – idei de cina buna pentru slabit

  1. Somon (sau orice alt peste) cu legume inabusite

cina de slabit - somon cu legume

 

2. Salata usoara de avocado cu portocala

mese pentru slabit - salata de avocado

 

3. Cotlet de porc slab cu zuchini tras in tigaie

cina pentru slabit - cotlet de porc cu legume

 

4. Supa crema de apio si morcov a carei reteta o gasesti aici

idei de cina pentru slabit - supa de morcov cu apio

 

5. Legume colorate la tava si bucati de pui rumenite, gatite asa la bulk sa mai ramana si pentru ziua ce vine

mese pentru slabit - pui cu legume

 

 

Ok, acum ca ai vazut in imagini exemple de cina care te ajuta la slabit, hai sa iti spun cateva principii dupa care sa te ghidezi cand alegi o cina buna pentru slabit.

 

Ce sa mananc seara pentru a slabi – principii Femeia Fit de urmat:

  1. Compune-ti cina din alimente naturale, cat mai putin procesate. Aici nu gresesti cand alegi legume-de diferite culori, verdeturi si o portie de carne (pozele de mai sus fiind descriptive in acest sens).
  2. Supele si ciorbele de legume sunt o versiune de cina light, pe care o poti manca daca simti foamea, fara sa treci peste caloriile zilnice.
  3. Nu sarii peste masa de dupa antrenament, chiar daca aceasta pica seara tarziu. E foarte important sa mananci dupa exercitii si efort fizic. Atata timp cat iti consumi carbohidratii in jurul sesiunilor tale de antrenament nu trebuie sa iti fie frica ca te ingrasa, ba chiar slabesti. Vezi mai jos idei de cina dupa antrenament.
  4. Evita alimentele procesate (cu multe calorii, dar sarace in nutrienti). Aici de evitat paine, paste, macaroane, placintele, dulciuri si tot ceea ce vine in punga, conserva si plastic.
  5. Nu folosi sosuri din comert. Inlocuieste ketchup-ul cu bulion de casa, tzatzichi cu kefir si verdeturi sau fa in casa sosul de gratar. Sosurile din comert sunt pline de potentiatori de gust, zahar, sare si te impiedica sa slabesti.
  6. Daca te stii ‚rea de foame’ mai bine mananca ceva la cina, decat sa te trezesti cu noaptea in cap si sa rupi frigiderul.
  7. Mananca in farfurii mici si mananca lent masa de seara daca vrei sa slabesti. Un truc simplu, insa trecut cu vederea de foarte multe femei. Te saturi si ramai satula pentru mai mult timp cand iti mesteci bine mancarea din farfurie(si aici afli de ce).
  8. Fii isteata: gateste mai mult sa-ti ramana si pentru pranzul de maine!
  9. Cina in oras este tot o cina si ar trebui sa urmeze aceleasi principii sanatoase de mai sus.

Si un ultimul sfat:

      10. Evita sa te pui in pat cu stomacul plin si nu te indopa la cina…sau oricare masa!

 

Ce sa mananc seara pentru a slabi – idei de cina ideala dupa antrenament si exercitii

 

ok. Ai fost la sala, te-ai antrenat fortos printre gantere si aparate si, ajunsa acasa, nu stii ce sa mananci ca sa nu pierzi tot efortul din sala.

Multe tipe aleg varianta cea mai proasta si sar peste masa de dupa antrenament pe motiv ca e seara.

Pe langa faptul ca ignora principul 6 si 3 (mare greseala) isi si saboteaza toate rezultatele in slabire pentru care muncesc pe rupte in sala.

Iata stiinta fitness explicata rapid pe romaneste:

Pentru a arde grasime corporala si a avea un metabolism activ care te ajuta sa slabesti sanatos ai nevoie de muschi. Pentru asta, daca esti tipa isteata lasi deoparte alergarea si topaiala-aerobicala si  mergi la sala sa-ti lucrezi muschii intens. Nimic nou pana aici.

Dar, un adevar pe care multe femei nu il cunosc…este ca un antrenament de fitness cu gantere si greutati iti distrug muschii.

In sesiunile tale de sala si cu toate exercitiile pe care le faci, cauzezi mici rupturi in tesutul muscular.

Ei bine, pentru ca muschii sa se refaca mai mandri si mai puternici, ca Fat Frumos, au nevoie de 2 componente cheie: proteine (carne, oua) si carbohidrati buni (orez, ovaz, catof, dovleac placintar, pastarnac, etc).

Daca nu iti hranesti muschii cu o masa dupa antrenament, pur si simplu iti anulezi tot efortul din sala si ajungi cu muschii blegiti care iti tin pe loc slabirea.

In schimb, daca masa de dupa antrenament iti este formata din aceste doua componente cheie te asigur ca slabesti.

Astfel, iata idei de cina ca si masa de dupa antrenament:

 

  1. Pui marinat cu cartof dulce si varza de bruxelle – cina dupa antrenament si exercitii

cina dupa antrenament - pui cu cartof dulce

 

2.  Somon cu quinoa si salata, ce merge la fix cand nu ai apetitul mare

masa dupa antrenament - somon cu quinoa

3. Ovaz fiert in lapte si bucati de banana…ce-i drept o idee de cina dupa antrenament mai saraca in proteine, dar te mai uiti cand poftesti ceva dulce?!

cina dupa antrenament - ovaz cu banana

 

 

Uite, ai mai sus atat idei de cina bune pentru slabit, cat si sfaturi valoroase si usor de aplicat pentru a nu te impotmoli in detalii.

Dupa cum vezi, ideile de cina nu sunt sofisticate, nu sunt seci si cu siguranta nu iti iau ore intregi sa le gatesti.

Toate exemplele de cina buna pentru slabit se bazeaza pe principiile pe care le-ai parcurs mai sus si pe care le gasesti muult mai in detaliate in programele de alimentatie si exercitii pentru slabire si tonifiere.

Forme Fit Gym Ghidul Femeii la Sala de Fitness

Am realizat aceste pachete special pentru femei asa ca mine: tipe ce vor sa ajunga in forma lor cea mai buna, dar fara sa tina diete prostesti si sa rabde foame.

Pe langa faptul ca imi indum clientele de ce alimente sa se fereasca sau ce sa puna tot mai des in farfurie, daca vor slabire, le ajut sa decopere cand si cat sa manance pentru a da jos kilogramele in plus, rapid si fara efort.

Daca esti mamica ce vrea sa slabeasca acasa iti recomand pachetul complet de aici, iar daca esti gagica ce iubeste sala de fitness si inca nu ai descoperit cum, cat si ce sa mananci sa iti sculptezi un trup fit iti recomand sa arunci un ochii peste sistemul de aici.

 

Bun…si inainte sa te las…Scrie-mi in comentarii mai jos un singur principiu (dintre cele 10 de mai sus) care a facut click la tine si iti propui sa il pui in aplicare la cina de azi.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si inspira-te din aceste idei de cina pentru slabit.

Related posts: