o talie definita

5 sfaturi utile si practice pentru a-ti mentine rezultatele in fitness, chiar daca tii post.

De cateva zile am intrat in post. E postul Pastelui, insa strategiile pe care am sa ti le spun astazi, le poti folosi si in postul Craciunului sau cel al Sfintei Maria, astfel incat sa nu iti pierzi complet toate schimbarile corporale si rezultatele obtinute, pana acum, in fitness.

Spun sa nu iti pierzi complet rezultatele in fitness, deoarece vreau sa cred ca deja stii cum:

Muschi sunt cea mai mare avutie a ta daca vrei sa slabesti, sa iti conturezi o silueta cu forme de sirena sau sa iti fie usor sa te mentii, chiar daca nu esti super restictiva cu alimentatia.

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

 

Muschii sunt motorul tau metabolic si ei sunt cei care ard calorii si te ajuta sa slabesti.

Dar muschi sunt de fapt carne.

Masa musculara este, se mentine si creste cu carnita pe care o ai in farfurie.

Nu din varzaraie, nu din corn cu iaurt si cu siguranta nu din cartofi prajiti.

Postul presupune sa tai de pe lista proteinele de origine animala, ceea ce va avea urmari asupra nivelului de energie, senzatiei de saturatie, caloriilor, poftelor si, nu in ultimul rand asupra, tonusului muscular.

Personal nu sunt o tipa care sa tina post de mancare din motive religioase, insa respect si nu judec persoanele care o fac.

Ba mai mult, am multe cliente care tin post, iar sfaturile pe care le vei auzi azi, sunt exact cele care le-am dat si lor.

Inteleg ca poate am sa ‘deranjez’ anumite credinte, insa de la mine vei auzi mereu sa optezi pentru varianta de mijloc a postului.

Varianta in care iti purifici corpul spiritual, devii un om mai bun si mai apropiat de cei din jur, sapte zile din sapte, insa tii post de mancare doar Miercuri si Vineri.

Si inainte sa arunci cu pietre, poate ar fi bine sa afli:

 

‘Ce efect are asupra organismului excluderea totala a proteinelor animale pentru 7saptamani in combinatie cu programul de fitness pe care il urmez?’ – o intrebare pusa de Madalina, in grupul clientelor mele.

Madalina fiind o tipa care nu a vazut rezultate in fitness cu antrenamente pe grupe musculare si acum urmeaza cu succes planul de exercitii pentru forme feminine din Forme Fit GYM.

 

Forme Fit Gym Ghidul Femeii la Sala de Fitness

 

Iti voi spune tie ce i-am spui si lui Mada:

Cum in perioada de post vei papa zero proteine complete din carne, oua si bag mana in foc ca nu te vei stresa cu suplimentarea de pudra proteica (ceea ce ar mai stopa din efectele de mai jos), inevitabil vei incepe sa pierzi din masa musculara…. atat de greu construita de femei cu exercitii si fitness.

Pe cantar probabil vei fi mai usoara si happy, BUT….

Vei avea mai putina energie la exercitii si muschiuletii tai tot mai putine resurse sa se refaca (muschii se refac cu carnita).
Vei incepe sa mananci mai multi carbohidrati, lucru inevitabil pentru ca majoritatea retelor de post pe care le cunosti sunt cu multi carbsi si pana la urma trebuie sa pui ceva in stomac…..
Cu muschi mai slabiti, fara tonus PLUS mese frecvente pe baza de cartofi, paste, paine cu unt si ceai, incepe spirala ingrasari.

Platou, schimbari corporale tot mai putine, lipsa de saturatie dupa masa, stare de moleseala si lipsa de energie.

Haine mai stramte, mai multa pufosenie, ca ti-ai pierdut din tonusul muscular, si uite asa ti-ai pierdut rezultatele in fitness, esti back to the beginning sau chiar ai un metabolism mai lent in slabire, cu aceste  7 saptamani divine de post.

Eu una doar iti spun toate aspectele fizice si consecintele pe care le are asupra corpului tau, insa este total alegerea ta cum hotarasti sa tii postul religios.

Pentru ca urmaresti Femeia Fit si presupun ca esti tipa activa, care face exercitii si vrei sa ajungi la versiunea ta cea mai buna si o silueta fit, tin sa afli azi sfaturile mele practice si utile care te vor ajuta sa te mentii si sa nu te ingrasi in perioada de post.

 

Ce mananci in zi de post. Sfaturi practice si utile sa nu iti pierzi rezultate in fitness

 

1.Nu manca soia in nici un fel si sub nici o forma. Inteleg ca ai auzit vorbe cum ca soia inlocuieste carnea, insa ceea ce probabil nu ai auzit este ca: soia contine mult estrogen, te impiedica sa construiesti muschiuleti si promoveaza depunerea de grasime pe burtica. Nu iti recomand soia, lapte de soia, produse pe baza din soia sau produse care au urma de soia in compozitie (unele mezeluri, sosuri din cometz) nici in post, dar nici in alte zile.

pentru slabire evita produsele de soia

2.Alege sa faci exercitii si sa te antrenezi in zilele in care NU tii post: Luni – Joi&Sambata sau Marti-Joi-Sambata. Cu strategia aceasta te asiguri ca le dai muschiuletilor tai proteinele de care au nevoie sa se refaca si ai suficienta energie sa faci antrenamentele in forta. Exercitiile si fitness-ul cauzeaza mici rupturi in fibra musculara. Pentru ca muschiuletii tai sa se refaca si sa infloreasca ca Fat Frumos, au nevoie de o portie de proteine complete imediat dupa sesiunea de efort (un aspect in care gresesc multe femei). Daca te antrenezi Miercuri si Vineri, in zi in care nu mananci carne si oua, muschii tai nu au din ce sa se refaca si isi pierd din tonus. Bati pasul pe loc, ba chiar pierzi rapid toate formele tonifiate si tari, pentru care te-ai chinuit luni la rand cu fitness.

 

3. Incearca sa mananci cu 30% mai multa carnita fata de cat mananci in mod normal, in zilele de non-post. Daca in mod normal mananci 3 portii de carnita pe zi ( omleta la mic dejun, un piept de pui la pranz si o bucata de somon la cina) incearca ca in perioada postului sa mananci de exemplu o bucata si jumatate de somon la cina. Fa asta in zilele de Luni, Marti, Joi, Sambata si Duminica, astfel incat peste saptamana sa echilibrezi putin balanta de proteine si sa anulezi lipsa acestora de Miercuri si Vineri.

 

4. Daca nu reusesti sa faci asta, te indemn sa suplimentezi alimentatia cu pudra proteica din surse vegetale. In mod normal n-as mentiona nimic de pudra proteica si inainte sa te gandesti sa dai be gat un shake de proteine, tot timpul am sa iti spun sa consumi mancare solida….. DAR pentru ca esti in zi de post, cand nu mananci carne, suplimentarea cu pudra proteica este o cale buna sa nu pierzi muschii definiti, construiti atat de greu cu exercitii.

Am cautat, dar in magazinele naturiste romanesti nu am gasit o pudra proteica buna in concentratie si buna ca pret. Cannah si alte brand-uri au 40gr de pro/100de gr pudra (foarte putin) si costa enorm. Eu sunt clienta fidela a celor de la BulkPowders si acestia au pudra proteica de mazare sau pudra proteica de orez foarte buna. Ti-o recomand deoarece nu are indulcitori si are o concentratie de 80gr pro/100gr de produs. Cu transport cu tot (ajung in 4zile in tara) iti iasa mai ieftin si mai bine la buzunar, decat altele de pe la noi … iar faza faina este ca iti poti comanda ulei de cocos, Omega 3 sau alte suplimente nutritive de la ei sa iti fie livrate acasa.

Apasa aici pentru variantele de proteine vegetale (mazare sau orez) pe care ti le recomand.

In caz ca apelezi la suplimentarea cu pudra proteica vegetala in perioada de post, iti recomand doua portii in zilele de post (Miercuri si Vineri) si cate o portie in celelalte zile.

 

  1. Nu exagera cu carbohidratii in zilele de post. Aici multe femei gresesc. In loc de cartofi fierti sau orez, opteaza pentru legume la cuptor si 5-6masline, o salata cu avocado, un ghiveci de legume gustos sau baghete de ardei cu hummus. Opteaza pentru legume combinate cu grasimi sanatoase si satioase si foloseste retele de post cu cartofi, paste sau paine ca ultima, ultima resursa.

 

Hummus cu legume

 

Ahhh…si ca o alta bonus sugesti care te va ajuta mult la sanatate pe perioada postului: NU folosi ulei de floarea soarelui, ulei de samburi de struguri, rapita sau porumb la gatit. Da sunt ieftine, insa sunt uleiuri vegetale, tinute cu lunile pe raft ce cauzeaza stres oxidativ si duc la inflamatii in corp. Uleiul de cocos sau uleiul de masline, in sticla inchisa la culoare, sunt versiunile sanatoase de uleiuri pentru gatit pe care le foloseste o femeie fit in zi de post.

 

Ai mai sus sfaturile mele practice si exact ce sa mananci in zi de post pentru a nu te ingrasa si a nu-ti pierde rezultatele, pentru care ai muncit atat de mult, in fitness.

Citeste-le, adapteaza-le si foloseste-le asa cum se potrivesc mai bine la tine.

Daca esti frustrata ca nu stii ce alimente sa eviti si nu ai dubuit ce sa mananci inainte sau dupa exercitii pentru a grabi arderea de grasime corporala sau cum sa mananci, cand nu faci sport, pentru a nu te ingrasa, te indemn sa arunci un ochii peste Ghidul Nutritional si strategiile alimentare moderne pentru slabire, din pachetul de fitness Forme Fit Gym.

 

Inteleg ca esti o tipa religioasa, insa ajustand usor acest obicei de post alimentar, pentru a-ti mentine silueta si sa nu ingrasa, nu cred ca ii superi chiar asa de rau pe Zei.

Lasa-mi un comentariu mai jos, spune-mi daca ai gasit acest articol valoros si care dintre cele 5 puncte de mai sus le vei folosi in alimentatia ta in post.

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, sa Fii Puternica si folosind aceste strategii alimentare in zi de post sa lupti pentru a ajunge Femeia Fit!

 

 

Related posts: