Antrenamente pentru Fete

 

Pierzi daca nu le incerci in 2017 !

A trecut o saptamana si ceva de cand am lansat seria 7 zile de exercitii acasa pentru un corp fit in Bootcamp.

Uite aici poti sa iti rezervi un loc.

 

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Ca sa intelegi mai bine…

Bootcamp-ul Forme Fit Acasa este o provocare de fitness initiata de mine, Femeia Fit, pentru toate tipele ce vor sa slabeasca cu miscare acasa.

In aceasta pro-Bootcamp-vocare timp de 7 zile participantele primesc zilnic pe tava cate un antrenament de slabire si tonifiere nu mai lung de 12-15minute.

 

Ca sa fac lucrurile si mai usor de urmat, am pus fiecare workout intr-un video material in care le explic mura-ngura ce exercitii sa faca si cum sa le faca corect sa nu se accidenteze, videouri pe care le poti urma lejer de te telefon, tableta sau computer…

Si ca sa sustin tipele mai indeaproape (sa urmeze cap coada aceasta saptamana de exercitii si sa nu se lase balta) am creeat un grup de sprijin si suport cu alte femei care trec prin bootcamp.

Si totul, TOTUL GRATUIT!

Pentru tipele hotarate sa mai dea jos din sunculite si sa isi intareasca corpul, acest bootcamp este ca “aur primit pe tava”

Ei bine…

Desi o parte frumoasa dintre participante trag tare, transpira de numa si fac zi de zi antrenamentele pentru slabire si tonifiere cot la cot cu mine.

Majoritatea dintre fete trec prin bootcamp ca rata prin apa.

Se inscriu – e gratuit cum iti zic- fac 1, maxim 2 zile de exercitii si apoi bootcamp-ul devine un alt lucru inceput si neterminat in incercarea lor de slabire

ZERO implicare si angajament din partea lor…..

(si cele care se simt cu musca pe caciula acum, stiu ca pentru ele vorbesc)

 

Ba mai mult, obraznicia sa-mi scrie ca vorbesc prea mult in video-uri, video-urile mele!!!

 

Clar, inteleg situatiile extreme si n-as putea sa ma pun in papuci mamei care are doi prunci de crescut sau a caseritei de la Auchan ce lucreaza pana la ora 19, doar ca apoi sa fuga cu mancare la spital la mama.

 

Insa sa fim serioase ca… 90% dintre noi nu suntem acolo.

 

Si atunci?!

Ce te impiedica frate sa lupti cu toata fiinta sa slabesti, sa-ti imbunatatesti aspectul fizic si sa ajungi o versiune mai buna a ta?

Mai ales cand primesti totul, gratuit pe tava!!!!

 

Demonii?

Fricile tale ca nu esti demna de reusita?

Minciuna gogonata care ti-o spui ca n-ai sa te descurci?

Sau credinta idioata ca exista scurtaturi si diete minune in slabire?

 

Am invatat multe din bataliilor mele cu kilele in plus si toata viata am sa invat.

Lucrand cu sute de femei din toata tara (lumea) sa scape de kilogramele in plus, am observat o multime de aspecte despre psihologie si motivatie.

Sunt deschisa si mereu iti transmit ceea ce invat, ceea ce descopar, ceea ce experimentez si practic in fitness, nutritie si atitudine pentru un corp fit aici pe blog.

 

Dar astazi vreau sa pun accentul pe doua dintre lectiile cele mai valoroase

Aceste “invataminte Femeia Fit” vor face diferenta daca reusesti sau NU in incercarile tale de slabire si lupta pentru un corp aratossanatos.

 

Ti le spun pentru ca demaram in viteza catre 2017 si simt ca trebuie sa le re-auzi.

De fapt…

Merita sa le auda orice tipa ce pune mereu alte lucruri in fata ingrijiri corporale si o prinzi lamentandu-se la colturi ca-i grasa.

Ahh…si daca crezi ca scriu sau vorbesc prea mult, nu uita ca esti libera sa iesi de pe site si sa nu ma mai urmaresti.

Pana una alta, obiectivul meu nu este sa plac tuturor, ci sa am un impact asupra tipei ce cauta sa ajunga la o versiune mai buna a sa si stie ca fitness-ul si miscarea este o parte vitala din reusita!

 

In primul rand e bine sa stii ca:

Nu exista momentul perfect si ziua “cand viata se mai calmeaza“ s-ar putea sa nu vina

Asteptand ”momentul perfect” si ziua in care lucrurile din viata ta se calmeaza este pierdere de vreme si o frectie la picior de lemn!

O strategie irealista si ineficienta care te tine blocata in a acelasi corp pufos, gras si gelatinos cu caderi de energie dupa pranz si lipsa de chef sa traiesti viata cu adevarat.

Azi, acum si acesta este cel mai perfect moment sa incepi orice iti propui!

Maine nu vei avea mai putin de lucru, mai putine sedinte, mai putine locuri in care trebuie sa mergi si mereu va trebui sa ajungi la cumparaturi inainte sa te pui sa gatesti.

 

In al doilea rand deschide ochii si realizeaza ca:

Nu poti fi o luptatoare, daca adopti mereu postura de victima!

Invatand sa ne eliberam de rolul de victima, oricat de justificat pare uneori el, ne vom elibera de suferinta, frustrare si autostres.

Cu atitudinea de luptatoare pasesti inevitabil in propria putere – un loc in care durerea ne intareste si ne da incredere, in loc sa ne fure sclipirea.

Din acest loc vom creste, ne vom dezvalui si vom transforma durerea intr-o forta de energie care ne propulseaza, in loc sa ne paralizeze.

 

De unde vine indemnul meu pentru tine de azi:

 

Opreste-te din a fi victima si fa azi un singur antrenament pentru a-ti imbunatati silueta!

 

Iar daca nu stii de unde sa incepi, iata sugestiile mele.

 

2 Metode sa incepi 2017 cu dreptul in fitness

 

Optiunea A.

Inscrie-te in Bootcamp-ul Forme Fit Acasa. Foloseste-ti determinarea si avantul pentru a face  7 zile de exercitii pentru un corp fit acot la cot cu mine si cu alte femei asa ca tine

bootcamp-forme-fit-acasa

 

In cazul in care te antrenezi in sala de fitness sau nu vrei sa intri in bootcamp, atunci…

Optiunea B.

Ia unul dintre cele 6 antrenamente pentru fete pe care ti le-am pregatit mai jos si fa unul chiar acum

 

Am sa listez circuitele si antrenamentele in ordinea nivelului de dificultate, de la “potrivit pentru incepatoare in fitness“ catre „ideal pentru fete avansate

Ok, esti gata sa incepem?

 

6 Antrenamente pentru Fete si Forme Fit realizate in 2016

 

  1. Exercitii de slabit cu greutatea corpului – Circuit Pike

Incepem cu unul dintre cele mai placute si lejere circuite pe care le-am facut in 2016. Ne lucram picioarele, abdomenul, umerii, fundul si bratele cu doar patru exercitii. Partea buna este ca lucram si stapanim aceste miscari cu greutatea corpului si nu ne complicam cu gantere sau haltera.

      2.  3 Exercitii in 5 Minute la Munte – Tonifiere si Miscare Afara

Nu-i asa ca titlul acestui antrenament iti da impresia ca e o joaca?!

Ei bine, te asigur ca sunt 5 minute, dar nicidecum o joaca. In acest antrenament facem exercitii combinate, de doua sau trei miscari, contra timp. Principiul este simplu: pornesti un cronometru de la 5 minute si tintesti sa faci cat mai multe runde. Ia hai sa vedem cate iti iasa tie azi.

      3. Circuit Amstel – Exercitii pentru tonifierea corpului

Ai auzit de mersul ursului? Dar ai auzit de mersul viermelui? sau ce zici de Genuflexiuni in Stea? Amstel, un circuit de 12 minute (cu tot cu pauza de 1 minut intre runde) te lasa cu picioarele in pioneze si leoarca. Descopera aceste exercitii ce le poti face oriunde.

 

     4. Circuit Rapid de Tonifiere cu 2 Gantere

Trecem usor la lucruri putin mai avansate si punem mana pe 2 gantere. Circuitul de tonifiere de mai jos este usor de realizat pentru incepatoare si bestial daca esti ceva mai avansata. Foloseste doua gantere de cel putin 8kilograme.

     5. Kile mai putine si muschi tonifiati cu Altas

Atlas este unul dintre antrenamentele acelea cu care dezvolti o relatie de iubire/ura. Ba il iubesti cat de eficient e sa iti intareaca formele, ba il urasti cat de mult stoarce sufletul din tine. Potrivit doar daca ai incercat primele 4 antrenamente pentru fese de mai sus si le-ai facut fata.

 

 

si ultimul…

     6. Exercitii de Slabit Rapid in 10 Minute de Hiit Blast

Acest ultima antrenament este ceva mai avansat. Ti-l recomand doar daca practici fitness-ul de mai mult timp si ai dexteritate la exercitiile din acest circuit. Chiar daca e scurt de 10 minute, nu te astepta sa fie usor. Transpiram si dam un blast slabirii cu acest Hiit!

 

 

Ce zici?

Ai suficiente exemple cu care sa incepi cu dreptul 2017?

 

7 zile de antrenamente Strong si Sweaty in Bootcamp Forme Fit Acasa (cu alte cuvinte 7 antrenamente) PLUS aceste 6 circuite si Hiit-uri de mai sus realizate special pentru femei si forme fit.

Eu zic ca nu puteai nimeri mai bine decat pe articolul de azi.

Hai, pune-te pe treaba!

Nu-si fac efectul daca le vezi aici pe blog.

Ia un antrenament si fa-l chiar acum.

Nu exista un moment mai perfect decat acesta si zic ca e timpul sa scoti la iveala spiritul tau de luptatoare!

Iar daca mai ai timp si nu esti pe fuga, m-ar bucura sa imi scrii mai jos care dintre circuite ai facut si cat de greu ti s-a parut.

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si fa din 2017 un an pozitiv si sportiv!

 

 

 

Related posts: