Greseli pentru care nu slabesti

Nu slabesti? Verifica daca faci aceste 8 greseli!

 

Daca vrei sa slabesti si nu reusesti, vreau sa identifici si sa elimini piedicile care te trag inapoi si nu te lasa sa scapi de grasimea de pe burta, lucrurile care iti pun bete in roate si nu te lasa sa ai coapse subtirele sau greseli, pe care continui sa le faci, ce iti opresc slabirea.

De-alungul timpului am observat ca majoritatea femeilor care vor sa slabeasca fac,  fara sa isi dea seama, multe dintre lucrurile de mai jos care le saboteaza slabirea.

 

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Unele greseli sunt evidente si le poti indrepta instant, altele sunt mai subtile si se furiseaza in viata ta de zi cu zi fara sa iti dai seama ca incet, da sigur, te impiedica sa dai jos din colacei, sa arzi grasimea de pe coapse, sa scapi de aripioare, sa ai brate tonifiate sau trupul acela definit si subtirel dupa care tanjesti.

Daca faci toate lucrurile cum trebuie si tot nu slabesti, esti frustrata, te apuca draci, si disperata ca nu mai stii ce sa faci sa scapi de cateva kile, te indemn sa parcurgi lista de mai jos, sa vezi ce se aplica la tine si sa iei actiune sa indrepti situatia:

 

#1. Nu slabesti pentru ca…esti atenta la cat mananci si nu la ce mananci.

 

Multe tipe imi spun: “Nu reusesc sa slabesc, desi nu mananc mult peste zi.

Si cand le intreb ce mananca imi zic: Pai, de dimineata am bagat rapid doi biscuiti si o cafea, la pranz un iaurt si un pachet de Bake Rolls ca nu am reusit sa ma dezlipesc de birou, iar pe seara niste salata gata preparata din  supermarket, din aia light sa nu se puna.”Calitatea vs Cantitatea

 

Ei bine, nu deageaba e vorba aceea: calitate inainte de cantitatea.

 

Deageaba mananci tu cantitati putine din alimente proaste ca nu ai cum sa slabesti! Nu ai cum sa te faci zana daca mananci porcarii.

 

Stii ceva?! Organismul nostru e foarte destept!

Si deageaba il minti cu cantitati mici din alimente proaste, alimente pline de zahar (biscuiti, dressing de salata) rontaieli cu faina si ulei vegetal (combinatia mortala pentru multa celulita) sau mancare de fast food cu maioneza cat cuprinde, ca el nu va incepe sa arda grasime si sa dea jos kilograme.
Din contra, o alimentatie in genul acesta nu te slabeste, ci iti deregleaza functiile naturale ale corpului, iti opreste slabirea si incet-incet iti imbolnaveste organismul….de aici: balonari, moleseli, ameteli, ceata mentala, lipsa de energie si in timp alte boli mai grave.

 

Alege mereu calitatea in schimbul cantitatii.

Consuma alimente proaspete! Alimente naturale cu viata scurta pe raft asupra carora omul a intervenit cat mai putin.

 

Pune in farfurie: carne, peste, oua, legume si verdeturi (din toate, cat mai variate) avocado, ulei de masline, ulei de cocos, alune, migdale, nuci, unt si alimente cat mai naturale.
Exemple de mese de calitate, care iti vor aduce slabirea si te vor ajuta sa dai jos colacelul de pe burta arata asa: mic-dejun: o omleta cu ceapa verde, ardei si spanac, pranz: copanele de pui la cupor cu legume inabusite in unt, si cina:  o tocanita de vita cu rosii, langa orez si varza murata.

 

#2.  Nu slabesti pentru ca…iti cumperi prostii de care stii ca trebuie sa te feresti.

 

Mie una piedica asta mi se pare cea mai evidenta, dar ai fii uimita sa vezi cata lume o neglijeaza.

E logic!

Daca nu vrei sa o mananci, nu o cumpara!Alimente nesanatoase

Daca nu vrei sa mananci biscuiti, nu ii cumpara!

Vrei sa te feresti de saratele si rontaieli, nu le cumpara!

Vrei sa nu mai bei Cola, nu il cumpara!

Vrei sa stai departe de tentatii, nu le cumpara!

Atata timp cat sunt in casa, aproape de tine si stii ca le poti avea doar cu o tura prin bucatarie, le vei manca cu siguranta.

Daca nu le ai in casa si trebuie sa te imbraci, sa cobori pana jos, sa mergi o strada intreaga pana la magazin cand afara toarna cu galeata sau e cald de mori, va fii mult mai greu sa scapi in tentatii, in ciocolatele sau prajiturele.

Nu iti fa viata mai grea de una singura si nu pune in cos ceea ce stii ca nu iti face bine.

 

#3. Nu slabesti pentru ca…nu dormi suficient si nici calitativ.

 

Odihna si somnul sunt vazute de majoritatea oamenilor ca si un inconvenient, ceva ce abia astepti sa treca, astfel incat tu sa iti vezi de viata.
Somnul iti influenteaza slabirea, la fel de mult ca alimentatia si sportul si sunt nenumarate studii care arata ca un somn de calitate si la ore bune, e vital pentru o greutate corporala optima.
Cand organismul e obosit, nu arde grasime!Sweet dreams

 

Femeile, care sunt in urma cu somnul, obisnuiesc sa manance mai mult peste zi, doar pentru a compensa lipsa de energie. Lipsa de somn iti da si poftele alea necontrolabile de ceva dulce sau ceva sarat.

 

Daca vrei sa slabesti dormind si sa ai un somn de calitate: nu bea cafea dupa ora 14:00, lasa Facebook-ul de-oparte,  inchide-ti televizorul cu cel putin 30 de minute inainte de somn si ia o carte in mana, fa cat mai intuneric in camera in care dormi si incearca sa tintesti catre 7-8h de somn pe noapte.

 

#4.  Nu slabesti pentru ca…iti ignori pe deplin muschii si te bazezi pe cardio ca sa topesti grasime.

 

Vreau sa retii urmatorul aspect important: muschii sunt cei care ard calorii, topesc grasimea si te scabesc (muschii sunt tesutul activ). Grasimea corporala nu face nimic, doar dospeste!

Cardio vs Exercitii

 

Daca vrei sa slabesti, daca vrei sa arzi grasime de pe coapse, burta sau brate si sa nu te mai ingrasi, atunci scopul tau ar trebui sa fie sa iti mentii muschiuletii actuali si sa dezvolti alti.
Cardio-ul, clasele de aerobic si topaiala pe stepper iti stimuleaza sistemul cardio-vascular sa pompeze sange si sa te faca sa rosesti, dar nu face nimic pentru mentinerea sau dezvoltarea muschilor.
In schimb alege sa faci SI exercitii care iti stimuleaza muschii:

 

Exercitii acasa:  flotari cu mainile elevate, flotari din genunchi, genuflexiuni,  genuflexiuni bulgaresti, indreptari intr-un picior, thrustul soldului intr-un picior, podul fundului si circuite care sunt cuprinse in categoria de Antrenamntele de pe site.
Exercitii la sala:  fandari din mers, genuflexiuni cu gantera la piept, podul fundului cu bara, impins de la piept cu gantere, tractiuni la aparat, impins pentru umeri, step-up cu gantere, indreptari cu bara.

 

#5. Nu slabesti pentru ca…lasi o masa proasta sa iti strice toate planurile de slabire

 

O gura de mancare ‘nu tocmai conform plan’, nu iti strica o intreaga masa!

O masa ce se abate de la lista, nu iti strica intreaga zi!

O zi in care sari calul, nu iti strica intreaga saptamana!

Daca te prinzi ca o iei pe aratura cu o gura de ceva interzis, cu o masa pacatoasa sau ai o zi proasta in care nu reusesti nicicum sa te tii de plan, aia nu inseamna sa-ti bagi picioarele, sa renunti si sa astepti Lunea pentru a incepe din nou.

OK!

Ai mancat ceva ce nu trebuia, te-ai scapat in prajiturica si ai infulecat din pachetul de pufuleti, dar aia nu inseamna ca trebuie sa continui si sa-ti sabotezi slabirea.
NU lasa constient sa se lege si o gura sa devina o masa, o masa o zi si o zi stricata o saptamana intreaga. Opreste-te! Constientizeaza ca nu e chiar atat de grava situatia si indreapta-te pe calea cea buna, revin-o la planurile tale si nu lasa o masa proasta sa iti opreasca slabirea.

 

#6. Nu slabesti pentru ca…folosesti alimentele dietetice pe post de alimente de slabit.

 

Cumperi produse etichetate cu “light”, “dietetic”, “fara grasime”, “0% grasime” in speranta ca aceste alimente te vor ajuta sa slabesti.

 

Ei bine nu e chiar asa!Biscuiti Sugar free

Cola Light este tot Cola!

Biscuiti sugar free, nu au zahar, dar tot au indulcitori artificiali sau zaharina!!!

Iaurtul cu fructe, chiar daca scrie mare pe el DIETETIC, e plin de zahar, iar sosurile din comert, chiar daca fara grasime, au in compozitie o lista lunga de E-uri si sare.
In aceste alimente ingredientele, indulcitori, potentiatori de gust sunt combinati in asa fel incat sa iti deschida apetitul si tu sa iti doresti sa mananci mai mult.

Chiar si dietetic, daca mananci mai mult, tot se pune!

 

Chiar daca pe eticheta din fata scrie “light”, “dietetic”, “fara grasime”, verifica eticheta din spate pentru ingrediente impotriva slabirii: zahar, indulcitori artificiali (tot ce se termina in -oza), sirop sau amidon de porumb, glutamat de sociu,caragenan, simbolul E, etc….si nu pune in gura astfel de alimente…pune in aplicare sfaturile de la punctul 1 cu alimente naturale.

 

 

#7. Nu slabesti pentru ca…in weekend sari calul si o iei pe aratura.

 

 

E adevarat ca weekend-urile inseamna time-off de la scoala, servici si alte obligatii de genul, dar nu inseamna un time-off de la dieta.

 

Cu toate vrem sa ne relaxam peste weekend si DA, o masa din cand in cand sau chiar o zi pe saptamana in care nu mananci perfect se accepta, insa sa ai doua zile de dezmat una dupa alta, iti saboteaza slabirea!

Facem destul de des aceasta greseala, inclusiv eu recunosc, sa mancam prost peste weekend: un latte cu fetele, o gura-doua-trei din inghetata iubitului, o pizza cu prietenii,  iar daca adaugi alcool si nopti pierdute, ti-ai batucit calea inapoi catre kilograme in plus.

 

Nu iti pierde din ochii obiectivul >>> SLABIREA <<<  nu lasa o masa proasta sa iti saboteze slabirea.

 

Fii pregatita si nu rupe frigiderul peste weekend.

Profita de timpul liber din weekend pentru a gati noi retete delicioase si adauga activitati care ard calorii: sala, clasa de dans, biciclat, mers pe jos, plimbari prin parc.

 

#8.  Nu slabesti pentru ca…ciugulesti toata ziua!

 

Mese multe si dese este o solutie buna de slabit.

Dar cand ciugulesti cate ceva toata ziua – o mini-merdenea in pauza, o bombonica de la colega, o mana de alune de la bar, linsul blidelor cand faci o prajiturica – te pot arunca mult peste necesarul tau de calorii zilnice.

 

Ciugulind, ajungi sa mananci mai mult decat ai nevoie si mai mult decat arzi!

 

Alege sa mananci sanatos la mesele principale, apeleaza chiar si la gustari daca simti ca ai nevoie, ia o gura de apa si abtine-te sa fii in permanenta cu mana in rontaieli, bombonele sau pufuleti.

 

Uite ai mai sus 8 greseli pentru care nu reusesti sa slabesti.

Citeste-le si fii atenta daca nu cumva le faci, constient sau inconstient, deoarece pun pariu ca ele stau in calea slabirii tale.

Ele sunt motivul pentru care nu slabesti si inca ai grasime pe burta, coapse groase si pline de celulita sau brate moi.

Pe langa acestea, nu pot sa ma abtin si sa nu adaug punctul numarul #9.

Un aspect pe care lumea comoda, lenesa si fricoasa sa investeasca o farama de efort, il ignora.

 

#9. Nu slabesti pentru ca…nu faci sport si exercitii

 

Nu slabesti pentru ca nu faci sport!

 

Poti fii mai slaba si usoara la cantar infometandu-te sau mancand prostii, dar grasimea corporala nu o sa dispara.

Daca tii dieta si nu faci miscare, vei fii mai slaba, dar vei fii o skinny fat girl – cu alte cuvinte o varianta mai marunta a aceleasi persoane grase.

Nu uita, ca muschii sunt cei care ard calorii si topesc grasime corporala!

Ei sunt cei care iti dau forme tonifiate si definite si un corp gratios.

Fara ei, slabesti pe cantar, dar risti sa ramai cu piele lasata, picioare si brate pufoase si fund fara forme.

Tocmai de aceea, fa sport si exercitii pentru a arde colacei de pe burta, dunele de grasime de pe coapse, aripioarele si grasimea de la sutien.

Fa exercitii fizice si sport daca vrei sa slabesti si sa slabesti sanatos.

 

Pentru asta te indemn sa te uiti peste pachetele speciale de slabire si tonifiere pe care ti le ofer. Apasa link sau poza de mai jos pentru a-ti lua exemplarul tau:

 

Fese Ferme – pachetul unui corp definit cu exercitii acasa,

(pentru tine daca vrei tonifiere in propria sufragerie)

Fese Ferme-Program Antrenament pentru Acasaprecum si in

Forme Fit – ghidul femeii moderne cu exercitii la sala

(pentru tine daca vrei sa slabesti cu exercitii la sala)

 

Forme Fit - Sistemul

 

Pana data viitoare te incurajez sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa incerci sa ocolesti greselile care iti saboteaza slabirea.

 

 

 

Related posts: