Nu ma ingras de Paste

Le poti folosi si tu!

In mai putin de 5 zile Pastele e aici!

Zile libere de la serviciu, sali de fitness inchise, mese pline de bunatati si zeci de feluri de prajituri care mai de care mai seducatoare pentru poftele tale.

Pentru cele care au tinut post, zilele ce urmeaza sunt un dezmat: friptura de miel cu leustean, drob de miel in tava, ciocnit de oua vopsite sau sunca fiarta cu sos de hrean, asa cum e la mine in banat.

Ce mai!

Hei, am creeat un ghid cu exercitii pentru ridicarea fesierilor!

DESCARCA GRATUIT:

Ridica-ti Fundul Ghid de Exercitii pentru Fese Bombate si Ferme

Spune-mi unde te antrenezi mai des si iti trimit ghidul prin email:

Nici macar nu trebuie sa fii tinut post, ca deja imi ploua in gura numai cand scriu despre aceste delicatese si ma gandesc cat de gustoase sunt.

As manca din toate. As gusta din toate. Si cum sa refuz pe matusamea cand imi intinde tava cu cozonac cu mac, favoritul meu.

Dar, asa cum probabil banuiesti, frica cea mare este ca nu cumva sa ma ingras.

Ar fi pacat sa ma pierd in platouri, sa o iau pe aratura si dupa 4 zile de Sarbatoare sa ma trezesc cu 4kile in plus. Bummer!

Ei bine, lucrul acesta te asigur ca nu se va intampla!

Si astazi am sa iti zic si tie strategiile mele blindate, care te vor ajuta sa nu te ingrasi de Paste.

Crede-ma, nu le-am stiut de la inceput!

Am incercat, am ajustat si doar experiemntand pe propria silueta am ajuns sa perfectez cateva mici trucuri ce m-a ajuta sa nu ma ingras de Paste…sa nu ma ingras de Craciun, sa nu ma ingras in concediu sau cand sunt plecata in lume cu laptop-ul in spinare.

 

Iata 3 trucuri utile cu care nu ma voi ingrasa de Paste si pe care te indemn sa le furi si tu:

 

Trucul numarul 1: Imi fac plinul cu carne si legume

 

Obiceiul familiei mele este ca sa ciocneasca cate un ou inainte de fiecare masa din zilele de Paste.

Ciocnim ou la mic dejun, la pranz si chiar la cina. Ba mai mult, facem concurs cine are oul castigator si asta este un fel de aperitiv al mesei noastre. De obicei langa oua sunt ridichi de sezon, sunca fiarta, branza proaspata de oaie, ceapa verde si sos iute-iute de hrean.

Langa oul meu trist si spart, imi tai fasii de sunca fiarta cu sos de hrean, pe care il ador, si iata starter-ul mesei mele.

Urmatoarele in farfurie sunt o portie de carne si ceva legume. De obicei asta inseamna friptura de miel la cuptor cu sote de mazare si morcovi (fara faina) si poate o salata fresh din gradina, asezonata cu cu otet de mere si marar.

Nu ma ating de garnituri de cartofi rumeniti.  Nu pun mana pe paine si rareori mananc ciorba de miel la pranz.

Strategia aceasta imi este una dintre cele mai simple, dar totodata si cea mai eficienta metoda sa nu exagerez cu mancatul in zilele de sarbatoare.

Mesele cu carnita si legume ma satura si imi umple cele mai mici goluri din stomac, imi hranesc organismul si muschii cu nutrientii de care au nevoie si ma tin satula ore intregi dupa ce ma ridic de la masa.

Cu acest mic truc a) mananc ce trebuie pentru silueta si b) evit sa sar pe prajiturele intre mese, pentru ca pur si simplu sunt full.

Ai zice ca de ce nu supa si ciorba? Ca doar au zeama si apa si te umple mult mai rapid.

Da asa este, supa te umple mult mai rapid, insa si trece prin stomac mai rapid si risc, ca dupa o ora de la masa, sa imi cioraie matele dupa mancare.

Ce am observat este ca daca nu mananc hranitor la masa si nu-mi fac plinul cu carne si legume ma vezi mult mai des prin bucatarie gustand ici si colo din tava de prajituri.

Gura cu gura caloriile se aduna si uite asa incep si kilele sa se puna.

Tocmai de aceea, chiar daca sar peste felul intai si trec direct la friptura, imi fac plinul cu mancare buna si hranitoare pentru corp, care ma tine satula pana la cina… unde simplu, repet aceasta schema.

 

Trucul numarul 2: Mananc prajitura doar dupa mancare si atat!

 

Prajiturile, tortul de ciocolata sau cozonacul bine crescut sunt marile tentatii din zilele acestea care isi lasa amprenta asupra siluetei noastre.

Trucul meu pentru ele este sa le mananc exclusiv dupa mancare si….Atat!

Inainte obisnuiam sa mananc o bucata de prajitura in timp ce intindeam masa, o felie doua trei dupa masa, o bucata si inca una stand la povesti cu musafirii, o bucata pe dupa-amiaza, o bucata de la vecina si cred ca te-ai prins deja.

O data cu primul obicei, sa imi fac plinul cu carne si legume, acesta mi s-a parut evident si, culmea, foarte simplu de urmat.

Vezi tu, din moment ce am avut grija sa ma satur si sa ii dau organismului meu o masa buna si gustoasa, pot fain frumos sa ma dezmierd cu o prajitura.

Cu stomacul plin, oricata prajitura ai avea in fata, cat crezi ca incape?! Iti zic eu, putina.

Suficienta cat sa iti faci damblaua si sa o gusti, insa nu atat de multa incat a doua zi sa te prinzi de colacul de pe burta si sa te blamezi pentru slabiciunile tale.

Atat pofta cat si apetitul scade atunci cand lasi prajitura si tortul in straturi sa fie exact ceea ce este, adica un simplu desert menit sa il mananci la final de masa.

Iar cand sunt mai multe feluri de prajituri in casa, pe care vreau sa le gust, pur si simplu imi impart fiecare fel dupa o masa si uite asa gust din fiecare, dar nu risc sa sar calul cu ele si sa ma ingras.

Plus ca incerc sa nu merg in vizita pe la rude renumite ca si cofetare, cu stomacul gol.

 

Trucul numarul 3: Nu-mi beau caloriile…cu exceptia unui pahar de vin, nah!

 

Prajitura, saratele, sucuri si bautura…. cam astea ti se insira pe masa ca musafir.

Daca am mancat o masa solida cu carne si legume, ma servesc fain frumos cu o prajitura si cam atat.

Saratele in nici un caz, iar la sucuri, alcooale si bautura zic pas.

Servesc apa, cafea si poate un ceai ceva, insa evit sa consum bauturi racoritoare si sucuri, pentru ca  sunt calorii goale ce pun grasime pe tine si te lasa flamanda.

Cred ca n-am mai baut o gura de Cola de peste 5ani si daca inainte eram fan Jagermeister, acum il beau rar si foooarte rar.

In loc sa imi beau caloriile din lichide artificial colorate si pline de zahar, prefer sa savurez domle, o bucata sanatoasa de carne.

Ba mai mult, atat de tare mi s-a schimbat gustul (renuntand la zahar, paine si patiserii) ca servind o prajitura simt cum mi-am facut plinul si efectiv nu mai pot bea ceva dulce.

Multe dintre clientele mele, care isi ‘curata’ alimentatia dupa principiile mele sanatoase incluse in pachetele de fitness, imi scriu cum nu pot lua doua guri din eclerul de ciocolata, pe care inainte il devorau fara sa clipeasca.

ProgrameFitnessFemei

 

Ceea ce obisnuiesc sa servesc, si acolo ma bucur de ritualul familiei mele, este un pahar mic de vin facut in casa, la masa de Duminica cu ai mei.

 

Iata, ai mai sus trei trucuri ai zice banale, insa foarte utile si usor de folosit pentru a nu te ingrasa de Paste.

Eu una te asigur ca le voi aplica, iar daca ti-am trezit interesul cu ele feel free si copiaza-le si tu.

Fa-ti plinul cu legume si carne, bucura-te de cate o bucata sau felie de tort dupa masa si evita sa-ti bei caloriile din lichide artificiale.

La acestea as mai adauga ca miscarea va fi la loc de cinste. Chiar daca sala este inchisa, am sa merg mult pe jos, sa joc badminton si am sa biciclez in lung si lat prin oras savurand aceste zile libere.

Ceea ce ai face bine sa fcai si tu!

Destinde-te si bucura-te de zilele de Sarbatoare!

Pana la urma sunt doar… cate?…. 3-4zile de Paste!

Cat de mult crezi ca te poti ingrasa peste ele?!

 

Pana atunci, tare m-as bucura sa imi scrii intr-un comentariu mai jos, ce alte trucuri folosesti tu pentru a ramane fidela intentiilor tale de a manca sanatos, fara sa stirbesti magia zilelor de Sarbatoare?

 

Pana data viitoare te indemn sa Fii Frumoasa, Fii Puternica, Fii Femeia Fit si sa ai un Paste Fit si fericit!

 

Related posts: